Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 CS 1.6/CZ/Source Topics
 Hvad spiller i?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

sqlvfisken
Nyt forummedlem

2 indl�g

Skrevet - 21 May 2014 :  12:27:02  Vis profil  Svar med Quote
Hey 35.

Mange mange år siden jeg var herinde sidst. Helt tilbage i de goe gamle 1.6 tider, men er begyndt at hygge mig lidt med csgo og kom til at tænke på jer og om i stadig eksistere - og jo :)

Jeg har jo alderen og indstillingen til at spille med jer, så ville høre om en flok af jer spiller csgo ? Så vidt jeg kan se er en del af jeres servere css servere?

Spiller selv noget matchmaking og må indrømme at jeg er en smule træt af råbende teen russere, så ville være super fedt at adde nogle voksne danskere til min friends list samt hygge lidt på jeres servere, hvis i altså spiller go.

Mvh. Sqlvfisken

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 21 May 2014 :  22:48:37  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du kan starte med at adde mig, ^Gummi I Gøbben^You bad im mad^.
Så har jeg adgang til 5-6 ts3 servere pt.
Vi har dog ikke vores egen ts3 server, men der er nu også nok af dem.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 22 May 2014 :  18:55:57  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Gummi, hvis morfar kan trække det kan vi da bare sætte en op, men det skal vi nok lige høre ungamed eller master desert eagle om

Der er mange medlemmer der spiller CSGO og vi hører sku aldrig fra dem mere fanden tage det matchmaking lort, jov vi har selv 2 CSGO server den ene kører som Casual med gungame mod og kasteknive, sidst nævnte arbejder vi stadig på at få til at virke rigtigt. Så har vi en COMPETITIVE server som ikke er aktiv da jeg arbejder når jeg har tid på at sætte den op som COMPETITIVE matchmaking server´, men i bund og grund er der ingen af vores medlemmer der spiller på vores egen CSGO server da de ikke kører 100% optimalt endnu håber det er derfor, folk vælger åbenbart at spille de der kampe andre steder, sjovt nok kunne vi jo bare oprette en CSGO COMPETITIVE server 5vs5 sætte lås på og så kunne man jo bare samle 10 spiller, tror endligt de samme spiller CSGO sammen hver dag ved at joine hinanden eller hvad de nu gør hvad ved jeg der er ingen der skriver om ønsker til CSGO server hos os selv sjovt nok

Ud over det så har vi 2 aktive FFA server og 2 Gungame server se under server info på forsiden.




G� til toppen af siden

sqlvfisken
Nyt forummedlem

2 Posts

Skrevet - 22 May 2014 :  20:33:31  Vis profil  Svar med Quote
Fedt 1000 tak for svar :) glæder mig at høre at der er gang i jer endnu.... fanma go stil. Surt at jeres servere ikke rigtigt bliver brugt, kunne være en go måde at møde nogle man kunne spille med på. men vil adde dig gummi :) Håber at komme til at støde ind i nogen af jer online...

Thx SQLVFISKEN.
G� til toppen af siden

stampe_b
Gæsteadmin

Denmark
354 Posts

Skrevet - 22 May 2014 :  23:22:28  Vis profil  Klik for at se stampe_b's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jump ts kræver intet næsten og er 99 % sikker på den kan banke det afsted uden problemer
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 23 May 2014 :  16:03:46  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Vores egen teamspeak tja hvorfor ikke men vil nu lige høre ungamed og master først




G� til toppen af siden

[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts

Skrevet - 23 May 2014 :  19:54:01  Vis profil  Svar med Quote
Ville være mega fedt, og en meget god måde at komunikere på (Eksempelvis som den anden dag Jump, det ville gøre dit arbejde meget lettere.. Tror også du vil få mere støtte og flere idéer til hvad der kunne laves ved jeres servere, hvis folk sad derinde og snakkede)
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 23 May 2014 :  21:41:44  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Helt enig, man spiller jo også andet end go og css, hvor det kunne være herre nice at kunne side og hygge verbalt med dem man kender, fra klanen og klanens venner.
Det er lidt noget andet hvis der ligger info til ts server på vores server info, end når jeg bare kører min egen server, hvor der jo aldrig kom nogen på.
Men hvis det er, skal vi nok starte med en 50 slots server.
Og jeg hjælper hellere end gerne med opsætning af den, så vi får hyggerum, afk rum med mute, begrænset kamp rum til max 5 gæster osv osv...........
Vi er jo en klan der spiller mange forskellige spil, og en ts server vil i den grad hjælpe til at ryste os mere sammen verbalt.
Og var inde at prøve vores csgo gungame server, den kører rigtig nice.
Bare lidt kedeligt kun at spille med bots, så glæder mig til vores members and friends får øjnene op for den, for css virker sgu lidt fladt i forhold til csgo når man er vandt til det.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts

Skrevet - 25 May 2014 :  13:47:52  Vis profil  Svar med Quote
Gummi så har jeg en opgave til dig en dag ;)
- Så må du lige introducere mig for CS:GO.. For det indtryk jeg har af CS:GO det er L..T :P
- Jeg tror ikke jeg har oplevet det rigtige gameplay, for der er rigtig rigtig mange som syntes det er et super fedt spil, hvor jeg bare sidder og tænker? "Tetris er da mere spændende end CS:GO" :P
G� til toppen af siden

[+35]Robian[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
50 Posts

Skrevet - 31 May 2014 :  10:48:46  Vis profil  Klik for at se [+35]Robian[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
du ikke alene turtle ;) har det på samme måde..
G� til toppen af siden

[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts

Skrevet - 31 May 2014 :  21:11:24  Vis profil  Svar med Quote
Så må "Nørderne" (Ment på en god måde) lige stå til rådighed og hive os med ind i det nye gameplay Robian ;)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000