Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Axix følger i Wulles fodspor
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 indl�g

Skrevet - 08 Feb 2004 :  20:58:14  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Som Wullum allerede har forklaret så er sFw desværre ikke den mest aktive clan PT hvilket skyldes følgende ting:

- Manglende interesse for spillet efter snart 4 års intens spil
- For lidt tid til at sidde og stene en torsdag aften da flere af sFw'erne har fået gang i flere IRL projekter som har højere prioritet end CS
- Lysten til at prøve noget nyt

Dog skal det siges at sFw ikke lukker ned. Vi vil fortsat blive ved med at eksistere da det ikke kun er CS vi har som fællesnævner (Hint: SKÅL!)

Men da jeg er en af dem som stadig har mod på at fortsætte med de intense fights foran skærmen vil jeg ligesom Wullum høre om der er mulighed for at joine +35.

I har sandsynligvis et hold som kunne bruge lidt forstærkning i form af en smidig mouse1-finger og et godt humør ;)

Jeg har spillet på jeres server i 3-4 år snart og har ligeledes stiftet bekendtskab med CS i 4½ år så selvom jeg kun er i starten af 20'erne så er jeg stadig en habil herre hvad erfaring indenfor CS angår :)

Så hvis I skulle kunne finde plads til Wullum vil jeg høre om der også ville være muligt at installere mig i et kosteskab eller hvad I nu lige kan finde af plads til en gammel kending :)

I'm not a stranger, just strange...

kc@
Forummedlem

Denmark
639 Posts

Skrevet - 08 Feb 2004 :  21:08:32  Vis profil
Både dig og Wullum skal (hvis det står til mig) være velkommen i clanen. Det var fam.. da på tide i søgte om optagelse.
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 08 Feb 2004 :  21:12:53  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Ja men det bliver dælm.. også rart at kunne kigge forbi til en øl i Mejdal engang :D
Gik jo glip af forestillingen sidste gang :/

G� til toppen af siden

Kovdal
Friend of [+35]

Denmark
380 Posts

Skrevet - 08 Feb 2004 :  21:39:57  Vis profil  Bes�g Kovdal's hjemmeside  Klik for at se Kovdal's MSN Messenger adresse
du er velkommen efter min mening....

og det bliver nok ikke noget problem at finde et team, til den tid... :D

bare husk at skrive mail til COW....:D

G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 08 Feb 2004 :  21:44:56  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Er gjort...
Så må vi se om jeg har fedtet nok for dem :)

G� til toppen af siden

[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
463 Posts

Skrevet - 08 Feb 2004 :  22:21:45  Vis profil  Bes�g [+35]Hunter[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]Hunter[Wa]'s MSN Messenger adresse
tjaa.... kan kun sige at i begge (dig og Wulum) er rigtig gode at spille MED..... ikke imod
Thumps up herfra

G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 08 Feb 2004 :  23:43:57  Vis profil
Thumbs up ...
G� til toppen af siden

[+35]Revolt
[+35] Soldier

Denmark
154 Posts

Skrevet - 09 Feb 2004 :  01:05:51  Vis profil  Bes�g [+35]Revolt's hjemmeside  Klik for at se [+35]Revolt's MSN Messenger adresse
Ja lad os bare få Axis med oss
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 09 Feb 2004 :  02:16:00  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse
Så pyt da... ind i varmen med dig, du vil pynte på vores stats

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 09 Feb 2004 :  02:29:09  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
EEEEEEEJ helt ærligt manner endnu en som jeg skal rives rundt af

Du skal da være velkommen herfra !

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 09 Feb 2004 :  02:36:55  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked
Yees da Axix er også totalt geil m8 Og det bliver dejligt med endnu et frag med [+35]-tagget

(Bare ærgerligt at vores match så ikke bliver til noget )
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 09 Feb 2004 :  09:13:30  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Well newbie... sFw er som sådan ikke lukket ned.. Vi har bare ikke alle den fornødne tid til at spille CW's sammen osv.
Så hvis vi finder et gunstigt tidspunkt kan vi nok stadigvæk stille med 5 af de grumme :)

G� til toppen af siden

[+35]Dreadnought
[+35] Soldier

Denmark
531 Posts

Skrevet - 09 Feb 2004 :  14:39:57  Vis profil  Bes�g [+35]Dreadnought's hjemmeside

Du skal være meget velkommen fra min side

G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 09 Feb 2004 :  22:44:38  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked
Jeg siger også "Velkommen i familien", hvis det står til mig

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 10 Feb 2004 :  08:29:32  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside
I skal begge være velkommen (incl. Wullum) hvis det stor til mig, vær dog lige opmærksom på, at dobbelt klanmedlemskab ikke lige er vores livret - hvis jeg ellers husker ret.

"du må ikke have flere guder" ..... "Lazy ER gud"

Men hvis i tager Liv med i pakken kan det være en formildende omstændighed.

When they outlaw guns, only outlaws will have guns
G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 10 Feb 2004 :  09:52:32  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside
quote:
vær dog lige opmærksom på, at dobbelt klanmedlemskab ikke lige er vores livret - hvis jeg ellers husker ret.

Jeg tror du har misforstået hvad Axix mener med at sFw ikke lukker ned

quote:
Dog skal det siges at sFw ikke lukker ned. Vi vil fortsat blive ved med at eksistere da det ikke kun er CS vi har som fællesnævner (Hint: SKÅL!)

Vi er gået inaktive som cs clan og regner ikke med at vi starter op igen. vi spiller ikke med i nogen turneringer, ladders, for som sagt så er tiden/lysten ikke dertil lige nu, men vi vil ikke udelukke at vi engang finder på at samles til en enkelt pcw for gamle dages skyld, men mere vil det ikke blive, da tiden for sFw som cs clan er overstået, mere skal der ikke ligges i det Axix skriver. Så der er ikke nogen grund til at jeg joiner som "formidlende omstændighed".

