Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Gungame server
 Ping p GG1
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 indl�g

Skrevet - 07 Jun 2014 :  14:16:31  Vis profil  Svar med Quote
Hallj alle sammen.. (Nok mest Jumpman) ;)

- Jeg syntes at den seneste mned til to har folks ping vret "hj" i forhold til hvordan den var tidligere.. Jeg er get fra at have en ping p 5 til at ligge p ca. 23-28 i ping..

- Har set at der er mange som har en get ping i forhold til hvad den var frhen..

- Noget i/du kan rette p? eller er det bare sdan det er

Rettet af - [+35]Turtle[Wa] @ 07 Jun 2014 14:17:00

[+35]CHIP[Wa]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
105 Posts

Skrevet - 12 Jun 2014 :  23:24:44  Vis profil  Svar med Quote
S vidt jeg ved har Jump lavet det s server viser ens rigtige ping.

Er selv get fra at ligge p 1-3 ms til 16-23.
Vil sige at det lyder mere rigtigt en 1-3 da jeg
skulle sidde ved siden af server og direkte linket til den.

S for at svare p det, s er det bare sdan det er.

Argh, c'mon, jeg er stadig p Glock!
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 13 Jun 2014 :  08:49:55  Vis profil  Svar med Quote
Jeg plejer at ligge p 5 i ping nu ligger jeg og skjter op og ned mellem 17 og 34 ....
Indrmmer gerne at jeg ikke spiller s meget da jeg syntes serverne lagger mere end fr..
Kan godt vre at det er mit internet der fucker,men det er desvrre frst kommet efter vi har fet ny server...
G� til toppen af siden

^Gummi I Gbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 13 Jun 2014 :  09:26:56  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er lavet forse cmd_rate, s man kan ikke ping hacke mere, om man s kan sige.
Om det er det der er problemet, ved jeg s ikke.
Og server ping krer mellem 33 og 45, nr vi da ikke er under angreb.

Solen skinner mnen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 14 Jun 2014 :  00:18:37  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Det sku svrt at stille alle tilfreds men jeg har rodet lidt med det, den normale opstning er den FFA bruger, dog var sv_minrate p 25000, sv_maxrate var 35000, sv_minupdaterate var 66 og sv_mincmdrate 66

FFA krer med

sv_client_predict 1
sv_client_min_interp_ratio 1
sv_client_max_interp_ratio 2
sv_client_cmdrate_difference 20
sv_minrate 7500
sv_maxrate 0
sv_minupdaterate 20
sv_maxupdaterate 66
sv_mincmdrate 30
sv_maxcmdrate 66

Gungame krer med

sv_client_predict 1
sv_client_min_interp_ratio -1
sv_client_max_interp_ratio -1
sv_client_cmdrate_difference 20
sv_minrate 7500
sv_maxrate 25000
sv_minupdaterate 33
sv_maxupdaterate 67
sv_mincmdrate 33
sv_maxcmdrate 67

Ud over det s som Gummi skriver s er der forse cmd_rate p alle server dvs. ens rate for alle, der ligger ogs et ping masking plugin p serveren, som banner folk i 5 min for at fifle med deres ping(det ville man vide hvis man havde vret forbi vores bansystem og se hvor mange der endligt fr disse bans automatisk af serveren) s til sidst ligger der et plugin der viser folks rigtige latency og ikke den lave du normal ser. Da jeg spiller lokal fordi serveren str herhjemme ligger min ping normalt mellem 1 og 5 nu ligger den mellen 12 og 15
G� til toppen af siden

[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts

Skrevet - 14 Jun 2014 :  02:18:20  Vis profil  Svar med Quote
Ved godt det ikke er let at gre alle tilfreds Jump, (Det er simpelthen umuligt) Men jeg frygtede ogs lidt at det var mit internet som der var noget galt med.. Jeg mrker ikke noget til at min ping er hjere end den var frhen, tnkte bare at det var mrkeligt :)

- Jeg har nok set der er mange som har fet de der 5 minutters bans, og nogle af dem har fet det mere end en gang p en dag, men det at rode med sin egen ping det har jeg sgu ikke forstand p, s har "lst" det som et forsg p at snyde serveren ang. ping.. (Aner ikke om det overhovedet vil give en en fordel) :D
G� til toppen af siden

