Forfatter |
Emne |
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 indl�g |
Skrevet - 07 Apr 2013 : 20:57:04
|
Nu fjernes det RTV eller også er jeg færdig på FFa serveren.Fuck det da pisse for meget,at vi kun skal spille et halvt map hver gang der er nogle ,som ikke lige gider spille det andet team eller ikke lige får skudt nogle i et par rundter. FIX det... Tak..:=) |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 07 Apr 2013 : 21:09:17
|
nej tak. Jeg oplever ikke problemet. Ud over i contra.
når holdningen er at man som admin ikke skal lave vote hvis et map tømmer serveren, så skal rtv da være der. |
|
|
[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5
Denmark
1180 Posts |
Skrevet - 07 Apr 2013 : 21:20:16
|
jeg vil nu heller ikke mene det skal væk, jeg tror serveren vil blive hurtigere tømt, hvis folk ikke kan få lov at vote et map væk.. |
|
|
Avantï
Gæsteadmin
300 Posts |
Skrevet - 07 Apr 2013 : 21:21:23
|
Jeg oplever det nu heller ikke som det store problem :-) Så enig med Butter om det primært er på contra. |
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 08 Apr 2013 : 06:30:22
|
hold nu op. det er flere maps hvor folk rtvèr og får andre med på vognen. F.eks Italy og Office starter jeg som ct og får såen en røvfuld fordi det er et t-map. Så skifter man, og gæt hvad der sker. Jeg får ik mit win fordi rtv blev kørt(fordi de lige pludselig ikke kan stå med nekkip i hånden og campe). Giver rekop fuldstændigt ret, jeg er osse meget træt af det. Det rtv er kun til whinere der gerne vil redde sine stats inden de får et tab i deres cv. Det var så min mening og hvad jeg oplever. Der er en grund til jeg ikke spiller så meget derinde mere. Og skal nok vise jer eksempler hen ad vejen gennem demoer, jeg opdatere bare denne besvarelse med tid og map hen ad vejen. Så kan i selv se det osse |
Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?
|
Rettet af - DP @ 08 Apr 2013 08:37:13 |
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 08 Apr 2013 : 08:10:47
|
Yeps væk med det lort, helt enig rtv er bare dødens pølse. Uanset om det er på gg eller ffa. |
Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser. |
|
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 Posts |
Skrevet - 08 Apr 2013 : 11:04:29
|
Jeg oplevede det altså 3 gange i træk i går,så det forkommer altså på serveren. Er der spillet et vis antal runder evt. 5 eller ved team skift,så skulle det ikke være muligt,at lave en RTV.. Kan det lade sig gøre skal det blive gjort.. De folk der vil forsvinde fordi de ikke kan få deres vilje "rtv" efter, at have spillet det #nemme# team eller fordi de ikke lige skyder nogle i 3 runder eller det ikke lige er deres favorit map, ja dem kommer jeg ikke til,at savne.. |
|
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 08 Apr 2013 : 11:12:17
|
Det var måske et meget godt kompromis. AT man kan rtv i starten, fordi mappet er træls for dem der er på serveren, men når man har rundet den mulighed, så fanger bordet, og man spiller mappet færdigt. |
|
|
Godic
Gæsteadmin
163 Posts |
Skrevet - 08 Apr 2013 : 16:05:13
|
Hvis det er bomb map. syntes jeg aldrig der er noget. det er lige så snart italy og office kommer, med de skide gidsler.
Alle camper der. meget mere ned i bomb maps.
For mig lyder det mere fornuftigt at fjerne ALLE gidsel maps.
Jeg spiller personligt ikke på FFA fordi jeg er SÅÅ træt af de gidsel maps. men det for da ikke mig til at sige fjern det eller jeg ikke spiller mere.
Vi er 94 aktive medlemmer. det bliver nok svært at gøre alle tilfredse. eller 94 blive enige. undskyld men kan sgu godt forstå jump en gang i mellem.
Kan ikke huske om der er vote til sidst på mapet på serveren. men er der det. har de jo stem i slutningen af sidste runde. og så har de jo valgt. Men igen kommer der kun 4 valg og de 3 er gidsel maps og det sidste er et det lige er spillet. kan jeg godt forstå rtv. for der er de tvunget til at vælge ET map på listen. selv om de ikke gider det.
|
|
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 Posts |
Skrevet - 08 Apr 2013 : 21:39:46
|
Ja men så er løsningen vel også Blomsterpind,at mødes på halv vejen.Lad der var RTV til evt.5 runde og så der efter må mappet spilles færdig. Jeg indrømmer ,at jeg ikke ved hvor mange maps der er i cyklusen og hvor mange vi admins kan ligge op til vote,men ud af de rigtig rigtig mange det må blive er 2, af de maps med gidsler,så syntes ikke de er over reperesenteret på vores server... Der er ikke vote til sidst med mindre man laver RTV og funger fint nok ,som det er ....Problemet er ,som oven for skrevet,at når folk har spillet det #nemme"team eller ikke lige skyder nogen i 3 runder eller det ikke er deres #ynglings"map.. Vi behøver heller ikke alle, at være tilfredse,bare flertallet er enig om,at det ER en god ide,og det er det rigtigste, at gøre og derfor "syntes jeg" at det skal blive gjort.. Hvad er det du mener med,at du godt kan forstå Jump?Hvad har han med det at gøre,mener ham ser vi aldrig "lige som du selv" på FFA"en ikke ,at han ikke kan have en mening,men den kan vi bare ikke bruge til noget lige i dette tilfælde....Griner sorry Jump....;=)
|
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 08 Apr 2013 : 21:41:32
|
Haha der er to gidsel maps der ligger i map cykle ellers er der ingen. Og starter man som t så laver man rtv når man bliver ct det gør jeg sgu da også, men starter jeg som ct så rtv'er jeg aldrig, for så kommer den først igennem når man bliver t og det er sgu nederen. Er i i tvivl er det cs_italy jeg referere til. Må så også sige det er det eneste map jeg lægger mærke til problemet i. Men serveren kører meget de samme map's igen og igen på grund af det skide rtv, derfor er jeg imod rtv men er meget støre tilhænger af den vote med 3-4 maps i stedet. Som i de gode gamle dage, for 5-6 år siden. Men der var der jo også rtv men det var der jo også på gg serverene, og det er da fjernet så mit håb er ikke helt væk endnu, selvom det måske er synd for Jump. |
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 09 Apr 2013 : 19:21:45
|
office må i fandeme love mig ik at fjerne da :S det er et fedt map, osse som ct. |
|
|
|
[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5
Denmark
2218 Posts |
Skrevet - 09 Apr 2013 : 20:01:06
|
Jeg har ikke haft problemer med RTV og cs maps er der så få af at man skal vente i flere timer inden der kommer et :(
Så jeg vil mene det hele virker fint nu, men hvis man kan lave sådan at RTV ikke er aktiv når man skifter side efter 10 runder ville det måske hjælpe (ved ikke om man kan gøre det) |
|
|
Jezis
Forummedlem
81 Posts |
Skrevet - 09 Apr 2013 : 20:02:55
|
I skal ikke fjerne nogle maps! :) Det er det, der er så fedt ved jeres FFA, at man ikke kun spiller de_nuke, dd2 eller Inferno.
Men når der bliver rtv'et er det altid en af de overnævnte, som bliver valgt, hvilket jeg synes er irriterende, da Strata, Tuscan, cpl_mill osv. er fede maps og jeg vil langt hellere spille dem en dd2 :) |
|
|
[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5
Denmark
1180 Posts |
Skrevet - 09 Apr 2013 : 20:31:37
|
jeg er helt enig med dig jezis, super maps :D |
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 10 Apr 2013 : 06:47:49
|
syns bare rtv er til de første fem min inden vi for alvor går i gang. efter 5-10 min. er der bare låst af for rtv og mappet spilles HELT færdigt. lyder dejligt i mine ører. og så en random mapvote den sidste runde. se det er ffa |
|
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 10 Apr 2013 : 08:20:46
|
quote: Oprindeligt skrevet af DP
syns bare rtv er til de første fem min inden vi for alvor går i gang. efter 5-10 min. er der bare låst af for rtv og mappet spilles HELT færdigt. lyder dejligt i mine ører. og så en random mapvote den sidste runde. se det er ffa
Enig. |
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 10 Apr 2013 : 11:01:24
|
Ja enig.
