Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 forslag
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

stampe_b
Gæsteadmin

Denmark
354 indl�g

Skrevet - 05 Oct 2012 :  11:32:31  Vis profil  Klik for at se stampe_b's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hey 35'er :)

har gamet lidt på en server med en anticam
hvor man får sort skærm når man camper..
og tænkte det kunne vi måske bruge. men der skal jo være stemning for det..
snakkede lidt med jump om det i går. og han kendte godt til det. men sage så osse a man var sort 2 sek efter man havde flyttet sig. og så var man død mente han.
så tænker jeg lidt ja og så kan folk LÆRE ikk a campe..
fx i dette map camper folk altid i spawn gg_eddland og i gg_csbase_35 camper de på taget. og i gg_blitz i spawn.

men hvad sys i andere om ide med det.

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 05 Oct 2012 :  13:40:38  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
For min skyld kan vi godt prøve det på GG2 for en tid så vi kan se hvordan det er.

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 05 Oct 2012 :  13:47:12  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Vi har prøvet det før og det virker sku også ok men når man så rører på sig går der 2 sec før man er unblinded igen og så er chancen for man bliver skudt meget stor en irreterende lille ting nok til jeg ikke vil aktiver det igen....

G� til toppen af siden

stampe_b
Gæsteadmin

Denmark
354 Posts

Skrevet - 05 Oct 2012 :  14:53:44  Vis profil  Klik for at se stampe_b's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jump du er da osse såååååee kedeligt :P

vil så sige på servern jeg har gamedet det med der sys jeg ikk det tager lang tid inden man kan se igen faktisk et split sec så er du hel igen.. kunne man evt lave så man var halv blindet.

G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 05 Oct 2012 :  16:12:58  Vis profil  Svar med Quote
Altså for noget tid siden jeg var på GG var folk jo helt vilde fordi jeg stod 10sek i spawn (bevægede mig rundt derinde for ikke at få auto-slap).

Men jeg har det da sådan så hvis jeg ved folk kommer direkte til mig, hvorfor skal jeg så rende i hovedet på dem, hvis jeg bare kan stå og snuppe dem? Synes der er forskel på at sidde i spawn hver runde permanent, og så fordi man er der 10sek fordi man kan høre de kommer. Det var de ikke enige i. ;)

Nu spiller jeg sjældent GG så ved ikke om det er generelt sådan, men for faen da.. er det camp så stort et problem?
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 05 Oct 2012 :  16:26:54  Vis profil  Svar med Quote
Jeg har det med camp, som jeg har det med landsforræderi.(/&%¤#"!@£$€{[]}|)
Og jeg er ikke sur.JEG ER SKUFFET..
Go"weekend...^^^^..d["-_-"]b..^^^^..Tihi..
G� til toppen af siden

stampe_b
Gæsteadmin

Denmark
354 Posts

Skrevet - 05 Oct 2012 :  16:41:35  Vis profil  Klik for at se stampe_b's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
der står jo a det er tilladt a campe. lidt neder. men så kan jeg fx ikk se hvorfor anticamp er på. men det er bare tit og ofte "fjolser" der skal stå i spawn og campe det gør hele spillet surt a game..

men der er mange muligheder.
bla den første lav så du ikk må camp på serverne.
man ja lund det er virkelig et problem for det er pizze provo når der står sådan en tart i spawn perm det tager lig hele lysten fra en a game. som rekop siger jeg er ikk sur men SKUFFET..
jeg kan forstå man camper hvis man har nade eller har kniv så kan jeg forstå det ligesom snipper.

G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 05 Oct 2012 :  17:38:30  Vis profil  Svar med Quote
Ja hvis man står der permanent, men jeg stod der 1 runde fordi jeg var i undertal og de alligevel bare rusher, det er vel for faen ikke så slemt. :)
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 05 Oct 2012 :  18:00:38  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Man kan ikke campe på et map som tager i snit 15 sekunder pr. runde , så er man sku for utålmodig hvis man synes det og burde prøve noget FFA

Men som sagt kan det andet da godt komme på GG2 hvis det var, bare for at se om det var bedre.

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 05 Oct 2012 18:01:51
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 06 Oct 2012 :  18:50:23  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Ja jeg er sku også blevet godt i tvivl om den camper regel vi har lavet, på alle andre server må man ikke campe, anticamp pluginet gør så man får lov at campe på bestemte våben i lige så lang tid man har lyst, resten af våbene var det meningen man kun skulle kunne campe i 2 sec med men det virker ikke rigtigt før efter ca. 5 til 6 sec tror jeg skal have ungamed til at kigge lidt på det plugin, men hvis i vil aktivere jeg det da gerne den blind funktion på den ene gg server men jeg syntes stadig det er en meget dårlig ide.... skal man så også stadig slappes for at campe samtidig med man bliver blinded ?
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 06 Oct 2012 :  18:58:42  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
5-10 sekunder er ikke Camp, helt ærlig nu må i sku spænde hjelmen, skal vi til det ulidelige hylen igen fordi man vælge at løbe til højre og så til venstre i spawn. Camp styret af admins er prøvet og det fejler, det er jo ligesom en hund der konstant løber ind i glasdøren.

Banerne er en halv fodboldbane stor, det drejer sig mere om folks tålmodighed end det handler om camp. Det er da sjovt der ikke kan være plads til andre spillere end dem der vil løbe hovedkulds ud over en klippekant som en flok lemminger.

What is MineCraft ?

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 06 Oct 2012 19:01:54
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 06 Oct 2012 :  19:01:21  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Også derfor det plugin skal ses igemmen for så er vi endligt helt over folks tuderri hvis det virkede som det skulle og slappede folk efter 2 til 3 sec på de andre våben

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 06 Oct 2012 :  19:03:31  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Lad os prøve det sort plugin, skide være med det forsinker når man skal ud af sort, er ens egen skyld så, vi skal bare ikke til at have ødelagt spillet med admins der ikke kan styre hvad der camp og ikke camp, for det var mildest talt ulideligt for alle.

What is MineCraft ?

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 06 Oct 2012 :  19:13:09  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jamen for lige at slå det fast så skal en admin slet iokke blande sig i om folk camper eller ej det styrer det plugin pt. med fejl på men anyway gutter det ikke en admin opgave at holde øje med om folk camper det klare det plugin og jeg skal nok får det lavet en dag håber stadig ungamed vil kigge lidt på det men ok jeg finder lige ud af at slå blind til her senere i aften nu skal jeg nemlig snart have thai mad igen igen istedet for alt det der kedlige danske mad

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 06 Oct 2012 :  19:14:32  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Sådan så er blind ved camp sat til på gungame II serveren skulle virke ved mapskift

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 06 Oct 2012 :  19:17:36  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Fedest, bliver sjovt at se om det jager folk væk :)

What is MineCraft ?

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.26 sek. Snitz Forums 2000