Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 de_sultan
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 indl�g

Skrevet - 16 Jan 2013 :  22:16:34  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
kan vi ikke snart få et andet map istedet? det har 2 fuld view bugs og ingen death radar...

Treat others as you would like to be treated

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 16 Jan 2013 :  22:54:10  Vis profil  Svar med Quote
Jeg synes faktisk det er meget godt, men der er godt nok en fejl på antallet af bombsites på radaren. Jeg kunne selv godt tænke mig, at få tilføjet de_port til map cycle.
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 16 Jan 2013 :  23:03:16  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja det kunne være fedt og få port ind men også compound.
Hvis det stod til mig blev crane til port og sultan røg ud...

G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 17 Jan 2013 :  07:24:31  Vis profil  Svar med Quote
Ikke et ondt ord om Sultan...:=)
Sultan styrer....;=)
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 17 Jan 2013 :  08:03:28  Vis profil  Svar med Quote
Ja crane må også gerne blive smidt af for min skyld :-)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 17 Jan 2013 :  09:01:21  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jamen så får i da lige til opgave at fixe en ny mapcycle sammen i enighed

Nuværende mapcycle ser sådan her ud:
de_dust2
de_nuke
de_autumn
de_tuscan
de_inferno
cs_office
de_crane
de_contra
de_prodigy
de_train
de_cbble
de_cpl_mill
de_season
de_sultan
de_dust
cs_italy
de_strata

http://www.clandisa.dk/webadmin/ffa.asp
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 17 Jan 2013 :  14:56:10  Vis profil  Svar med Quote
Sgu da ikke ud med crane, det styrer. :-) port kunne være fint, hvad med militia, kunne jeg også godt tænke mig. PS. Hvad er fuld view bugs? Og death radar?

Men kommer lige fra med mit bud på en maplist senere..

Rettet af - LunD^dk @ 17 Jan 2013 15:08:35
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 17 Jan 2013 :  18:48:32  Vis profil  Svar med Quote
de_dust2
de_nuke
de_autumn
de_tuscan
de_inferno
cs_office
de_crane
de_prodigy
de_cbble
de_cpl_mill
de_season
de_dust
cs_italy
de_strata
cs_militia
de_port
de_compound

Slettet: de_contra, de_sultan, de_train

Tilføjet: cs_miltia, de_port, de_compound

Kunne man måske lave det så den shufflede maps random, altså det ikke er fast rækkefølge, eller ville det være dumt? F.eks. som det er nu kommer de 2 bedste maps efter hinanden dust2 og nuke.

Compound er jeg lidt i tvivl omkring, fordi folk har meget tildens til at campe i det map, og tror hurtigt det kan blive trættende. Men er åben for at prøve det af.
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  02:51:16  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Syntes også cs_militia er et ok map hvis der ikke går total camp i den :)
Ved ikke om vi kan blive enige om det men så skal det næsten votes ind.
Ved godt der nok er mange der vil skrige alt muligt men det er noget nær mit drømme bud.

de_dust2
de_cbble
cs_militia
de_nuke
de_inferno
cs_office
de_compound
de_prodigy
de_train
de_inferno
de_cpl_mill
cs_militia
de_port
cs_assult
de_dust_go

Men lund syntes bestemt også crane skal ud og have cpl mil og tuscan er også for meget jo stort set kun et skin til forskel.

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  10:18:52  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Forstår ikke rigtig hvad i har imod at skifte maps som admins, og ja i to kan måske nok blive enige men hvad med os andre.
Hvad har de_contra, de_sultan, de_train gjort siden de skal væk, og hvad er så fedt ved cs_miltia.
de_port ja ok, kunne også gå med til cs_millita, men hvorfor fjerne maps der faktisk er ret populære.
Det der faktisk pis'ser jer af, er jo at andre godt kan lide de maps og i derfor bliver nød til at spille dem, eller forlade serveren, for ikke at spille de få maps, i enten ikke bryder jer om, eller mestre.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  11:09:22  Vis profil  Svar med Quote
Der er faktisk en del af de maps, som bliver rtv'et på serveren, og her synes jeg, at det kunne være fint, at få udskiftet til nogle nye maps som ikke er på mapcycle. Men nu skal vi ikke få lagt de_dust_go på igen, den fik tømt serveren i løbet af max 10 min.

Lad os få tilføjet cs_compound og de_port på, og ellers lad den nuværende map cycle være. Det er fint med flere maps, så er chancen for, at vi undgår, at det hele tiden er de_dust2 og de_nuke der bliver spillet.
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  12:25:12  Vis profil  Svar med Quote
Ja jeg tænkte også at Dust Go er en dødssejler.Folk har problemer med mappe og det er støvet ,at se på i spillet og det fik tømt serveren hurtigere end jeg fik tømt mig i konen i morges"og det var hurtigt skulle jeg lige hilse og sige; fra konen" ...
Det ville være super ,hvis vi alle kun lige havde de maps på,som vi hver i sær bedst kunne lide,men vi"folket" er nu en gang skruet forskelligt sammen ,så det er jo nok ikke muligt at gøre alle 100% tilfreds...
Jeg personligt syntes, at Sultan er et fedt map,men syntes så tilgengæld at prodigy er et skod map,men jeg spiller da begge map"s..
Selvfølgelig skal vi ikke have map"s på,som stinker"tømmer serveren" men vi har alle samme vores favorit map"s og dem kan vi ,så glæde os over ,når de bliver spillet og så spild de andre map"s,som vi ikke syntes, så meget om for spillets skyld og for hyggens skyld..=)
Det var så min mening og syn på sagen....,,,,,d[¤`_´¤]b,,,,,
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  12:51:17  Vis profil  Svar med Quote
Rekop du er sgu da en gris altså.. ;)

dust_csgo er jeg godt nok heller ikke fan af, heller ikke office, italy, train, tuscan men jeg spiller dem da når de kommer på. Jeg leaver ikke serveren fordi der kommer et map jeg ikke kan lide..

Men tuscan kan vi da også godt fjerne da det minder meget om cpl_mill og så er der et par bugs i det også.

PS. Militia er da federe end office og italy, så fjern da et af dem hvis det er fordi der ikke skal for mange cs_ maps på.

cs_assault er også nice nok, men der er bare dømt T camp hver runde, og så snart man kommer på CTer RTVer de alle. ;)

Rettet af - LunD^dk @ 18 Jan 2013 12:54:06
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  14:12:10  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Lidt admin hjælp når i er in-game så riv konsollen ned og skrive sm_maphistory så får i følgende oplysninger om de sidste 20 spillede maps.

Map : Started : Last Played : Played Time : Reason for ending
00. de_dust2 (Current Map)
01. de_cbble : 20m ago : 3m : changelevel Command
02. de_crane : 29m ago : 9m : Map Vote
03. de_season : 37m ago : 8m : Map Vote
04. de_dust2 : 1h 0m ago : 23m : Normal level change
05. de_dust2 : 1h 3m ago : 3m : changelevel Command
06. de_dust2 : 1h 6m ago : 3m : changelevel Command
07. de_dust2 : 1h 12m ago : 5m : changelevel Command
08. de_dust2 : 1h 15m ago : 3m : changelevel Command
09. de_dust2 : 1h 18m ago : 3m : changelevel Command
10. de_dust2 : 1h 21m ago : 3m : changelevel Command
11. de_dust2 : 1h 24m ago : 3m : changelevel Command
12. de_dust2 : 1h 27m ago : 3m : changelevel Command
13. de_dust2 : 1h 30m ago : 3m : changelevel Command
14. de_dust2 : 1h 33m ago : 3m : changelevel Command
15. de_dust2 : 1h 36m ago : 3m : changelevel Command
16. de_dust2 : 1h 39m ago : 3m : changelevel Command
17. de_dust2 : 1h 42m ago : 3m : changelevel Command
18. de_dust2 : 1h 46m ago : 3m : changelevel Command
19. de_dust2 : 1h 49m ago : 3m : changelevel Command
20. de_dust2 : 1h 52m ago : 3m : changelevel Command

Map : Started : de_dust2 (Mappet som kører pt.)
Played Time : 3m (Map spillet i 3 min)
Reason for ending : changelevel Command (Betyder at serveren selv skifter map når serveren er tom)
Reason for ending : Normal level change (betyder at mappet skifter efter mapcycle)
Reason for ending :Map Vote (Betyder at mappet er votet istedet for det der kører)
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  17:48:25  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg syntes ikke der skal ændres noget, jo i kan smide de_port og cs_milita på, men ellers lade de andre være hvor de er.
Slut herfra.

G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  17:59:49  Vis profil  Svar med Quote
Støtter op omkring Gummi...:=)
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  18:48:57  Vis profil  Svar med Quote
Enig med Gummi
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  19:32:56  Vis profil  Svar med Quote
Enig med gummi
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  19:38:30  Vis profil  Svar med Quote
Enig med Gummi.

PS. fjern de_train.. :))
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  22:45:18  Vis profil  Svar med Quote
Map : Started : Played Time : Reason for ending
00. de_tuscan (Current Map)
01. cs_italy : 44m ago : 21m : Map Vote
02. cs_militia : 1h 19m ago : 34m : Normal level change
03. de_dust : 1h 22m ago : 3m : sm_votemap Result
04. de_sultan : 1h 49m ago : 27m : Normal level change
05. de_season : 2h 16m ago : 27m : Normal level change
06. de_cpl_mill : 2h 44m ago : 28m : Map Vote
07. de_cbble : 3h 17m ago : 33m : Normal level change
08. de_train : 3h 46m ago : 29m : Normal level change
09. de_cpl_mill : 4h 14m ago : 28m : Normal level change
10. de_contra : 4h 34m ago : 20m : Map Vote
11. de_dust : 5h 1m ago : 26m : Normal level change
12. cs_office : 5h 15m ago : 15m : Map Vote
13. de_inferno : 5h 44m ago : 29m : Normal level change
14. de_tuscan : 6h 12m ago : 28m : Normal level change
15. de_autumn : 6h 43m ago : 31m : Normal level change
16. de_dust2 : 7h 10m ago : 27m : Normal level change
17. cs_office : 7h 36m ago : 26m : Map Vote
18. de_strata : 7h 49m ago : 13m : Map Vote
19. cs_italy : 8h 19m ago : 29m : Normal level change
20. de_dust2 : 8h 58m ago : 39m : Normal level change

G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  23:24:31  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Puha jeg laver skam ikke et udkast ud fra hvad jeg kan lide for så var den meget kortere og langt mere standard...
Men mener ikke at hver gang sultan crane autumn strata contra (season) skal folk i de første 3 runder sidde og hakke RTV ind igen og igen og når de så kan få lov og skrive ender det i en map vote eller med 6-7 rtv. Det vil jeg sku ikke kalde populære maps så. og det er ikke min ejen sag jeg køre her jeg vil bare gerne have de maps ud som gang på gang tømmer serveren.

Hvis det kun var mig der lavede reglerne så så map rotation sådan her ud:
de_dust2
de_nuke
de_inferno
de_train
Serveren ville være en 16 slots, der var 950 i start money, 1min 20sek til hver runde, og slay i enden, 25min til hvert map, og der ville være dømt BLOODY FUN+++ med +++ blod over alt....

G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 18 Jan 2013 :  23:29:46  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Zeus

Puha jeg laver skam ikke et udkast ud fra hvad jeg kan lide for så var den meget kortere og langt mere standard...
Men mener ikke at hver gang sultan crane autumn strata contra (season) skal folk i de første 3 runder sidde og hakke RTV ind igen og igen og når de så kan få lov og skrive ender det i en map vote eller med 6-7 rtv. Det vil jeg sku ikke kalde populære maps så. og det er ikke min ejen sag jeg køre her jeg vil bare gerne have de maps ud som gang på gang tømmer serveren.

Hvis det kun var mig der lavede reglerne så så map rotation sådan her ud:
de_dust2
de_nuke
de_inferno
de_train
Serveren ville være en 16 slots, der var 950 i start money, 1min 20sek til hver runde, og slay i enden, 25min til hvert map, og der ville være dømt BLOODY FUN+++ med +++ blod over alt....

Så er jeg fandme glad for, det ikke er dig, som sætter det hele op ;-)
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Jan 2013 :  02:23:32  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja men det er to forskellige slags klienter, dem i dagtimerne er langt mere fleksible, end dem der spiller ud på de sene timer.
Det er mit indtryk i hvert fald, derfor jeg aldrig spiller ret meget ffa når det er blevet sent.
Har også indtryk af at det publikum om natten, er dem der kommer fra sådan nogen servere som den du nævner der Zeus.

Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 19 Jan 2013 02:26:25
G� til toppen af siden

[+35]B-M@N[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
159 Posts

Skrevet - 19 Jan 2013 :  03:24:30  Vis profil  Klik for at se [+35]B-M@N[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
de_dust2
de_nuke
de_autumn
de_tuscan
de_inferno
de_crane
de_contra
de_train
de_cbble
de_cpl_mill
de_season
de_strata

Er mit bud, så der taget de maps ud jeg ser folk leave på
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 19 Jan 2013 :  03:24:48  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Gummi hvor meget ffa er det lige du spiller? jeg syntes du prøver og gøre ffa serveren til en gg server... hvor jeg måske bare kæmper lidt mere for det hele bilver som for 4-5 år siden... den server jeg snakker om der har været en ffa server på +35 før du kom til... der var bare ikke slay i enden...

G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 19 Jan 2013 :  10:58:24  Vis profil  Svar med Quote
Inden det her ender i Ragnarok,så skal vi lige huske,at uanset hvad vi ender op med omkring map"s på servere,så kan det altid laves om, hvis det ikke virker.
Jeg syntes derfor,at vi skal se alle i ideer,som forslag og ikke noget,som nødvendigvis udelukker noget andet...
Jeg ved at vi,som admin også selv kan være med til at præge stemningen omkring mapsene( griner.Er der overhoved noget,som hedder mapsene?)..
Mener hvis vi,som admin sider og råber højt om, at næste map er skod og osv.så er det den stemning vi skaber..
Jeg har selv prøvet det med Sultan,hvor alle i starten lage ud med, at det var et lorte map og det gad de helt sikkert ikke spilde og sådan,men jeg begyndte så, at give udtryk for, at jeg da syntes det var et meget fedt map.Og nu der mange,som også giver udtryk for, at det er et meget fedt map...
Det jeg mener er ,at vi selv kan skabe god eller dårlig stemning omkring de map"s vi vælger, at lægge på serveren ved enten, at være positiv stemt eller negativt stemt over for det......
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 19 Jan 2013 :  11:01:36  Vis profil  Svar med Quote
Ps.Og så syntes jeg i virkeligheden ikke, at det gør så meget, at der kommer et mindre populært map i ny og næ.
Måske det får nogen til at forlade serveren,men der sider ,som regel mange og venter på, at komme til på serveren,så det jo bare frisk blod og nye spiller.....
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Jan 2013 :  12:52:36  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Zeus

Gummi hvor meget ffa er det lige du spiller? jeg syntes du prøver og gøre ffa serveren til en gg server... hvor jeg måske bare kæmper lidt mere for det hele bilver som for 4-5 år siden... den server jeg snakker om der har været en ffa server på +35 før du kom til... der var bare ikke slay i enden...

Haha jeg spiller i det hele taget ikke så meget css pt det er WoW der står for skud lige nu, men det bliver jeg nok træt af lige pludselig som jeg plejer, men derfor har jeg vel lov til at ytre mig alligevel, og give min mening til kende.
Må så sige, hvis ikke du kan skelne ffa fra gg så.

G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 19 Jan 2013 :  14:43:31  Vis profil  Svar med Quote
Det vil da være en katastrofe hvis zeus fik ret. vil man have de der 4 maps, kan man joine alle andre servere.

Jeg ved ikke hvad status er midt nat, men hver aften fungerer mapcycle fint. Vi kan altid diskutere om der skal tilføjes et par stykker, men det er jo nærmest umuligt at joine den. Har før siddet og ventet 20 minutter, hvor der bare ikke er nogen der leaver.

Skulle der være en stemning for at et map skal hoppes over, ja så har vi jo vores fine rtv.

Zeus du kan da altid bare lave en vote.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 19 Jan 2013 :  15:46:21  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Som jeg skrev så kan i starte med at lave en sm_maphistory feks. en kl.12:00 en kl.18:00 en kl.00:00 og en kl.06:00 det bare ca tidspunkter kunne sagtens være andet tidspunkt men min 6 timer mellem en sm_maphistory så kan vi se hvilken maps der bliver spillet og hvilken der bliver voted det kan da ikke være så svært og i sidste ende er det mig som bestemmer hvilken maps der skal være i mapcycle nu ville jeg bare gerne give jer chancen for at blive enige om hvilken maps der skal kører i mapcycle for jeg er rimlig træt af at høre folks piverri om det ene og det andet map skal være der eller ej så nu har i chancen for selv at finde ud af det, jeg lader dette emne kører nogen dage endnu før jeg fortager mig noget så kom med en sm_maphistory hver 6 time så er det sku ikke så svært at finde ud af hvilken maps der skal fjernes osv.

LOGS SIGER ALT
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 19 Jan 2013 :  18:06:14  Vis profil  Svar med Quote
00. de_tuscan (Current Map)
01. cs_italy : 44m ago : 21m : Map Vote
02. cs_militia : 1h 19m ago : 34m : Normal level change
03. de_dust : 1h 22m ago : 3m : sm_votemap Result
04. de_sultan : 1h 49m ago : 27m : Normal level change
05. de_season : 2h 16m ago : 27m : Normal level change