|
|
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 Posts |
Skrevet - 10 Apr 2013 : 12:13:56
|
Helt enig..... |
|
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 10 Apr 2013 : 12:36:16
|
Også enig herfra |
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 10 Apr 2013 : 13:31:53
|
Jeg deltager i denne tråd når jeg kommer hjem indtil da kan der ikke gøres noget men jeg har også andre ting jeg skal lave når jeg kommer hjem har jo så været væk i 26 dage |
|
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 10 Apr 2013 : 14:14:51
|
Helt ok. |
|
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 Posts |
Skrevet - 10 Apr 2013 : 16:09:45
|
Ok... Ps.Den ferie kan ikke kortes af tror du? ..;=) |
|
|
[+35]Karl Kommunal[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
100 Posts |
Skrevet - 21 Apr 2013 : 22:21:02
|
Jeg er enig med DP.
Bordet fanger hvis man ikke syntes at mappet er træls i starten. hvis man RTV'er senere er det bare pga. whine eller fordi man får røvfuld. Men sådan er det bare.
En automatisk random map vote i sidste runde, så flertallet bestemmer hvilket map der skal være næste gang er super fint. Det fungere rigtig godt på andre servere.
Der er 1000'vis af only dd2, inferno, nuke servere. Men +35 levere strata, season, autumn, Mill, Tuscan..
Det er pga. af de maps jeg er på serveren. Ellers kunne gå ind på en anden.
/KK |
|
|
Jezis
Forummedlem
81 Posts |
Skrevet - 21 Apr 2013 : 22:51:25
|
Enig med med Andreas!
Som jeg også skrev, var det derfor jeg spillede på jeres servere! :) De gode maps som strata! ;) Men få lige serverne op at køre! :) |
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 21 Apr 2013 : 23:02:23
|
ok så jeg hjemme skal vi prøve med randop map vote 3 min i slutningen af sidste map og så fjerne rtv ? |
|
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 Posts |
Skrevet - 21 Apr 2013 : 23:11:45
|
Let it bee..Velkommen hjem..:=) |
|
|
[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5
Denmark
1180 Posts |
Skrevet - 22 Apr 2013 : 01:01:13
|
lyder som en god ide at teste jump =) |
|
|
[+35]Karl Kommunal[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
100 Posts |
Skrevet - 22 Apr 2013 : 08:23:47
|
Velkommen hjem Jump. Håber at alt det du skal lave på serveren ikke får dig til at savne ferien for meget. :-) |
|
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
408 Posts |
Skrevet - 22 Apr 2013 : 10:02:36
|
Har ikke orket og læse hvad i andre skriver men er overbevist om at rtv skal ud hvis man istedet for laver mapvote istedet for en mapcykle på den måde for folk hvad de vil have. På den måde kan man stadig få forskellige maps men så kan folk da selv få valget mellem assult eller italy, og i en anden nuke imod dust2. Man skal jo huske på at folk altid forsvare deres ejne valg uanset om de er forkerte eller ikke selv er enige i dem...
Edit: Jeg er altid af den mening at serveren så vidt muligt skal være sat op som den var for ~5-6år siden... og der var mapvote.... |
Treat others as you would like to be treated |
Rettet af - [+35]Zeus[Wa] @ 22 Apr 2013 10:05:58 |
|
|
[+35]Karl Kommunal[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
100 Posts |
Skrevet - 22 Apr 2013 : 10:06:29
|
quote: Oprindeligt skrevet af Zeus
Har ikke orket og læse hvad i andre skriver men er overbevist om at rtv skal ud hvis man istedet for laver mapvote istedet for en mapcykle på den måde for folk hvad de vil have. På den måde kan man stadig få forskellige maps men så kan folk da selv få valget mellem assult eller italy, og i en anden nuke imod dust2. Man skal jo huske på at folk altid forsvare deres ejne valg uanset om de er forkerte eller ikke selv er enige i dem...
Edit: Jeg er altid af den mening at serveren så vidt muligt skal være sat op som den var for ~5-6år siden... og der var mapvote....
Tror også det er det der er enighed. jeg skrev præcis det samme. :) |
|
|
|
Emne |
|