Forfatter |
Emne  |
|
[+35]Wraith
[+35] Soldier

Denmark
364 indl�g |
Skrevet - 27 Oct 2013 : 20:04:08
|
Så er det vist ved at være ved den tid at den gamle pc skal på pension og der skal investeres i en ny.
så anbefalinger modtager gerne :) Budget 6-8000 (for pc. Har skærm & andet løst udstyr)
Ønsker: -skal kunne tilsluttes min 3 skærme, hvoraf 2 er VGA -Skal kunne trække spil og bruges til grafisk billedbehandling (meget store billeder. -støjsvag færdigsamlet (er for gammel til byggesæt) |
|
Rettet af - [+35]Wraith @ 27 Oct 2013 20:09:26
|
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
|
[+35]Wraith
[+35] Soldier

Denmark
364 Posts |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 28 Oct 2013 : 18:29:48
|
hvad med grafikkort ? |
 |
|
[+35]Wraith
[+35] Soldier

Denmark
364 Posts |
Skrevet - 28 Oct 2013 : 18:36:44
|
Det har jeg :) Samt en 850W Zalman PSU Zalman kabinet masser af harddiske, dvd & BD drev |
|
 |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 28 Oct 2013 : 20:24:49
|
ok :)
De fleste spil er det bare grafikkortet der er det vigtigste. Så overvej den når du nu alligevel skifter det andet ud. |
 |
|
Godic
Gæsteadmin

163 Posts |
Skrevet - 29 Oct 2013 : 11:22:31
|
MSI er ikke dårligt, har haft en del af dem.
Men efter nu snart 20 år i pc samling køber jeg den dag idag kun asus da jeg syntes de kører mere stabilt og kan med langt mere hardware uden man skal ind i bios og andet for lige at rette en enkelt ting for at det kører 100%
Her tænker jeg meget på ram og gfx. Syntes desværre msi har en del STANDART indstillinger som ikke er optimeret i deres gamer udgave. Så hvis du ikke er super god til bios opsætning m.m. Så ville jeg købe et asus kort.
Og ang. ram hvis du er villig til at smide et par hundrede mere. så ville jeg tage et kig på cosair ram. De yder lidt bedre og er meget nemmere at overclocke, hvis dette skulle have interesse. Deres Timinger er som regel lidt bedre på de syre ram. og det er jo det du ser på kan jeg se.
Men igen der er bestemt ikke dårlig hardware du har valgt. |
 |
|
Godic
Gæsteadmin

163 Posts |
Skrevet - 29 Oct 2013 : 11:30:43
|
Butter. vil lige sige en ting til dit indlæg.
Nu har jeg over de sidste 2 måneder købt ny pc til 3 af mine venner og der er jeg altså kommet frem til at gfx er IKKE det der gør at dit css og mere cs-go kører godt. Jeg sidder pt selv med et gt330, I7 1G, og 6gb okay ram. Jeg kører 300 fps i css og 130-200 i cs-go Den nyeste jeg valgte til min kammy var en, asus med gt720, med 8 gb ram og I5. den kan kun trække 50% af hvad min gør i fsp.
Det samme med Overstregen som jeg sidder med næsten hver dag. Han gamede på en acer komplet. Og har skiftet alt på nær bundkort og cpu og ram. og købt det vildeste gfx og vandkøling. Men det er utrolig lidt det har givet ham i fps.
Mest i go men også i css. Det er altså blevet cpu og ram der har mindst lige så meget at sige som gfx.
Jeg sidder på en snart 4 år gammel maskine med trækker mere end de fleste af mine venner, der har nye pc.
Og derud over er SSD et must, intet andet.... :D |
Rettet af - Godic @ 29 Oct 2013 11:33:11 |
 |
|
Godic
Gæsteadmin

163 Posts |
Skrevet - 29 Oct 2013 : 11:35:58
|
Glemte lige at sige at jeg sidder på en bærbar og overstregen er stationær. men hardware er jo mere eller mindre det samme.
Så det er indenfor begge jeg har rodet MEGET med fps de sidste måneder. |
 |
|
|
Emne  |
|