Helt enig. Teambalancen er ikke fintfølende og den laver ofte unfair hold. Selvom de fleste gange er to "gode" spillere, flinke til at hoppe i spec og bytte hold. Det kan man dog bare ikke altid regne med.
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts
Skrevet - 25 Dec 2013 : 09:34:43
FFA kører jo som en dafault server næsten og følgende settings er sat
mp_autoteambalance "1"
Jeg har et teambalance script som vi desværre var nød til at tage af alle server efter en af valves opdateringer da den begyndte at balancere forkert så jeg har en fejl i scriptet der gør det ikke helt virker som det burde mere så hvis i eller kender en som kan python kode kan vi få det rette igen vil væde på en som har forstand på dette kunne løse det på 5 min, det er det bedste teambalance script vi til dags dato har kørt med, det skifter farve på skærmen når man skifter hold + der bliver spillet en lyd så man ikke kan undgå at finde ud af man skifter hold, alle andre teambalancer syntes jeg ikke har virket vi har prøvet derfor er der ingen af vores server der bruger teambalance mere men helt klart en ting vi mangler på alle server.
Der må være en som kender en som kender en anden som evt. kunne få rettet dette script jeg har til hør jer rundt omkring hos de venner eller familie i har om der er en som har forstand på dette så vi kan få det lavet igen.