Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Maps
 Tuscan
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

glensdorff
Nyt forummedlem

Denmark
12 indl�g

Skrevet - 12 Jun 2012 :  13:01:57  Vis profil  Svar med Quote
Synes i skulle overveje tuscan og contra idet, det er nogen gode std maps som jeg er sikker på folk gerne vil spille :)
Og så måske drop nogen af de der maps som folk alligevel hele tiden rtv'er ved :)
-Glensdorff!

andreasx23
Nyt forummedlem

Denmark
22 Posts

Skrevet - 12 Jun 2012 :  14:48:32  Vis profil  Svar med Quote
Ja, det ville være rart hvis det kunne lade sig gøre :), tuscan og contra er begge to nogle sjove maps og ideen om at fjerne de gamle maps som folk normalt rtv'er væk fra ville også være rart :).
G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 12 Jun 2012 :  15:12:32  Vis profil  Svar med Quote
eventuelt kom med nogle map navne på dem i mener der bliver rtv'ed, og links til de maps i mener der er gode, det gør det noget nemmere.. :)
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Sep 2012 :  14:30:20  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Må hellere starte med at sige jeg ikke er tilhænger af cs_maps, men stor fan af bomb_defuser maps.
de_dust_csgo <-------væk med den mange kan slet ikke spille den på grund af lag
Link til de_tuscan er her ---------> http://www.sk-gaming.com/file/7752-detuscan
de_contra er et standard map jeg slet ikke kan forstå hvorfor er blevet fjernet.
de_piranesi er et super godt standart map det vil jeg meget gerne have tilbage på serveren igen.
Link til de_tripoli her-------------> http://gamebanana.com/cs/maps/download/159659 det er blandt de for tiden mest populære bomb_defuser maps
de_sultan er også et fedt map link her---------> http://www.cstrike-planet.com/maps/2196-de_sultan Hører for øvrigt også til blandt de mest populære maps pt
Men jeg har de_tuscan, de_tripoli og de_sultan liggende som rar filer, så kan fås af mig over skype på en gang.
PS: er dog ikke sikker på det er hurtigere over skype da min upload ligger på 800 KB ca


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.

Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 19 Sep 2012 14:32:21
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 19 Sep 2012 :  15:32:43  Vis profil  Svar med Quote
Sidder du og kigger i de gamle tråde? ;)

Enig med dust_csgo, ud med den.

Og ind med Tuscan og Contra, de andre kender jeg ikke helt med kunne da være fint at prøve med nogen nye. ;)
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 19 Sep 2012 :  18:22:11  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]^Gummi I Gøbben^

Må hellere starte med at sige jeg ikke er tilhænger af cs_maps, men stor fan af bomb_defuser maps.
de_dust_csgo <-------væk med den mange kan slet ikke spille den på grund af lag
Link til de_tuscan er her ---------> http://www.sk-gaming.com/file/7752-detuscan
de_contra er et standard map jeg slet ikke kan forstå hvorfor er blevet fjernet.
de_piranesi er et super godt standart map det vil jeg meget gerne have tilbage på serveren igen.
Link til de_tripoli her-------------> http://gamebanana.com/cs/maps/download/159659 det er blandt de for tiden mest populære bomb_defuser maps
de_sultan er også et fedt map link her---------> http://www.cstrike-planet.com/maps/2196-de_sultan Hører for øvrigt også til blandt de mest populære maps pt
Men jeg har de_tuscan, de_tripoli og de_sultan liggende som rar filer, så kan fås af mig over skype på en gang.
PS: er dog ikke sikker på det er hurtigere over skype da min upload ligger på 800 KB ca


Enig knappen helt i bund, det kunne være fedt med lidt udskiftning og tilføjelse af maps.
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 19 Sep 2012 :  18:55:17  Vis profil  Svar med Quote
Ja lad os bare teste dem af.
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 19 Sep 2012 :  18:58:45  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ind med piranesi og tuscan. ud med dust_go :)

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 19 Sep 2012 :  19:07:12  Vis profil  Svar med Quote
Og jeg håber stadig Prodigy kommer på cycle en dag.. :-)
G� til toppen af siden

