Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 Computere
 [+35] Linux
 cs server
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 indl�g

Skrevet - 19 Jul 2003 :  18:36:38  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
Jeg har lige et lille problem og det er at jeg ikke kan komme på nettet med min søns server efter jeg har skiftet mandrake ud med Suse 8.2
Maskinen kører meget fint men jeg kan se at den har probs med og hente sikkerhedspakker ind også så et eller andet må der være galt kan bare ikke rigtigt se hvad det skulle være da jeg har forwardet porte til maskinen osv osv.
Er der en der gider skrive en huske liste til hvad der skal til da der må være et eller andet jeg har overset

[+35]6-PACK

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 22 Jul 2003 :  19:51:26  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan du ikke lige starte en konsol, logge ind som root og lave en: ps -ef > lazy.txt og poste indholdet af lazy.txt her eller sende det til mig.
Så checker jeg lige hvad du har kørende og kommer tilbage med noget der forhåbentlig ligner et svar :-)



G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 22 Jul 2003 :  22:29:17  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
Thx min ven jeg har klaret det eller rettere sagt won har klaret det for mig da det åbentbart var der det var galt da problemet klarede sig selv.
Men jeg har et lille tillægs spørgsmål og det er jeg har lidt probs med at få sat en ftp server op på maskinen eller rettere sagt at få konfigureret den jeg har instaleret da jeg har instaleret en og ikke fået nogen fejlmeddelser så det må være konfigurationen det er galt med.
Desuden vil jeg håbe på at du har lidt tid til og gå på min maskine via nettet og rette cs til som du gjorde til cg2003 så jeg kan kopiere servere og bare rette i kopierne jeg vil med største fornøjelse åbne en port til dig.

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 12 Sep 2003 :  00:30:19  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
MOTD.cfg hvor skal den anbringes og hvordan bringes den cfg fil i brug ???

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 03 Oct 2003 :  23:41:43  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hov - sorry jeg ikke har svaret før Søren...

Du har sikkert regnet ud, at message of the day-filen skal hedde "motd.txt" og ligge i serverens /cstrike dir.

Med 1.6 understøtter CS en del html i motd.txt (Den skal stadig hedde .txt)
Hvis du blot lægger alm. tekst i filen bliver den vist med kontrastrig sort skrift (uden linieskift) på en smagfuld hvid baggrund

Med lidt simpel html-formattering kan du få den til at se lidt anderledes ud, her er et copy/paste fra pub2:

<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<title>-= Clan [+35] Public 2: No Riot Shield =-</title>
</head>
<body bgcolor="#000000" text="#dddddd" vlink="#bbbbbb">
<h2><span style="color: #FF9900">-= Welcome to Clan [+35] Public 2 =-</span></h2>
<p>This Server is located and hosted by kampzone.dk</p>
<p>Players with a ping Higher than 200 for a period of
1 minute will be automatically kicked
Riot Shield is restricted on this server at the moment.<br>
Please note: This server will kick the player with the shortest connectiontime to make room for an admin if needed!</p>

For:<ul>
<li>Stats</li>
<li>Map-Downloads</li>
<li>FORUM & TagWall</li>
</ul>
Please Visit Our Site At <a href="http://www.clan35.dk">www.clan35.dk</a>
</body>
</html>


Håber du kan bruge det til noget
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000