Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Gungame server
 GG II
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Loan91
Nyt forummedlem

Denmark
8 indl�g

Skrevet - 03 Jan 2013 :  23:44:53  Vis profil  Klik for at se Loan91's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej +35

Har lige et bette spørgsmål :)
Er det meningen at man bliver slayet hvis man joiner team bare ½ sek efter rundens start?
Lagde mærke til da jeg kom ind til første map at jeg ikke blev slayet midt inde i runden, hver gang vi skiftede til et nyt map blev jeg slayet hvis jeg joinede team bare ½ sek efter de andre.

Plejer altid at vente til opvarmingen er slut da jeg alligevel ikke kan ramme nogen med en håndgranat, men det kiksede hver eneste gang så jeg ikke joinede samme med de andre og derved blev slayet.

Hvis det er meningen så må jeg hellere bare se om jeg kan ramme med de granater :)

Vh Frk. Loan

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 04 Jan 2013 :  00:05:28  Vis profil  Svar med Quote
Nej det er en fejl :)
G� til toppen af siden

Loan91
Nyt forummedlem

Denmark
8 Posts

Skrevet - 04 Jan 2013 :  00:09:25  Vis profil  Klik for at se Loan91's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Okay det godt at vide, tak Degu :-D
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 04 Jan 2013 :  02:08:57  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
yep det ser ud til den slayer fok når man joiner men vi er lige nød til at køre med det et stykke tid for at få det testet rigtigt ud og stats virker ikke anyway så det betyder ikke så meget pt. men vi skal nok kigge på det




G� til toppen af siden

Loan91
Nyt forummedlem

Denmark
8 Posts

Skrevet - 04 Jan 2013 :  13:26:36  Vis profil  Klik for at se Loan91's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det os bare helt i orden, skulle bare lige høre ad :)
Forsat god arbejdslyst med serverne Jump.

Btw.. De der pokkers vindpust du har sat på serverne de er altså møg irriterende når man skal prøve at knife nogen, kniven flyver jo i den helt forkerte retning altid :D
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.2 sek. Snitz Forums 2000