Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 Hvorfor
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 indl�g

Skrevet - 14 Nov 2012 :  08:47:46  Vis profil  Svar med Quote
Hvorfor kan jeg ikke trykke og åbne mail i spam,bare ved dobbelt klik,som i alm mail.Er nød til at marker det,højre klikke og trykke åben link.
Der komme kun en streg når jeg føre musen hen over linket,og ikke en hånd som alm.vis..?

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  10:38:51  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
du bliver nok nød til at fortælle hvad mail program du bruger, men mon ikke det er fordi små pilfingre ikke skal komme til at trykke på spammappen og læse indholdet ved en fejltagelse.

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 14 Nov 2012 13:08:16
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  14:16:32  Vis profil  Svar med Quote
Ymail bruger jeg..Hvis der ikke står,som de mail der kommer fra +35"de ryger også i spam" åben dette link kan jeg ikke åbne mailen.Så nej det er ikke en børnesikring ..
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  16:29:04  Vis profil  Svar med Quote
Læs lige korrektur og skriv igen. :O
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  17:34:08  Vis profil  Svar med Quote
Ik forstået Lund!
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  17:51:53  Vis profil  Svar med Quote
Det giver bare ingen mening hvad du skriver i foregående post :-)
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  18:36:21  Vis profil  Svar med Quote
ALT HVAD JEG SKRIVER MENING Lund ALT....;=)
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  18:36:49  Vis profil  Svar med Quote
GIVER*
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  18:58:55  Vis profil  Svar med Quote
Okay, så er det jo mig den er gal med. :)
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  19:22:14  Vis profil  Svar med Quote
Nej nu skal jeg prøve at forklare det..:=)
Mail fra +35 får jeg,som spam.Jeg kan ikke åbne mailen med mindre jeg marker og højre klikker på link adressen for derefter at trykke åben link..
Det er ikke alle mail,som har en åben link,så derfor kan jeg ikke åbne de mail"s..
Giver det mening..?
G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  20:41:38  Vis profil  Svar med Quote
Jeg går ud fra det er programmet Ymail og ikke ymail.com (yahoo) du snakker om her.. så jeg vil umiddelbart tro at det er selve programmet du bruger der gør at de ikke bare lige kan åbnes..
prøv at læse lidt igennem på det som han skriver om programmet..

Privacy
yMail doesn't render html, doesn't load or display images, and completely ignores return-receipts, so it's immune to web bugs and other tricks for tracking whether you opened an email or not. Your email might not look as pretty as the sender intended, but who cares? If you receive an email you simply have to see in all its glory, you can still view it in your web browser with a click. (I don't recommend it, since this will open you up to all the nasties mentioned before.)

Spam Filters
yMail's spam filters use Bayesian techniques. You can show yMail which messages are spam and which are not (before you even download them to your computer!) and each time yMail will adjust its filters to suit. After a few days, it will be able to sort mail quickly and efficiently without any input.

Scanning
yMail can also be used as a mail scanner - you don't have to use the email portion of the program, just use yMail to preview and automatically delete spam before downloading into your regular email software.

Attachments
For security reasons, yMail doesn't open or display attachments automatically. It warns you if you try and open attachments, and refuses point-blank to run executable files. It won't render HTML emails, so it's proof against spam which runs off and loads web bugs when you preview it (That's one trick they use to confirm your email address is valid)
It also ignores receive notifications, javascript, vbscript and monkeyscript. Ok, I made the last one up, but if they invent a new kind of script or worm, yMail will continue to ignore it. If you DO receive an HTML formatted email you can click a special link to open the message in your default browser, but I recommend against this unless you know the sender AND know what they're sending you. yMail will strip out all the html and show the text in the preview window anyway, so you'll have a pretty good idea of the content AND you won't see flashen-blinken-lights or advertising banners.

det var bare lige de vigtigste af dem.. så enten skal du pille ved settings i det program eller måske prøve et andet.
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  20:48:07  Vis profil  Svar med Quote
Det er ymail.com jeg taler om..Tihi..
Jeg har altid bare kunne rykke markøren til linket og så trykke og åbne,men nu er det ikke til at åbne uden først at marker højreklikke og trykke åben link...
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  20:57:03  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]skyderefterlyde!!!

men mon ikke det er fordi små pilfingre ikke skal komme til at trykke på spammappen og læse indholdet ved en fejltagelse.

