Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Trys
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forrige Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

tortillas
Friend of [+35]

Denmark
361 Posts

Skrevet - 07 Dec 2003 :  19:09:59  Vis profil  Klik for at se tortillas's MSN Messenger adresse
Hmm Yen.. Jeg har spillet på deres servere i et år og blev først VIP. Jeg har været med i en clan +35 er venneclan med og lavede min første ansøgning i december sidste år.... Såååå jeg sys i hvert fald at jeg har kæmpet for det. . Jeg har også to onkler der er med i clanen. //tortillas[+35To]..
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 07 Dec 2003 :  19:36:06  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
YenneK, Vi har kendt Tortillas i godt og vel ja. lang tid. derfor kender vi ham mere, så vis dig på servern og find dig til rette så kommer den måske en dag,

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 07 Dec 2003 :  22:02:16  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse
quote:
Originally posted by YenneK

Nu blev jeg skuffet :( fordi at Tortillas som også er 15 ligesom mig kan komme ind i clanen men jeg kan ikke... jeg har skrevet en mail til cow ... om det:) og håber på det bedste :)
Men det er lidt snyd :)

Nu tager vi jo som hovedregel slet ikke trys under 25, hvis de ikke er sønner af andre medlemmer, så de 15 år kan ikke bruges.

Om det er snyd
Der er jo ikke nogle faste regler vi kan forbryde os imod, så det er ikke nemt at snyde

Og selvom tortillas familierelationer er lidt "gustne" , så er det en KÆMPE fordel, da vi anser familie for at være utrolig vigtig.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 08 Dec 2003 :  19:40:38  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Det var jo ikke li til at vide tortillas Men så Gl herfra med det

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

tortillas
Friend of [+35]

Denmark
361 Posts

Skrevet - 10 Dec 2003 :  13:14:30  Vis profil  Klik for at se tortillas's MSN Messenger adresse
Hehe det er sq i orden . Fragges ved "GL & HF"..
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000