Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 CS 1.6/CZ/Source Topics
 Ny spiller i CS GO
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Kattenihatten
Nyt forummedlem

2 indl�g

Skrevet - 20 Dec 2014 :  14:26:00  Vis profil  Svar med Quote
Hej folkens.

Jeg er for nylig begyndt at spille lidt CS GO, og nu kunne jeg godt tænke mig at finde nogen folk at spille med, som ikke snakker russisk eller whiner hele tiden :)

Så jeg har søgt lidt på nettet for at finde nogen klaner/spillere, som accepterer at man spiller i mindre omfang, og kun når tiden er til det, men samtidig kan få lidt socialt og hyggeligt spil op at køre.

Jeg har prøvet at logge på jeres CSGO FFA server, men kan ikke få det til at virke. Jeg går i konsollen og skriver "connect css.clan35.dk:27040", men så går den bare tilbage til hovedmenuen i CSGO. Nogen der kan sige mig, hvad jeg gør forkert?

Men jeg synes jo hjemmesiden her giver indtrykket af nogen hyggelige medspillere, hvis altså nogen af jer spiller CSGO. Så gerne add mig til friends - jeg spiller under navnet Kattenihatten
- eller skriv jeres in game nic, så jeg kan adde jer.

Venlig hilsen
Jon aka Kattenihatten

Lidt om mig:
Dansker, men bosat i Norge.
31 år gammel, og med sparsom tid (med 2 børn+frue).
Spillede meget CS 1.5 og 1.6 i sin tid, men har ikke spillet CS i mange år, da jeg hele tiden oplevede problemer med computere, når jeg prøvede at spille gamle CS 1.6, og jeg ikke syntes at CSS var den samme oplevelse overhovedet. CSGO synes jeg dog minder meget om 1.6, med forbedringer til f.eks. matchmaking (i stedet for mIRC og mix/gather-channels). Og samtidig kører det ok på iMac.
Jeg har vel spillet ca. 30 matchmaking kampe siden jeg startede CSGO, og er stadig kun Silver Elite Master, men tror nu nok jeg skal komme længere op, når jeg får spillet lidt mere :)

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 20 Dec 2014 :  17:39:40  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Hej

Vi spiller desværre ikke så meget på vores egen CSGO server, men der imod spilles der mange match making kampe du kan snakke lidt med gummi på vores TS3 kanal som du finder her ts3.clan35.dk

På grund af mange ddos angreb bruger vi desværre ikke vores DNS adresse mere altså css.clan35.dk:27040 dvs. den kan du ikke connecte til mere, og alt information ang. vores server er slettet fra hjemmesiden og facebook men du kan adde mig på din steam friends så skal du få den af mig.

Hop ind på http://steamcommunity.com/id/35Jumpman og add mig som friend så kan jeg give dig ip'en




G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 20 Dec 2014 :  19:23:57  Vis profil  Svar med Quote
Har tilføjet dig. Vi spiller ofte om aftenen og er på ts3.

Men når man tilføjer dig, siger den:

Kattenihatten
Denne bruger har endnu ikke tilpasset sin profil på Steam-fællesskabet.
Hvis du kender vedkommende, så få ham/hende til at tilpasse sin profil og deltage i spillet!
G� til toppen af siden

Kattenihatten
Nyt forummedlem

2 Posts

Skrevet - 22 Dec 2014 :  12:05:34  Vis profil  Svar med Quote
Tak for tilbagemeldingerne. Jeg har tilføjet jer begge på friendslist. Ser frem til at spille med jer i det nye år, når juleferien er ovre (og mit internet gerne skulle virke ordentligt igen).
Vh Jon
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000