Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 Tilbage til CS
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

SunCo*
Friend of [+35]

137 indl�g

Skrevet - 15 Mar 2017 :  16:12:17  Vis profil  Bes�g SunCo*'s hjemmeside  Svar med Quote
Hej Alle,

Ved ikke om i kan huske var fra tidligere, men ville høre om stadig nogen af jer fra dengang, befandt jer herinde.

Jeg har nu prøvet at være på IRC, men det virker ikke til at dette bliver benyttet mere, hvad bruger man i dag og kender i til nogen gode CSGO server gerne dansk.

Håber at høre fra jer så vi kan hygge som i gamle dag.

Mvh.
Sunco*

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 21 Mar 2017 :  19:16:49  Vis profil  Svar med Quote
Kan ikke sige at jeg kan huske dig, men det kan jo også være fra før min tid, men det gør jo ikke noget :)
Vi bruger ikke IRC mere så vidt jeg ved. Det er dælme mange år siden jeg har haft det inde på min computer ;)
Der er stadig en del folk herinde som spiller CSS, og nogle der spiller CSGO, men tror de fleste af os spiller competitive når vi spiller CSGO.
Men der er mulighed for at joine vores TeamSpeak 3 server og så snakke med forskellige folk derinde hvis der er nogen der har lyst til at spille diverse spil :)
IP'en til TS3 er 88.99.85.218:10228
Vi er stadig nogle der kigger dette forum, men vi har en anden hjemmeside under opbygning også, den kan du også prøve at se/skrive inde på hvis det er, adressen er http://clandisa.dk/
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000