Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Clan kampe
 FunNight GunGame - [WoF] VS [+35]
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forrige Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 3

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 28 Jan 2013 :  20:03:14  Vis profil  Svar med Quote
forstår heller ikke hvorfor vi ikke bruger vores servere til det? er det fordi de er bange for at dø med kastekniv eller hva? :P
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 28 Jan 2013 :  20:17:02  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Sry at sige det men jeg tvivler på nightmare kan sætte en server op til kamp, skal jo lige siges at deres server kører næsten overens med vores jeg behøver ikke fortælle hvorfor vel

Men vi kunne nok godt bruge en af vores jeg skal bare vide besked i rigtig god tid for jeg har heller ikke sat en server op til kamp i en evighed på ffa kører vi med zblock hvilket vil sige at serveren er klar til at sppille kampe hvis man bruger en eller anden kommando fra zblock og jeg har oprettet en eller anden .cfg fil men må sige jeg har ikke sat mig ind i det da vi for lang tid siden er holdt op med at spille kampe vi havde jo 2 CW server i tidernes morgen til sådan ting, ja gamle dage dem savner jeg sku nogen gange og syntes også jeg har irigligt at se til med de 3 server vi har nu, men jeg vil da gerne give det et forsøg på et tidspunkt




G� til toppen af siden

Lykkehjulet
Forummedlem

Denmark
82 Posts

Skrevet - 28 Jan 2013 :  20:43:36  Vis profil  Svar med Quote
Skal nok sørge for at give postmand Per 1 uges varsel, hvis de ikke vil/kan stille server til rådighed. Syntes bare det kunne være sjovt med lidt krig på kniven, klanerne imellem (på den gode måde) Og syntes da naturligvis, at kasteknive skal være en del af spillet -> Det jo det vi har Master til, han kan jo ikke ramme med andre våben end kniv ;-)

Der skal jo også lige være tid til at finde 6-8 gutter der er friske, hvis de bider på.

Men behøver man egentlig andet, end at slå auto team balance fra ? Så man selv kan vælge hold, og så bare selv holde styr på hvem der vinder hvor mange runder ?

Ps. mig bekendt har de også kastekniv på BFD nu ! Men kommer sjældent på andre servere, kan ikke li andre opsætninger end postmandens ;-)
G� til toppen af siden

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 29 Jan 2013 :  00:32:03  Vis profil  Svar med Quote
Jeg ville da også mene det er nok at slå team balance fra.. og hvis der er andet så spiller vi jo ikke om 100.000 kr ;)

Hov glemte lige auto team join er nok også skidt.

Rettet af - [+35]Degu @ 29 Jan 2013 00:33:00
G� til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000