Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 jeres standpunkt på den her
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

DP
Forummedlem

Denmark
576 indl�g

Skrevet - 07 Sep 2012 :  12:04:54  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg sad inde på en af jeres gg servere i morges, og jeg lagde mærke til at der var to unavngivne personer der gerne ville stå tilbage, så de kunne knive. Så de fixede kampen. Dvs at den ene bare undlod at skyde på den han havde aftalt at knive med så han ville stå tilbage som den sidste. Hvordan har i det med det, for det var sgu synd for ham der var holdkammerat til fixeren, da han overhovedet ingen backup fik. Hvordan er jeres holdning til det, og skulle det evt. stå i reglerne, da jeg nu har oplevet det et par gange. Lad være og spørg efter navne osv. Det er kun standpunkt jeg leder efter.

Hilsen DP^

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 07 Sep 2012 :  12:06:54  Vis profil  Svar med Quote
Ja, så går det vel ind under reglen "Spil missionen", det kan man jo ikke sige, at de gjorde :-)
G� til toppen af siden

stampe_b
Gæsteadmin

Denmark
354 Posts

Skrevet - 07 Sep 2012 :  12:09:36  Vis profil  Klik for at se stampe_b's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det er jo snyd
efter min mening det jo aftalt spil og burde staffes lig som i fx fodbold
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 07 Sep 2012 :  12:16:52  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
De spiller jo ikke misionen, så ser jeg det igen.
Sætter jeg bare ild til dem tror jeg, indtil de lære det.
Den skal lige køres lidt rundt i knolden først, har ikke sovet for meget i nat.

PS: Det skal være en sand fornøjelse at sætte ild til Subsonic og hans halv tyske makker.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.

Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 07 Sep 2012 12:33:21
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 07 Sep 2012 :  13:10:56  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Enig med Alle

G� til toppen af siden

stampe_b
Gæsteadmin

Denmark
354 Posts

Skrevet - 07 Sep 2012 :  14:06:50  Vis profil  Klik for at se stampe_b's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jaaaaa at mishandle sub er den besdte ting i verden. :)

især med han klamme duk/hop lort. som han flere gange har fået avide han sku stoppe med
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 07 Sep 2012 :  19:27:37  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jamen hvorfor skal han dog stoppe med det, vi har set utalige af demoer med subsonic og aldrig napped ham for hverken b-hop eller r-hop er det ikke snart på tide at lade sub være hans måde at dukke sig på hvis det havde været snyd ville jeg mene han var blevet banned for lang tid siden med alle de demoer vi har set af ham, sub er bare god men irreterende fordi han nakker folk som han gør men jeg kan altså ikke se det skulle være et problem eller hvad ?

G� til toppen af siden

stampe_b
Gæsteadmin

Denmark
354 Posts

Skrevet - 07 Sep 2012 :  19:49:32  Vis profil  Klik for at se stampe_b's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jump du kan se det på en demo hvis du ser godt efter den måde han gør det på. det er intet i hans hop. det er kun når der multi på ham han leger lidt.

det jeg mere tænkte på var den med at han dukke og så op på 0.01 sek eller lignede og det er en bind/modt han har på hans pc.. det er jeg næsten sikker på. men røv irreterende det er han sku ja.
G� til toppen af siden

Subsonic
Gæsteadmin

Denmark
14 Posts

Skrevet - 08 Sep 2012 :  10:01:34  Vis profil  Svar med Quote
Jeg har ikke noget BIND/MOD, på min pc eller Noget.. spiller bare som jeg altid gør? og jeg bukker mig ikke 2-7 gange lige efter hinaden mere efter det bliv forbudt, men bukker mig ca. 3 sekunder igen efter, så det ik ''russer'' buk eller noget, det jo bare at man bukker sig fordi så man måske heldig at man ikke får en kniv eller skud i fjæset... DET jo lige meget hvad for en MOVE bevæger sig så er der altid ordet man får i ansigtet at man hacker osv.. og alle hopper meget rundt med multi level, bare ik man bhopper.... jeg hopper bare normalt rundt, eller på min måde så det svært at man kan ramme mig.. men det vel min måde at game det på... og har set i næsten ALLE hopper med shutgun hele tiden altsår tripper på hop knappen med den, så må man vel heller ik det mere?? ...
........................................................................................
også til det med at vente til den der er med en er død altsår den på ens hold... navne er alligevel kommet frem nu, som altid.. men ja... Kan endelig godt se det er unfair, for så står den anden måske med 1-2 stykker imod sig også kun er med nade eller knive eller ligemeget hvad våben, men så der vel ik så god en chance ville faktisk selv blive lidt provokeret af det hvis jeg stod tilbage med 2 hp og den anden bare stod og gloede.. ville ikke sige det er snyd, men at det er ondt imod den anden spiller og det er ikke FAIR! for der er jo en grund til man er på hold sammen, ellers kunne det ligeså godt være alle mod alle... Så DET GØR Jeg ikke igen, så hvis man er heldig at den person tilbage man vil knife med så er det jo bare det ;) ...
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 08 Sep 2012 :  10:51:34  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
He he dejligt at se du følger lidt med Sub godt skrevet vi ses på serverne

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 08 Sep 2012 :  11:15:49  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja nice der Sub.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 08 Sep 2012 :  18:52:34  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Er sikker på han har brugt Stand-In til det der

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 08 Sep 2012 :  19:00:57  Vis profil  Svar med Quote
Griner.Ja jeg røg sku da også næsten ned af stolen....;=)
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 08 Sep 2012 :  21:23:38  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
hey sub.
jeg hopper bare normalt rundt, eller på min måde så det svært at man kan ramme mig.-quote
der ramte du hovedet på sømmet B)

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000