Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Andre spil
 nogen spiller wow ?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Robian[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
50 indl�g

Skrevet - 09 Jun 2014 :  16:00:31  Vis profil  Klik for at se [+35]Robian[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg spiller i ny og næ lidt World of warcraft, og kom til at tænke på om der eventuelt skulle være andre i clanen som gør, hvis der er hvad så med at vi slår os lidt sammen og spiller, når vi ikke har travlt med at pryle de andre i css / cs-go.. det bare en ide..

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 09 Jun 2014 :  16:48:15  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kommer kun på igen for at sælge mine lvl 90'ere.
Har hørt de ringeste lvl. 90'ere går til ca. 1000,- så det skal jeg sgu lige have set på.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]CHIP[Wa]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
105 Posts

Skrevet - 12 Jun 2014 :  23:28:29  Vis profil  Svar med Quote
Har stadig min WoW account til mit Diablo III og Hearthstone.
Er også med i en Guild på Vek'nilash hvor jeg er officer, Insane Assylum.
En social raiding guild, så har ikke SoO på farm endnu, men de kommer til Garrosh ugentligt.

Er dog inaktiv lige for tiden da jeg har haft travlt med Uni, og nu er min Battle.net launcher gået i stykker, så skal formatere min harddisk før jeg kan spille ordentligt igen.

Argh, c'mon, jeg er stadig på Glock!
G� til toppen af siden

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 13 Jun 2014 :  22:20:26  Vis profil  Svar med Quote
Spiller lidt elder scroll online og vil ikke betale til 2 spil så wow holder pause.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 14 Jun 2014 :  00:10:30  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har en aktiv konto men har ikke spillet i evigheder og er ikke hardcore som jer andre




G� til toppen af siden

[+35]B-M@N[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
159 Posts

Skrevet - 15 Jun 2014 :  22:00:20  Vis profil  Klik for at se [+35]B-M@N[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg har spillet wow tidligere i en top 200 guild, det blev for meget så spillet er sat noget på standby har dog 4 hvis ikke 5 lvl 90 :)
G� til toppen af siden

[+35]Troldefar[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
32 Posts

Skrevet - 07 Jul 2014 :  17:32:28  Vis profil  Svar med Quote
Trolde spiller WoW.

Jeg spiller huntard, warrior og så er jeg ved at gear en rogue - alt sammen pvp self, pve er for casuals. :P

Man kan tilføje mig på mit awesome battle tag : Fancyhorse#2444 eller på mit real id:mathias@gjortz.net

Rettet af - [+35]Troldefar[Wa] @ 07 Jul 2014 17:37:55
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 31 Jan 2015 :  21:52:38  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ER startet op igen i slut december. efter cata og kungfu pokemon børne panda springen over pause.
sider i en mindre hyggelig guild. da jeg lige skal have banket års pause rusten af mig. men er ved at komme igen pve messigt. Så må se hvor langt vi når i guilden eller om jeg rykker over til en HC / mytic guild :)

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000