Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 CS 1.6/CZ/Source Topics
 Banned på GG CSS server
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

PurpleJesus
Nyt forummedlem

Denmark
3 indl�g

Skrevet - 17 Jan 2017 :  20:15:14  Vis profil  Svar med Quote
Hej +35, tror det lykkedes mig at finde det rigtige forum denne gang!
Jeg skriver til jer, da jeg for flere år siden, grundet rigtig dårlig opførsel blev permanent bannet fra jeres servere. Det skal siges at jeg havde modtaget flere varsler inden da, så bannet er helt efter bogen. Nu er der så som sagt gået en del år, og jeg har et brændende ønske om igen at kunne deltage i spil og fællesskab på jeres servere! Opførslen kan jeg garantere på ingen måde vil blive et problem mere, da modenhed gør en stor del ved denne :-).
Jeg er med på at en perm ban er en perm ban, så såfremt i vælger at opretholde denne er der ingen sure miner her fra, men jeg håber i har lyst til at give mig en chance til.

Mvh. PurpleJesus :-)

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 22 Jan 2017 :  21:19:03  Vis profil  Svar med Quote
Tror næppe du skal regne med unban.
Vi unbanner ikke folk, hvis der er gået over 7-14 dage max, hvis ikke de har været inde og klage og vi har tjekket demo igennem i de dage, vi gemmer ikke gamle demoer.
Så hvis du skal spille på vores servere igen, må du købe et nyt css game på en ny steam konto. Da alle bliver bannet på Steamid, ligesom valve banner folk fra deres servere.
G� til toppen af siden

PurpleJesus
Nyt forummedlem

Denmark
3 Posts

Skrevet - 22 Jan 2017 :  21:34:54  Vis profil  Svar med Quote
Okay, bare i orden. Tak for svaret :-)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000