Forfatter |
Emne |
|
[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
102 indl�g |
Skrevet - 27 Sep 2014 : 22:24:29
|
Hvorfor er det at folk ikke spiller inde på +35's servere så meget længere???
- Hvad er det der gør at de vælger en anden server at bruge deres tid på?
- Savner sgu +35's GG server fra foråret af, der var der sgu næsten fuldt hus hver aften og så faldt antallet af spillere langsomt til kl 02 ca :)
- Kom med nogle meninger omkring hvad det er som "de andre" servere gør bedre, end det +35 har? Så vi kan få den gamle stemning og antallet af spillere op på hvad det var |
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 Posts |
Skrevet - 27 Sep 2014 : 23:54:55
|
Mange spiller er gået over til CSGO,, Tror også det har lidt at gøre med at vores serverer har været udsat for dosangreb forholdsvis mange gange efter hånden og vi derfor har skiftet IP add. mange gange,så folk lige ,som har mistet kontagten til vores server. Jeg personlig er blevet spurgt rigtig mange gange efterhånden om vi stadigvæk har vores server fordi folk ikke kan finde dem.. CSGO er nu nok den største årsag til at GG serverne og FFA serverne står tomme neget af tiden.. Der er dog begyndt at blive lidt liv på GG om aften ved 21-22 tiden om aften og et par timer frem ca. Dog ikke nær ,så meget som du selv er inde på,som før i tiden..
|
|
|
[+35]CHIP[Wa]
[+35] miniCOW - G5
Denmark
105 Posts |
Skrevet - 28 Sep 2014 : 12:33:11
|
Dosangrebene, som Rekop siger, har gjort at rigtig mange ikke længere har vores servere på deres Fortrukne liste. Der er også rigtig mange som ikke kender til vores DNS server, så når vi skifter har de svært ved finde os igen. Samtidig kommer det rigtig meget på hvor der er folk henne på det tidspunkt man vil spille. Det kræver at folk hopper på vores servere selv om de er tomme, og så prøve at invitere folk, så skal der nok komme gang i serverne |
Argh, c'mon, jeg er stadig på Glock!
|
|
|
[+35]Bunden
[+35] Soldier
Denmark
144 Posts |
Skrevet - 28 Sep 2014 : 12:44:35
|
Enig med rekop og Chip, Som chip nævner så er det en go idé at hoppe på server selv om den er tom og så invitere en røvfuld af folk fra sin "friendlist" derefter vente en 10-20 min, så folk lige kan afslutte det de er igang med. Også spørge dem der kommer ind om de ikke gider at invitere nogle flere. Så oplever jeg som regel at det begynder at dryppe ind med players. Men man må nok se i øjnene at CSGO rykker frem med faste skridt. |
|
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 28 Sep 2014 : 14:28:11
|
Ja det rigtigt vi har mistet rigtigt meget trafik på grund af disse ddos angreb og skiftende ip hele tiden.
Eneste måde at få folk tilbage er ved at fortælle dem at vores ip(som vi også kalder vores DNS adresse) nu er css.clan35.dk og hvis vores server er nede er det fordi de er under angreb ikke fordi de er blevet slukket eller lukket ned. Tiden der går fra jeg bliver oplyst om disse angreb til vores DNS adresse virker igen er mellem 2 til 4 timer dvs. det er den tid den nye ip jeg opretter er om at nå til vores DNS adresse. Jeg tror personligt vi skal holde op med at udgive ip også på hjemmesiden under server info og så kun bruge dns adressen css.clan35.dk på den måde vi folk altid have vores server på deres fortrukne server liste i steam og vores server vil ikke forsvinde på deres fortrukne liste kun de par timer ny ip er om at når ud til DNS adressen dvs. efter jeg er blevet oplyst om vi er under angreb, hvilket heldigvis ikke sker så tit mere men det sker.
Og ja hvis man joiner vores egen server frem for en anden server der er spiller på og så invitere folk ind er nok nummer 1 og så gælder det også om hvis man har joinet en anden server og man lige pludselig kan se der er kommet 3-4 [+35]'er online så burde man tænke på at skifte over til vores egen server og få gang i den i stedet.
Vores server kører stadig lige så godt som de altid har gjort, på nær når vi bliver angrebet, problemet er at mange ikke kigger på hjemmesiden for at finde den nye ip derfor skal vi ud med budskabet at folk skal bruge vores DNS adresse css.clan35.dk
Facebook siden er også en god ting at få folk ind på https://www.facebook.com/groups/233072793380657/ der skriver jeg normalt når vi er blevet hacket.
Dvs. Vil man adde FFA I til sin favorit liste skriver man css.clan35.dk:27035 Vil man adde FFA II til sin favorit liste skriver man css.clan35.dk:27038
osv osv.
Vil man adde GG I til sin favorit liste skriver man css.clan35.dk:27037
eller man kan jo bare add alle serverne til sin liste på en gang med.
css.clan35.dk:27035 css.clan35.dk:27036 css.clan35.dk:27037 css.clan35.dk:27038 css.clan35.dk:27039 css.clan35.dk:27040 css.clan35.dk:27041
Så alt i alt drejer det sig om at få folk til at forstå de skal bruge css.clan35.dk som ip i fremtiden og alle vores server starter fra port 27035 til port 27041
Ps. Turtle du skal skrive " før http og " efter 120 --> så virker din stats i din profil |
|
|
|
|
Emne |
|