^Gummi I Gbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 14 Jun 2014 :  10:37:30  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Fordel?, nej slet ikke!. Men det vil give en med en ret hj ping, adgang til serveren, som s vil kunne delgge spillet for andre med sit lag.
Derfor er den tvunget, s kan man jo ikke komme ind med en cl_cmdrate 1 og snyde serveren angende ens reelle ping.
Det er ikke noget der p nogen mder fr en til at lagge mere end fr, det er bare ren indbildning intet andet.
Men nr der er mange p serveren, s kommer der somme tider noget udsving p server ping.
Hvad det lige skyldes ved jeg ikke, mske join's og leav's p grund af trafik, dette er bare gtvrk.
Men ping/lag er ikke mere end fr vi fik vores egen server, sammen-ligner i vores servere med andre DK servere, vil i se vores ligger i den lave ende hvad ping angr og det er fakta.
Og det har de faktisk altid gjort, nr der ikke lige har vret hacker angreb.
Og jeg fatter ikke at nr jeg med mit skod net i den nsten modsatte ende af landet ingen problemer har med lag, at flere p s kort afstand fra serveren med "bedre" net end mig har s store problemer med det.
Hitboksen som mange ogs jamre over, ser jeg helder ingen ndringer p.
Jeg tror rlig talt ikke en skid p, at serverne kan sttes bedre op end de er nu.
Skulder klap til Hoppemand.

Rettet af - ^Gummi I Gbben^ @ 14 Jun 2014 20:34:07
G� til toppen af siden

[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts

Skrevet - 14 Jun 2014 :  13:40:21  Vis profil  Svar med Quote
Okay s fik jeg fuldt svar p mine sprgsml nu
Takker for svarerne gutter

Serverene krer skam fuldt ud optimalt i mine jne, men studsede bare over den ping der som havde ndret sig, men det var der s en god grund til
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 15 Jun 2014 :  16:38:32  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Hvad fan skulle jeg gre uden dig Gummi det kunne jeg sku ikke have skrevet bedre selv ud over det nok havde taget mig hele dagen at skrive det

Men jeg arbejder stadig p det, og nr jeg engang er blevet enig med mig selv om det er den bedste opstning bliver alle server sat op efter det p nr csgo de krer i nogen andre rates.
G� til toppen af siden

^Gummi I Gbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 15 Jun 2014 :  21:57:24  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Hvad fan skulle jeg gre uden dig Gummi det kunne jeg sku ikke have skrevet bedre selv ud over det nok havde taget mig hele dagen at skrive det

Men jeg arbejder stadig p det, og nr jeg engang er blevet enig med mig selv om det er den bedste opstning bliver alle server sat op efter det p nr csgo de krer i nogen andre rates.

G� til toppen af siden

[+35]Elken[Wa]
[+35] Soldier

87 Posts

Skrevet - 19 Jun 2014 :  11:11:57  Vis profil  Send [+35]Elken[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Jump og gummi:

I burde nsten mdes irl og kysse, s glade i er for hinanden.. :)
G� til toppen af siden

^Gummi I Gbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Jun 2014 :  12:19:49  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmm vil du vre med da, det ville da vre nice med lidt kuvse guf.

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 19 Jun 2014 :  21:02:38  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Ha ha Gummi og jeg har skam vret i Thailand sammen
G� til toppen af siden

^Gummi I Gbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 20 Jun 2014 :  00:27:25  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
S s ikke rbe mere nu.

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 20 Jun 2014 :  13:08:57  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Nu vil jeg lige hre hvilken server der krer bedst da rates ikke er ens p de 2 server.

1.) Jeg har hrt FFA lagger som bare fanden, men det kun et par stykker der brokker sig over dette, nr jeg hrer folk ad p serverne melder de fleste alt krer ok.

2.) GG serveren har jeg hrt krer bedre og lagger ikke lige som FFA gr, her melder alle ogs alt krer ok.

S hvad syntes i selv punkt 1 eller 2 s har jeg noget at g efter ?
G� til toppen af siden

[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts

Skrevet - 21 Jun 2014 :  21:46:09  Vis profil  Svar med Quote
Jeg prver lige af senere Jump ;) Jeg giver dig lige en tilbagemelding med hvordan jeg oplever det ivrtfald :)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ldre lsere - vist p [:)] 0.17 sek. Snitz Forums 2000