De har sku nok børnesikret din postkasse men altså du skal trykke på +35 mailen og så marker den som IKKE SPAM. det burde kunne lade sig gøre (kender ikke lige det er der ymail)

Så burde den ged være barberet

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 14 Nov 2012 21:05:36
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  21:06:50  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Jeg bruger forresten Zimbra Desktop som postkasse. det kan samle alle mine mails

What is MineCraft ?

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 14 Nov 2012 21:07:43
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  21:22:53  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Hvem fan bruger også ymail hvis der er noget man bruger i dag så er del vel gmail udover hvis man har sit eget domæne men jeg vil da heltm klart mene gmail ikke hotmail men gmail de fleste opretter anyway en konto hos google mail efter hånden de får smart phones
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 14 Nov 2012 :  22:18:45  Vis profil  Svar med Quote
Har ikke smart phones.:=)
Har heller ikke tv..:=)
Har ikke bil..:=)
Har ymail fordi jeg kan have mit navn"jannichknudsen", som mail adresse::=)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 15 Nov 2012 :  13:58:53  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
he he

Jeg kan desværer ikke hjælpe dig med dit problem da jeg intet kender til ymail....

jeg har lige fået min allerførste smartphone har jeg ikke fortrudt før havde jeg bare en som kun kunne ringe og sende sms lige som dig
jeg har bil men ingen kørekort
jeg har TV men ser aldrig TV det lader jeg konen og ungerne om jeg spiller computer

Du kan få en mail hos mig jannichknudsen @ clandisa.dk så kan du også tjekke din email via windows live mail, outlook, express eller hvad du bruger på din computer + den virker som en hotmail konto så du kan logge på den uanset hvor i verden du er ellers vælg en google konto = Gmail der vil jeg æde min gamle hat på du også kan få dit navn som adresse
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 15 Nov 2012 :  16:05:34  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
prøvede det der smart phone, nu ligger den i skuffen, gider fandme ikke en telefon der skal lades op hele tiden, min Nokia holder 7 dage uden problemer :)

What is MineCraft ?

G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 15 Nov 2012 :  16:07:01  Vis profil  Svar med Quote
Du kan da bare slå data forbindelsen fra, så holder den nemt en uge på en opladning. :)
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 15 Nov 2012 :  16:09:10  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Hvad er så pointen med en smartphone hvis jeg skal slå alt det smarte fra ?

Og ja en smart phone holder måske en uge hvis du ikke bruger den

What is MineCraft ?

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 15 Nov 2012 16:09:58
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 15 Nov 2012 :  16:24:55  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Lol

G� til toppen af siden

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 15 Nov 2012 :  16:42:37  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Hvem fan bruger også ymail hvis der er noget man bruger i dag så er del vel gmail udover hvis man har sit eget domæne men jeg vil da heltm klart mene gmail ikke hotmail men gmail de fleste opretter anyway en konto hos google mail efter hånden de får smart phones

Man kan altså også bruge sit eget domæne til gmail
http://gkrsolutions.dk/artikler/flytning-af-email-fra-onecom-b-one-til-gmail-med-eget-dom%C3%A6ne
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 15 Nov 2012 :  16:51:15  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]skyderefterlyde!!!

Hvad er så pointen med en smartphone hvis jeg skal slå alt det smarte fra ?

Og ja en smart phone holder måske en uge hvis du ikke bruger den

Så kan du stadig spille Angry Birds og andre 1337 spil.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000