Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Klager
 Online medlemmer
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 25 Oct 2014 :  11:04:37  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Endnu en klage til vores aktive medlemmer hvis vi skal kalde dem det.

Nu har jeg lagt mærke til over en lang periode at mange af vores medlemmer spiller CSGO næste hver aften, men jeg ser sku ingen lige skrive i forum eller på tagwallen i ny og næ for lige at fortælle de stadig er her og følger med.

Min største frustration ligger i jeg ser medlemmer online på andres teamspeak server, hvad er der galt med vores egen TS3 server hvorfor joiner i ikke den og sørger for det er der vi får folk ind, hvorfor sidder i og bruger tid på andres TS3 server når vi har vores egen, fulde medlemmer som ikke bruger klanens ting men bruger tiden på andres TS3 server forundre mig sku meget, jeg har set medlemmer også nogen af de helt nye medlemmer sidde på andre TS server men har ALDRIG nogen sinde været forbi vores egen, det sku flot gået af nogen af vores fulde medlemmer aldrig at have været forbi flot gutter rigtig flot.

Som i kan se er jeg ikke helt tilfreds med situtationen, og som jeg ser det må disse personer ikke været interseret i at være en del af vores klan mere siden de bruger alle andres ts3 server andet end vores, det sku ikke forbudt at joine andres TS3 server men det er sku da foruroligt at vi har medlemmer der ikke bruger eller nogen sinde har været forbi vores egen TS3 kanal.

Når man er så aktiv hos andre men ikke hos os selv så syntes jeg sku i skulle søge nye græsgange, jeg vil tage den op med vores klanleder og derefter miniCOW for må ærligt indrømme jeg ikke kan se hvad vi skal med sådan medlemmer´der bruger tiden mere hos andre end hos os selv, som sagt er det ikke forbudt at være andre steder men man kan jo også bruge det vi selv kører med i ny og næ.

Kan godt forstå man mange bliver inviteret ind i en kanal når man skal spille CSGO kampe, men jeg kan sku ikke forstå hvorfor man aldrig lige kommer forbi vores egen og hilser på gutterne.

Så kan i sku tænke hvad i vil, og så må vi se om der kommer nogen udmeldelser eller der er nogen som begynder at være lidt aktive hos os selv i stedet for meget aktive hos andre.




[+35]B-M@N[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
159 Posts

Skrevet - 26 Oct 2014 :  22:23:25  Vis profil  Klik for at se [+35]B-M@N[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg må beklage jeg ikke er meget på lige for tiden

Har fået nyt arbejde og det dræner squ lidt kræfter her i starten da jeg har en masse at tage hånd om, ovenikøbet har min computer har drillet og jeg har måtte formatere hele skidtet flere gange for at få den til at kører. :(

håber da snart jeg får tiden til at komme ind og banke jer lidt igen savner squ at være på.
G� til toppen af siden

[+35]CHIP[Wa]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
105 Posts

Skrevet - 27 Oct 2014 :  12:57:01  Vis profil  Svar med Quote
Jeg må også sige, at næsten de eneste jeg ser på vores egen TS er dig og Gummi, ofte AFK, men i er inde og kigge hvis i har tid. Jeg ser nogle hoppe på en gang i mellem og det er det. Dette er også grunden til at jeg ikke er på TS særlig tit.

Samtidig, som du selv siger bliver vi tit inviteret ind på Teamnoos eller Gamerschoice når vi spille GO, kommer tit an på hvem der inviter og hvem der er med på holdet. De gange vi har brugt vores TS er når vi er i overtal med +35 medlemmer og det er os der har inviteret.

Argh, c'mon, jeg er stadig på Glock!
G� til toppen af siden

[+35]Spawn[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
185 Posts

Skrevet - 27 Oct 2014 :  18:53:06  Vis profil  Bes�g [+35]Spawn[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Tja beklager også herfra.. har lige fået kæreste på så tiden bliver mere brugt på hygge og hoppe end gaming :D
kommer også snart til og game lidt GO sammen med en kammi.. så skal der squ trænes...!

Beware of the knife..
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 27 Oct 2014 :  19:16:41  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
I behøver ikke beklager over i laver noget andet, jeg brokker mig bare over at se medlemmer i andre teamspeak kanaler end vores egen oven i købet nyere medlemmer som jeg med 100% sikkerhed ved ingen gang ved vi har en teamspeak server, eller vi har fået et nyt bansystem, og så kan jeg også se hvornår de sidst har været forbi forumet, de kommentere aldrig på noget ingen gang på tagwallen hvor man ikke skal logge ind.

Sjovt nok er det lige presis ikke jer der har skrevet her, jer ser jeg jo næsten dagligt. Jeg kan udemærket forstå det med at man bliver inviteret ind i en anden kanal det har jeg 100% forståelse for, men det jo ikke lige frem fordi jeg ser vores medlemmer sidde i rum fordi de spiller CSGO det kan jeg jo også se på min steam friends.

Jeg prøver i bund og grund kun på at få lidt mere gang i vores egen ting når medlemmer er online, om man spiller CSGO på valve server eller css på vores egen eller andres så er det jo kun rart at have en masse mennesker på vores teamspeak kanal, eller man bare sidder i et andet spil så kan man jo også hygge snakke om aften selv om man sidder og spiller for sig selv.

Og ja det er rigtigt jeg står meget i AFK rummet, landet ligger sådan her, jeg tænder min computer den logger automatisk på teamspeak og sætter mig direkte ned i AFK rummet, dette fordi jeg ikke ved hvornår jeg kan komme til min computer når den lille er oppe dvs. i weekenderne er jeg i AFK det meste af dagen til han er lagt i seng, i hverdagen tændes puteren mellem 13-15 og så kommer det igen an på den lille og min tid ved computeren. Jeg er også AFK når jeg roder med serverne, hjemmeside osv. for ellers kan jeg ikke konsentrere mig. Man er altid velkommen til at poke mig sidder jeg ved computeren svarer jeg som regel med det samme, sådan er det også på steam, skype, forum, facebook osv. lige så snart jeg finder ud af der ligger beskeder regere jeg normalt når jeg ser dem uanset om jeg er på arbejde eller ej.




G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.05 sek. Snitz Forums 2000