Den_sorte_ninja
Gæsteadmin

Denmark
161 Posts

Skrevet - 19 Sep 2012 :  20:55:49  Vis profil  Svar med Quote
jo det ville være fedt med lidt nye maps.
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  11:21:55  Vis profil  Svar med Quote
Enig med Lund, det kunne også være fedt med Prodigy! :-) Cool der er stemning for udskiftning.
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  11:22:37  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
ja ind med prodigy også :)


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  11:45:26  Vis profil  Svar med Quote
Så må vi håbe de kan blive smidt på serveren ;-)
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  14:04:36  Vis profil  Svar med Quote
Mon dog ikke.. Prodigy er allerede på så man kan vælge den, den er bare ikke med på mapcycle. De andre skal Jumpy vel bare downloade og aktivere det klarer han sagtens.. :)
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  14:34:24  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Satme nice at se lidt opbakning her.^^


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.

Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 21 Sep 2012 14:36:50
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  16:47:41  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg fjerner de_dust_csgo, ligger de_tuscan, de_tripoli og de_sultan ind og aktivere de_prodigy intet af det vil være aktivt før [+35]MaDwEeSeR[Wa] har lagt det op

Dvs. mapcycle ser sådan her ud i fremtiden:
de_dust2
de_nuke
de_autumn
de_tuscan
de_inferno
cs_office
de_crane
de_prodigy
de_train
de_tripoli
de_cbble
de_cpl_mill
de_season
de_sultan
de_aztec
de_dust
cs_italy
de_strata
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  17:12:52  Vis profil  Svar med Quote
Lækkert!! Det glæder jeg mig til :-)
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  17:21:23  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
:( øv. er piranesi virkelig så grum ^^

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  17:39:09  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Næ DP, jeg synes det er et af de fedeste maps nogensinde


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  17:49:10  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja husk lige de_piranesidet er også et standard map.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.

Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 21 Sep 2012 17:50:00
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  18:25:17  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
de_contra og de_piranesi for guds skyld ikke de_prodegi det er da det værste skod map og resultere i server raid.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  19:13:35  Vis profil  Svar med Quote
Hov hov GUMMI, nu gav jeg dig opbakning i dine tossede forslag så jeg selv kunne få prodigy på igen. ;)

NEJ prodigy er mega nice, jeg håber vi kan få det på om ikke andet på prøve så må vi se. Evt. kan vi skifte det ud med aztec det er heller ikke videre populært selvom jeg synes det er ret nice.
Hvad med militia nu vi er igang?

Rettet af - LunD^dk @ 21 Sep 2012 19:13:50
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  19:40:26  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ved vi har haft det før, men folk gad bare ikke spille det.
Personligt har jeg intet imod det.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  19:52:00  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Link til de_contra er her: http://www.counterstrikestrats.com/de_contra-download.asp Troede sgu det var et standart map.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  20:18:23  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Det bliver følgende:

de_dust2
de_nuke
de_autumn
de_tuscan
de_inferno
cs_office
de_crane
de_contra
de_prodigy
de_train
de_tripoli
de_cbble
de_piranesi
de_cpl_mill
de_season
de_sultan
de_dust
cs_italy
de_strata

Hvis det viser sig at de_prodigy tømmer serveren fjerner jeg det lige så hurtigt som det kom på




G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  23:06:46  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ved ikke om cs_milita er et standard map men måske vi skulle få det på igen, der er jo mange bomb_defuser maps så 3 hostage_rescue kunne vi da nok overkomme.
Link er her: http://games.brothersoft.com/cs_militia.html
Der er jo alligevel nogen af vores klienter der kan lide den type maps, og cs_milita er da bestemt ikke det værste af dem.
Det slår vores cs_italy med flere længder.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.

Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 21 Sep 2012 23:13:35
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  23:17:49  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Tror vi stopper her i første omgang...




G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  23:20:52  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Helt ok.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 22 Sep 2012 :  09:12:01  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
den mapliste ser ok ud, og alle kan man rtv?

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 22 Sep 2012 :  22:46:31  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Hvis der er RTV på ffa serveren nu kan man også RTV de nye men de er som sagt ikke lagt op endnu venter satdig på madweeser ligger dem op det kan jeg desværer ikke kun på serverne :-(




G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 28 Sep 2012 :  00:19:42  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
De bliver ikke lagt op endnu de links virkede men kunne ikk starte mapsne op så der skal findes nogen nye gummi er i gang :-)




G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.29 sek. Snitz Forums 2000