Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Team ballance ffa.
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

LunD^dk
Friend of [+35]

987 indl�g

Skrevet - 13 Dec 2013 :  20:53:14  Vis profil  Svar med Quote
Er det muligt at få noget auto team ballance på FFAen, så man undgår de her 18-2 maps? :)

Altså selvom der er 7 på hvert hold, at den stadig flytter rundt så der bliver ballance.

[+35]Karl Kommunal[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
100 Posts

Skrevet - 25 Dec 2013 :  00:23:47  Vis profil  Svar med Quote
Helt enig. Teambalancen er ikke fintfølende og den laver ofte unfair hold. Selvom de fleste gange er to "gode" spillere, flinke til at hoppe i spec og bytte hold. Det kan man dog bare ikke altid regne med.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 25 Dec 2013 :  09:34:43  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
FFA kører jo som en dafault server næsten og følgende settings er sat

mp_autoteambalance "1"

Jeg har et teambalance script som vi desværre var nød til at tage af alle server efter en af valves opdateringer da den begyndte at balancere forkert så jeg har en fejl i scriptet der gør det ikke helt virker som det burde mere så hvis i eller kender en som kan python kode kan vi få det rette igen vil væde på en som har forstand på dette kunne løse det på 5 min, det er det bedste teambalance script vi til dags dato har kørt med, det skifter farve på skærmen når man skifter hold + der bliver spillet en lyd så man ikke kan undgå at finde ud af man skifter hold, alle andre teambalancer syntes jeg ikke har virket vi har prøvet derfor er der ingen af vores server der bruger teambalance mere men helt klart en ting vi mangler på alle server.

Der må være en som kender en som kender en anden som evt. kunne få rettet dette script jeg har til hør jer rundt omkring hos de venner eller familie i har om der er en som har forstand på dette så vi kan få det lavet igen.

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000