Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Klager
 Forklaring
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

PernilleLL
Nyt forummedlem

2 indl�g

Skrevet - 21 May 2014 :  21:10:18  Vis profil  Svar med Quote
Hej

Jeg blev i dag d. 21/05-2014 banned af REKOP af en ukendt årsag, som han ikke vil give mig en forklaring på. Årsagen skulle gerne være, at jeg på en eller anden sjov måde skulle have overtrådt reglerne. Kan en med admin-rettigheder gå ind og se nærmere på dette?



[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts

Skrevet - 21 May 2014 :  21:12:55  Vis profil  Svar med Quote

Ban Details
Player Pernilleeee #12484;
Steam ID STEAM_0:0:47762036
Steam Community 76561198055789800
Invoked on 05-21-14 19:51
Banlength Permanent
Reason Breaking Server Rules
Banned from [+35] GUNGAME 5.1 SERVER I - BUNNYJUMP = BAN
G� til toppen af siden

PernilleLL
Nyt forummedlem

2 Posts

Skrevet - 21 May 2014 :  21:36:26  Vis profil  Svar med Quote
Måske var han træt af at blive knifed så mange gange, men det står der sgu intet i reglerne om, at det ikke er tilladt hehe
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 May 2014 :  22:00:22  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
HAr snakket med Rekop hun blev banned fordi hun levede op hele tiden det syntes han var underligt, men som jeg skrev hvis man fulgte lidt med ville han vide sådan ting.

Men dette er åbenbart et generalt admin problem fandt jeg lige ud af så nu kommer der sku lige en opsang fra de varme lande en gang i aften eller i morgen for der skal virkelig strammes op for måden at bruge rettigheder på vores server men det skal jeg nok uddybe i et andet emne.

G� til toppen af siden

[+35]Law[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
111 Posts

Skrevet - 22 May 2014 :  09:25:34  Vis profil  Svar med Quote
hahahaha for satan da, til rekop altså =)
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 22 May 2014 :  17:04:01  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af stampe_b

ja forklaring vil vi da gerne have. men den skal i ikk regne med kommer når det nu er rekop der har lavet den han ser ikk forum alligevel


Hvad faen? snigløber eller bare træt af klanen ? grimt at læse er det sgu.
Det er helt fint du støtter hende, men behøver du gøre os til grin ?

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

stampe_b
Gæsteadmin

Denmark
354 Posts

Skrevet - 22 May 2014 :  18:24:54  Vis profil  Klik for at se stampe_b's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
krig jeg siger bare tingene som de er. og nu var den lige rettet mod rekop ikke kom med forklaringe. og du må da meget undskylde hvis du føler dig stød over min kommentar.
og nu har jeg slettet den hvis det kan gøre alle glade i stedfor.

Rettet af - stampe_b @ 22 May 2014 18:34:57
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 22 May 2014 :  18:46:58  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Kriger det jo som man tager det, syntes da det helt fint med sådan kommentar nu mange admins åbenbart ikke følger med, og hvordan ved jeg så det, jo for efter et ban skal en admin ind (normalt i forum) men hvis man har læst da jeg skrev emnet om sourcebans og hlxce så skal man sku have et nyt password for at få adgang til at kommentere sit ban i det nye system, og jeg har desværre kun fået 3 henvendelser fra admins, og alle kan se hvem som banner flittigt uden at kommentere det bagefter det bare ikke godt nok, men som sagt kommer jeg med en opsang i lukket forum asap. for det skal stoppes.
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 23 May 2014 :  20:15:34  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg må hellere begrave den her, før jeg blamerer mig for meget B)

Stampe , gamle jas . Var ikke min mening at stene dig verbalt. sry . Jeg hader bare den form for indlæg som bare burde være blevet inde i skallen, eller bare formuleret med lidt respekt for den gamle trætte rekop B)

For du har jo så evig ret. At folk som er blevet banned uden at få en grund - har god grund til at klage, og måske være så benådet med en god forklaring.

Så håber sgu at presenile rekop kigger herind og deltager i løjerne.

Peace

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000