Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 CS 1.6/CZ/Source Topics
 Samlings sted for CW
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Zetlon
Nyt forummedlem

Denmark
2 indl�g

Skrevet - 18 Mar 2014 :  15:25:23  Vis profil  Svar med Quote
Hej Clan +35

Jeg er gammel gammel cs spiller tilbage fra 1.0 og er lige begyndt igen og spille når jeg har lidt tid.

I min gamer tid brugte man IRC mener jeg det hed, og på den måde fandt man spillere,claner og PCW/CW. Også var der en side som hed clanbase som lavede turneringer for flere forskellige hold.

Mit spørgsmål til jer gavede spillere:

Hvor er samlings stedet henne nu?

Spiller man turneringer stadig?

Hvor finder man PCW`s osv nu om dage?

Jeg nyder og spille på jeres server, og det er fis og ballade fra tid til anden. Men jeg ser ikke andre servere/steder hvor man kan snakke sammen og lave nogle match`s.

Måske man bare skal kende stederne?

Håber i vil svare på mit undren :)

Vi ses på serveren.

Zetlon

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Mar 2014 :  08:36:03  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu er problemet så at vi bare er en hygge klan, ellers ville vi nok ikke hænge fast i css.
csgo er stedet for CW/PCW/MIX spillet counter-strike-global-offensive er faktisk lavet med henblik derpå.
Og indstaller'e og starter du spillet ser du hvorfor klanbase osv. er fjernet.
Officielle turneringer i css, hører fortiden til.
Men er det bare "hyggekampe" du søger, så er det via mirc og bashmir.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts

Skrevet - 19 Mar 2014 :  11:35:36  Vis profil  Svar med Quote
Der spillers stadigvæk pcw/mix rundt omkring og dem kan du finde på http://www.pcwfinder.com
Turneringer spilles stadigvæk men kun i clan regi (Hvad jeg ved iværtfald)
Hvis du er til sådan noget seriøs gaming hvor der virkelig bliver gået op i det så join Ratz's ffa server.. De går op i det med liv og sjæl.. (Efter min mening for meget.. De admins som sidder derinde tror de er verdensmestre.. og de kan klare alt.. Jeg gider ikke selv spille derinde i mere end maks 30 minutter om dagen.. da det slet ikke er noget for mig.. Men derinde på deres server er der en del klaner som spiller og de finder også nye members derinde. Og der er rig mulighed for at komme til at spille nogle mix' indtil at du kommer ind i en klan eventuelt :)

- Jeg har selv været med til at finde folk inde på deres server som vi gerne ville have med i en mix (Da jeg selv var med i en klan)
G� til toppen af siden

Zetlon
Nyt forummedlem

Denmark
2 Posts

Skrevet - 19 Mar 2014 :  16:17:46  Vis profil  Svar med Quote
Mange tak for jeres svar :)

Jeg er ikke seriøs cs gamer, jeg nyder mere det gode selvskab på +35`s server og lidt gas fra tid til anden.

Spiller cs go engang imellem men fandt css sjovere, det er mere som det "gamle" :)

Men mange tak for jeres svar, vi ses på serveren
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 20 Mar 2014 :  17:25:44  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
Ratz admins er hverken bedre eller værrere end andre. Har trods alt gamet fast derinde i et par år. bare for at slå det fast.
Skal lige bemærke at jeg ikke har gamet i et år nu. Grundet en skadet tommelfinger. kan ske Beerhunter Cl. hos ratz, har fået nogle nye unge admins. Jeg var i starten tæt på et perm. ban en dag jeg blev kicked, de syntes jeg keglede for meget rundt. Da jeg kom ind igen var jeg helt oppe under loftet, havde sq aldrig prøvet at blive kicked før. Efterhånden lærte jeg folk/admins at kende og omvendt. Ingen problemer siden.

Good Luck Zetlon. godt initiativ.

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000