Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Easy Target har søgt try
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Easy Target
Forummedlem

Denmark
639 indl�g

Skrevet - 18 Jan 2004 :  06:09:10  Vis profil  Bes�g Easy Target's hjemmeside
Hejsa
jeg hedder Frank Mikkelsen, er 32 år og kommer fra Esbjerg.
Jeg har spillet CS ca. 1 år, heraf 7-8 måneder på +35´s servere.

Grunden til at jeg søger, er at +35 er Danmarks Jordens bedste clan.
Altid en fed stemning på serverne, hvor der også er plads til easy frags som mig.

Håber at komme i betragtning næste gang i tager try´s ind.

Med venlig hilsen
Frank Mikkelsen / Easy Target

CS is just a game the game

Rettet af - Easy Target @ 18 Jan 2004 06:12:28

Easy Target
Forummedlem

Denmark
639 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  06:10:17  Vis profil  Bes�g Easy Target's hjemmeside
Ups dobbelt post
Med venlig hilsen
Frank Mikkelsen / Easy Target

Rettet af - Easy Target @ 18 Jan 2004 06:13:53
G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  08:38:16  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse
Hehe .. easy og easy ... vi er sgu da adskillige der har måttet bøje os i støvet, når du har passeret forbi

Ellers kan jeg da kun sige god for dig .. har spillet på server med dig adskillige gange inden for det sidste stykke tid, og no worries der what so evah ....

Mit eneste problem er at du kommer fra Esbjerg .. syntes snart der kommer nok derovre fra .. og hvis du er det mindste som Z, så begynder jeg først at blive nervøs = HÅBER IKKE DU LUGTER AF FISK

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  08:43:44  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse
Vi har flere andre medlemmer fra Esbjerg og de lugter allesammen voldsomt af fisk.
Det er vist uundgåeligt

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  08:50:26  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse
Hejsa easy-T,har ikke spillet med dig før,men håber da at få fornøjelsen af det en dag.
Men du skal da være velkommen,det er altid rart med nye medlemmer i clanen jeg bliver så glad når du skriver at clan+35 er jordens bedste clan,det glæder mit 35èr hjerte.
Men som sagt du skal være velkommen til

G� til toppen af siden

Easy Target
Forummedlem

Denmark
639 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  09:06:57  Vis profil  Bes�g Easy Target's hjemmeside
Jo desværre, jeg lugter lidt af fisk.
Men jeg går i bad, når jeg skal udenbys

G� til toppen af siden

Hoffa
Former Member of COW

Denmark
703 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  10:34:24  Vis profil  Klik for at se Hoffa's MSN Messenger adresse
You got my vote!

Ikke for noget, men burde i ikke en gang for alle vaske den by?! Det er jo ligesom lopper i første klasse, det hjælper ikke en skid hvis det kun er halvdelen af eleverne der gør noget ved det.

http://www.sjovhilsen.dk/spoeg_og_skaemt-c-52.html
G� til toppen af siden

[+35]Revolt
[+35] Soldier

Denmark
154 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  11:10:44  Vis profil  Bes�g [+35]Revolt's hjemmeside  Klik for at se [+35]Revolt's MSN Messenger adresse
Jeg stemmer helt klart for at Frank kommer med. Fiskelugten må I bare finde jer i .. vi bliver flere og flere
G� til toppen af siden

[+35]NobodyDK
[+35] Soldier

Denmark
191 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  12:15:05  Vis profil  Klik for at se [+35]NobodyDK's MSN Messenger adresse
Jeg stemmer også for, at Frank/Easy Target skal komme på try, da jeg har haft MANGE
gode timer med ham på vores servere. Han er en rigtig guttermand, lige den rette +35 støbning.

Go go go COW!!!!
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  12:56:17  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
ENig, Frank R sq god nok :P og altid glad for og løbe ind i min awp :) så Keep Out :P

G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  14:41:33  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse
I kunne da godt have sagt at jeg lugtede

Frank er meget velkommen herfra

Det kunne være at vi fandt ud af at CG skulle holdes her en weekend så kommer der fisk på bordet, især skidtfisk til djævleøen

G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 18 Jan 2004 :  15:09:41  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse
Det ender sgu med et vi får et team med navnet Skupperne..
Der er kun 2 ting i verden der lugter af sure gamle sildekasser, og det ene er sildekasser..hehe

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 05 Feb 2004 :  01:03:36  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK
Der er kun 2 ting i verden der lugter af sure gamle sildekasser, og det ene er sildekasser..hehe

Hvad er det andet?

Den som smøre godt, køre godt.

Rettet af - Ull @ 05 Feb 2004 01:04:14
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 05 Feb 2004 :  22:29:11  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Inex[Wa]

quote:

Hvad er det andet?

Grow up
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 05 Feb 2004 :  22:54:27  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
Fnis

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 05 Feb 2004 :  23:16:06  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Terabyte

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Inex[Wa]

quote:

Hvad er det andet?

Grow up

- Hvor kan man spørge dumt ?
Det andet er, selvfølgelig, Esbjerg !!!

Easy-T, det er altid hyggeren at spille med dig

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 06 Feb 2004 :  00:49:05  Vis profil
thumps up herfra
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til: