Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Amx / AdminMod
 Statsme?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Nbm
Dumrian

Denmark
422 indl�g

Skrevet - 05 Aug 2003 :  17:25:56  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hejsa. Jeg ville bare lige høre hvordan I har sat statsme I ved: /rank osv. Hvordan det?

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 05 Aug 2003 :  18:57:14  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det køre sådan her: Det ved jeg sq ikke ?!

G� til toppen af siden

Heimdall
Friend of [+35]

Denmark
300 Posts

Skrevet - 07 Aug 2003 :  08:39:12  Vis profil  Bes�g Heimdall's hjemmeside  Klik for at se Heimdall's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Originally posted by [+35]OldCat[Wa]

det køre sådan her: Det ved jeg sq ikke ?!

Helt ærligt OldCat, hvad med at undlade at poste hvis du ikke har en SK!D at sige!

Det grænser op imod spam! (Ikke første gang du har skrevet sådan en gang P!S)

Smut til [+35]Vittigheder hvis det er et forsøg på at være sjov ---> FARVEL

DieBot 2.4 with AntiFrag-mod 1.8 installed, come join the server and watch it drop my stats...
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 07 Aug 2003 :  13:05:33  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
sorry ?,

G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 07 Aug 2003 :  13:06:20  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
du kunne sq sige det på en ordenligt måde ? istedet for og stå og flippe 2talt ud og bede om og ladeværd ?..

G� til toppen af siden

Heimdall
Friend of [+35]

Denmark
300 Posts

Skrevet - 07 Aug 2003 :  15:02:36  Vis profil  Bes�g Heimdall's hjemmeside  Klik for at se Heimdall's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ok, sry.

Kunne du ikke være venlig at lade være med at skrive kommentar til treads med mindre at der er indhold og/eller relation til tread?

Årsagen til min hårde reaktion er, det er rimeligt (pænt sagt) irriterende at skulle til at sidde køre diverse treads igennem, for kun at finde hø uden indhold eller bare en reaktion (Bare for at nogen kan få en masse posts)

Ud over det, hvad er det med de folk/unge i dag? alle forventer at de kan gå uden at kikke efter stregen, i forventning om at der først kommer en pænt henvisning ved overtrædelse.
Hvorfor ikke selv 'se efter' istedet

DieBot 2.4 with AntiFrag-mod 1.8 installed, come join the server and watch it drop my stats...

Rettet af - Heimdall @ 07 Aug 2003 15:18:55
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 07 Aug 2003 :  21:31:00  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har fået det at vide af [+35]Lazy, I må godt slette det her topic hvis I har lyst..

G� til toppen af siden

Heimdall
Friend of [+35]

Denmark
300 Posts

Skrevet - 08 Aug 2003 :  07:19:41  Vis profil  Bes�g Heimdall's hjemmeside  Klik for at se Heimdall's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ser ingen grund til at slette min del, årsag det er et visuelt stykke af mit sind (Muligt det ikke er et godt stykke, men det er der)

Ud over det, så kan vi vel slette de treads der falder os ind

En anden ting, hvor kommer lazy ind i dette billed? og er hans keyboard itu

S.U.

Rettet af - Heimdall @ 08 Aug 2003 07:52:19
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 08 Aug 2003 :  13:26:02  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
dau Heimdall jeg er sq ikke ude på og få posts da jeg aldrig kigger på det og sorry selv skal prøve og ladee værd

G� til toppen af siden

Heimdall
Friend of [+35]

Denmark
300 Posts

Skrevet - 08 Aug 2003 :  14:10:04  Vis profil  Bes�g Heimdall's hjemmeside  Klik for at se Heimdall's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Originally posted by [+35]OldCat[Wa]

dau Heimdall jeg er sq ikke ude på og få posts da jeg aldrig kigger på det og sorry selv skal prøve og ladee værd

nej oki, skal vi ikke bare lade det ligge nu

Rettet af - Heimdall @ 08 Aug 2003 14:11:19
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 08 Aug 2003 :  14:35:26  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jo lad os dog gøre det :D

G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 08 Aug 2003 :  22:19:08  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har snakket med Lazy over MSN Messenger Heimdall.

Men tak for snakken da

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000