Har opdateret mine net settings efter der er kommet lidt nyt. Så til dem der er interesserede: MHT. cl_interp kan du kun ændre den ned-af in game så sæt den højt og arbejd ned mens du er på serveren med net_graph 1-3 Pøj pøj :)
// Network settings // ********************************************************* rate "35000" // network speed [based on +35's fixed value] // NOTES: // cl_cmdrate and cl_updaterate should be 3:2 if they cant be maxed out // [+35] settings: max_rate 35000 cl_cmdrate "101" // Max packets/sec sent to the server (101/66) (min: 85% of your fps) cl_updaterate "101" // Number of packets/sec requested from the server
// The following two settings should be manipulated to fit your connection cl_interp_ratio "1" // This is a scalar you'll want to keep this at "1" and mostly at "2" // cl_interp should be regulated to make your lerp value white or yellow first and lower as second priority // good idea also to keep an eye on your choke & loss as they can change // if the server allows use cl_cmdrate and cl_updaterate instead though (+35 server is fixed at 101 on both) cl_interp "0.01" // Number of seconds the players positions are delayed 0.001
cl_interp_npcs "0" // Bot prediction (who cares) sv_forcepreload "1" // default 0 Loadtime will inc, on-fly rendering dec. Fps boost cl_lagcompensation "1" // Perform server side lag compensation of weapon firing events cl_timeout "30" // Inactivity time before the client times out cl_smooth "1" // Enable player position correction [Used to be better at "0" but not anymore] cl_smoothtime "0.01" // Smooth client's view after prediction error over this many seconds cl_predictweapons "0" // Perform client side prediction of weapon effects (looks like no recoil if this is on, but only looks) cl_pred_optimize "2" // Optimize for not copying data if didn't receive a network update (1), and also for not repredicting if there were no errors (2) net_maxfragments "1280" // Max fragment bytes per packet
// Obsolete settings // sv_unlag "1" // Unlag feature !OBSOLETE! // cl_interpolate "1" // Smooths player positions !OBSOLETE! // cl_interp_all "0" // Disable all interpolate optimizations. When set to 0 the optimisation is run and only the set of entities that need interpolation are considered. When set to 1 (or any non zero value) the old behaviour is run, where every entity the client knows about is considered for interpolation // cl_lagcomp_errorcheck "1" // Checks for position errors !OBSOLETE!
UPDATE: Jeg har resat mine net settings til default med standart competive settings i cl_cmdrate og cl_updaterate (til 66) Det har hjulpet betydeligt på min ping men aner ikke om hitboxene er bedre for at gå til standart settings: tag backup af din cfg, og slet eller sæt // foran dine net settings (på backuppen) start cs:s med -autoconfig i startup settings. luk cs:s og kopier din backup tilbage..
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts
Skrevet - 22 Aug 2012 : 20:27:00
Ungamed jeg har hørt man kan stille på hitboksne i css så man ikke laver headshot 2 meter vær fra en spillers hoved feks er det noget du kender noget til ?
hvis du mener at hitboxene er forsinkede så du skal skyde bag hovedet så er det netop det jeg prøver at kompensere for med mine settings.. hvis det er fordi cs:s har for stor hitbox så er det fast i cs:s det skulle være blevet som i 1.6 i cs:go, bla. derfor der er ved at komme så mange af de "gamle" spillere tilbage.. og så selvfølgelig pga. spread og recoil der minder meget mere om det gamle..
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts
Skrevet - 22 Aug 2012 : 22:39:34
ok men kan man ikke ændre på selve hitboksen på serverne og ikke i klienten ?