Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Stats
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 10 Jan 2013 :  16:58:51  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Hvis vi skal have en chance for at få stats på vores server igen er det hlstats(hlxce) vi skal have på, men dette kan jeg ikke få op og kører på et alm webhotel da der skal køres et Daemon script som søger fro at uploade stats.

Skal jeg vælge en dedikeret server eller en virtuel server og hvad fan er forskællen ?

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 10 Jan 2013 :  22:18:46  Vis profil  Svar med Quote
har prøvet og kigge og se om der var noget brugbart at lære, men jeg må sku nok sige at jeg fatter hat af det :(
prøvede at se om https://bitbucket.org/psychonic/hlstatsxce/wiki/Install_Instructions kunne bruges til noget, men er helt ude og skide :S
G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 10 Jan 2013 :  22:36:57  Vis profil  Svar med Quote
fandt en forklaring på engelsk som jeg oversatte gennem google translate og så lige rettede til..

I en nøddeskal, bor en Virtual Server-konto på en computer, som også huser andre Virtual Server-konti, mens dedikeret server er helt din egen. Med en Virtual Server computerens hardware ressourcer og tilhørende båndbredde deles af flere websteder. En virtuel server er en fremragende løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at skabe en stærk tilstedeværelse på internettet. En dedikeret server er en industriel-styrke system bestående af hardware, operativsystem software og web-server software, som du kontrollere, og som du har eksklusiv adgang til. Alle serverens stærke ressourcer og båndbredde er afsat udelukkende til dit websted, så du kan tilbyde og serviceniveauer til dine kunder, medarbejdere og leverandører, som går ud over de almindelige kapaciteter af en virtuel server.

håber det hjælper dig lidt :)
G� til toppen af siden

[+35]Law[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
111 Posts

Skrevet - 27 Jan 2013 :  00:57:43  Vis profil  Svar med Quote
Så jumpman, kan du så kommer igang med noget stats ting, så folk som mig med intet liv og den eneste glæde at se frem til, er at se mit nick i top10... :)
G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 27 Jan 2013 :  01:03:51  Vis profil  Svar med Quote
han er igang med at se på det, men det er noget drilsk lort :(
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til: