Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Gungame server
 Nade level
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Kemo
Nyt forummedlem

Denmark
9 indl�g

Skrevet - 17 Mar 2013 :  10:45:35  Vis profil  Klik for at se Kemo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey drenge og piger

Sad lidt fast på nade level og sad og tænkte at det er surt at man så hurtigt er igennem alle pistolerne... kunne man ikke gøre et eller andet...så man startede om når man døde eller sku havde nogle flere kills med hver pistol, måske flere og flere for hver pistol du kommer ignnem eller noget :)

mvh kemo

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 17 Mar 2013 :  11:03:43  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det problem, har jeg ikke.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 17 Mar 2013 :  11:57:41  Vis profil  Svar med Quote
når du er nået igennem pistolerne, skulle pistolerne da også gerne resette og starte dem forfra med nade? det er dog noget med at man skal skyde 2 med hver pistol undtaget den sidste der skal man skyde 5 for at man for den første igen.. så vidt jeg husker :)
G� til toppen af siden

Kemo
Nyt forummedlem

Denmark
9 Posts

Skrevet - 17 Mar 2013 :  12:34:07  Vis profil  Klik for at se Kemo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmm sådan var det ikke igår :) et kill med hver også sad jeg bare på glock :)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 17 Mar 2013 :  13:44:16  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
der er 6 pistoler du kan skyde 1 person 1 gang med de først 5 pistoler derefter får du en glock den skal du så skyde 5 personer med før den starter forfra, bliver du dræbt mens du er på nade starter du forfra med de 6 pistoler med det samme

Nade våben cycle ser sådan her ud pt.
elite 1
fiveseven 1
deagle 1
p228 1
usp 1
glock 5
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 17 Mar 2013 :  13:48:41  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Man unne sætte det anderledes også feks.

elite 1
fiveseven 1
deagle 1
p228 1
usp 1
glock 3
elite 2
fiveseven 2
deagle 2
p228 2
usp 2
glock 4

Osv osv mulighederne i gungame python er uendelige derfor jeg ikke ikke skal have en sourcemod gungame plugin ind på vores server
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000