Forfatter |
Emne |
|
Nbm
Dumrian
Denmark
422 indl�g |
Skrevet - 13 Aug 2003 : 18:49:00
|
Halløjsa igen .
Ja. Jeg vil jo gerne have VIP-Pass lige som mange andre . Derfor sender jeg lige en ansøgning!
Her er lidt info om mig:
Nickname: #Twincam - Nbm / Nbm Navn: Nikolaj Mikkelsen Alder: 12 WON-ID: 4170094
Mvh. Nikolaj |
|
Rettet af - Nbm @ 16 Sep 2003 21:44:29
|
|
[+35]Eyeball
[+35] Soldier
Denmark
962 Posts |
Skrevet - 13 Aug 2003 : 19:25:00
|
Den har lige været vendt, men du må lige klappe hesten lidt længere inden jeg tager den officielt op igen.
Jeg har ikke glemt dig
Du har dog fået et plus mere på listen, så det går den rigtige vej
Lige et tip. Prøv at begrænse dine indlæg uden indhold. Lol kommentarer smilies eller lignende går i vores fun forum, men i den seriøse afdeling virker de generende på mange. Lidt spam, der dog gør en hel flok gamle mennesker lige skal læse hvad der er af nyt om emnet, når mappen er malet pink.
Det er ikke hvor mange posts du laver, men hvad de indeholder der tæller. (Server indtrykket skal selvfølgelig være i top). Du har heldigvis også mange gode og seriøse posts, bliv endelig ved med det
Er der nogle der vil komme med en +/- stemme, eller flytte en afgivet kan de skrive her eller sende mig en mail. |
|
|
Nbm
Dumrian
Denmark
422 Posts |
Skrevet - 29 Aug 2003 : 21:42:41
|
quote: Originally posted by [+35]Eyeball
Den har lige været vendt, men du må lige klappe hesten lidt længere inden jeg tager den officielt op igen.
Jeg har ikke glemt dig
Du har dog fået et plus mere på listen, så det går den rigtige vej
Lige et tip. Prøv at begrænse dine indlæg uden indhold. Lol kommentarer smilies eller lignende går i vores fun forum, men i den seriøse afdeling virker de generende på mange. Lidt spam, der dog gør en hel flok gamle mennesker lige skal læse hvad der er af nyt om emnet, når mappen er malet pink.
Det er ikke hvor mange posts du laver, men hvad de indeholder der tæller. (Server indtrykket skal selvfølgelig være i top). Du har heldigvis også mange gode og seriøse posts, bliv endelig ved med det
Er der nogle der vil komme med en +/- stemme, eller flytte en afgivet kan de skrive her eller sende mig en mail.
Sorry, men det er altså ikke noget jeg tænker over med de små kommentarer.. Men jeg er da glad for at jeg er godt på vej |
|
|
|
Nbm
Dumrian
Denmark
422 Posts |
Skrevet - 16 Sep 2003 : 21:44:58
|
Sker der noget Eyeball? :P |
|
|
|
[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
4078 Posts |
Skrevet - 17 Sep 2003 : 14:14:49
|
paitence is a virtue (tålmodighed er en dyd)
|
|
|
[+35]Sheep
[+35] Soldier
Denmark
3305 Posts |
Skrevet - 17 Sep 2003 : 14:23:40
|
quote: Originally posted by MaDwEeSeR
paitence is a virtue
Patienten er jomfru???? |
|
|
|
KenZaI
Forum medlem
Denmark
1294 Posts |
Skrevet - 17 Sep 2003 : 15:10:32
|
Har vi nogle livlindeer ?--- Mig kan desværre ikke ringe til en VEN da jeg ikk har nogle....
Ej luk drengen ind han R sq g0 nok på bunden.. |
|
|
|
|
Emne |
|