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 10 Feb 2004 :  11:06:45  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Liv har ret.. Der vil ikke blive tale om dobbelt klanmedlemskab.
Jeg vil forsat være en del af sFw-fællesskabet som er meget mere end bare CS :)
Hvis jeg joiner +35 er det med henblik på at spille KUN for +35 hvad CS angår...
Så bare rolig Mox... Jeg skal nok give dig klaps i en intern turnering hvis I stadig afholder disse :P

G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 10 Feb 2004 :  14:39:18  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af sFw|Axix

Liv har ret.. Der vil ikke blive tale om dobbelt klanmedlemskab.
Jeg vil forsat være en del af sFw-fællesskabet som er meget mere end bare CS :)
Hvis jeg joiner +35 er det med henblik på at spille KUN for +35 hvad CS angår...
Så bare rolig Mox... Jeg skal nok give dig klaps i en intern turnering hvis I stadig afholder disse :P

Da ikke hvis du ender med at joine Team Phoenix
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 10 Feb 2004 :  14:52:35  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Hehe well GunMen, BlackAdder og Sharks har allerede været ude med riven så nu må vi se..
I første omgang må vi jo lige se om COW lader mig komme igennem nåleøjet..
Håber det da for I er jo en samling festlige gutter selvom halvdelen af jer jo er beklædt med stok og gangstativer

G� til toppen af siden

[+35]Wullum
[+35] Soldier

Denmark
154 Posts

Skrevet - 10 Feb 2004 :  15:55:51  Vis profil  Send [+35]Wullum en ICQ besked
Men det vil nu være skønt, at kom i en klan hvor man ikke er den gamle mere :)
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 10 Feb 2004 :  22:04:13  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Hehe Wulle.. Du vil stadig være bessefar i mine øjne :D

G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 10 Feb 2004 :  22:16:37  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af sFw|Axix

Hehe well GunMen, BlackAdder og Sharks har allerede været ude med riven så nu må vi se..
I første omgang må vi jo lige se om COW lader mig komme igennem nåleøjet..
Håber det da for I er jo en samling festlige gutter selvom halvdelen af jer jo er beklædt med stok og gangstativer

Sgu rart når ikke engang TL på BlackAdder er klar over at de har været ude med riven .. Men okay, folk er sgu svære at styre til tider ..

G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 10 Feb 2004 :  23:14:14  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse
Ja ja og AllSmiles venter altid til folk er fuldgyldige medlemmer

men vi er jo også fuldstændig håbløse

Remember to SMILE everyday

Rettet af - [+35]Siehoff @ 10 Feb 2004 23:16:07
G� til toppen af siden

[+35]Den Gamle
[+35] Soldier

Denmark
248 Posts

Skrevet - 11 Feb 2004 :  00:12:49  Vis profil
quote:
[i]
men vi er jo også fuldstændig håbløse

Og så cheater i totalt vildt

"They couldn't hit an elephant from that distance ..."

Berømte sidste ord af nordstatsgeneralen John Sedgwick. Sekunder senere faldt han død om, dræbt af et skud fra en snigskytte.
G� til toppen af siden

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 Posts

Skrevet - 11 Feb 2004 :  09:07:46  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse
BA ude med riven ??? Sku da ikke efter en så lam-uduelig-snotunge-no-skilzz-ex-sFw spiller

Vi søger jo folk der kan ramme engang imellem og som samtidigt har humor, sku da ikke hvad Axix står for

Og Wullum, han er altså bare FOR nem, alle ka da have en 20:1 score på ham nej nej det holder ikke !

Som vores TL Desimus skriver (og lad mig komentere dette som "faderen" til BA)

Når sang, kvinder og druk bliver for meget - så holdt øjeblikkelig op med at synge.......... Bøvs..

Me Axix 6 Wullum

Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 11 Feb 2004 :  09:53:24  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Det er da godt at du har selvtilliden i orden BOSS selvom jeg nu har en anden holdning end din version

G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 11 Feb 2004 :  12:41:44  Vis profil
Vi har da masser af selvtillid.

Og selvom Axix bare er en stor knægt,
så har han altid vist han var gjort at der rigtige +35 stof.

Ex sFw = symbolsk prøvetid ???
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 11 Feb 2004 :  13:59:13  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Jamen hvis ikke vil have de 2 gæve gutter, så tager SharkS dem sq :-)

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 14 Feb 2004 :  20:59:28  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Ja Axix er en Rigitg Guttermand..... bar se at få ham ind samn med Wulle og Liv

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 15 Feb 2004 :  11:22:03  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Hehe Liv joiner ikke.. Ikke foreløbig i hvert fald..
Han har desværre ikke tid til at spille i clan for tiden pga. aften-arbejde og et kommende kursus hvor han skal til Odense en del uger..
Dette er netop også grunden til at sFw ikke er aktive samt at Itsari og Klumpen ikke helt brænder for Counter-Strike længere..

Men wullum og jeg er i hvert fald frisk på at tage en dans eller 5 med +35 gutterne og så må vi se om Anderson som også stadig er aktiv kommer krybende senere hen i forløbet :)

G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 17 Feb 2004 :  13:14:29  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Jeg vil lige sige tak til COW for deres hurtige gennemgang!
Det er vidst længe siden det er gået så stærkt kunne jeg forstå på mine kære +35-kolleger

Jeg glæder mig til at komme i gang med at spille sammen med jer inde på serverne!
Så må vi jo finde ud af om det giver en større tilfredsstillelse at fragge jer med +35 foran navnet hehe..

G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000