Forfatter |
Emne |
LivTraSer
Friend of [+35]
Denmark
408 Posts |
Skrevet - 17 Feb 2004 : 16:43:57
|
Da, jeg på det seneste har fået "en del" hentydninger/opfordringer fra +35'ere vil jeg lige skrive her hvorfor jeg ikke søger ind i +35.
quote: Hehe Liv joiner ikke.. Ikke foreløbig i hvert fald.. Han har desværre ikke tid til at spille i clan for tiden pga. aften-arbejde og et kommende kursus hvor han skal til Odense en del uger....
Ja, det er den korte version, men den lidt længere kommer her: Jeg startede i januar i voksenlære hos Arla som mejerist, hvilket har gjort at jeg indtil videre har haft aftensarbejde i år, i denne uge er jeg dog på dag holdet, og næste uge med (jeg kan ikke se længere frem), og da man normalt spiller (p)cw's om aftenen er det lige som udelukket indtil videre, og som Axix har nævnt så skal jeg på et tidspunkt på et enten 10 eller 20 ugers skole ophold i Odense, men jeg har ikke fået svar fra Dalum Tekniske skole endnu om hvornår jeg skal afsted, disse to ting gør at jeg pt. ikke vil søge om medlemsskab, da det i så tilfælde kun vil være for at kunne komme ind på en ad de reserverede slots, og adminrettigheder, hvilket jeg personligt ikke synes skal være grunden til at joine +35. Men om jeg så vælger at søge ind på et senere tidspunkt når jeg kender mere til mine arbejds skema, og skoleophold skal ikke udelukkes, men det bliver bliver det næppe.
|
Peace sells, but who is buying ??? #Maxwhiners |
|
|
DesimuS
Super forummedlem
Denmark
1134 Posts |
Skrevet - 21 Feb 2004 : 18:47:09
|
Det kan godt være det kun er om aftenen, at der bliver spillet CW/PCW, men husk lige på at du ikke BEHØVER joine et aktivt team .. det er altså nok at joine +35 og så spille public alt efter hvor meget du kan .. |
|
|
|
Z
Friend of [+35]
Denmark
1527 Posts |
Skrevet - 21 Feb 2004 : 22:10:28
|
Ja synes du skal sende en ansøgning om optagelse til COW
kom nu Liv din gamle kriger du kan altid spille med mig om dagen |
|
|
|
LivTraSer
Friend of [+35]
Denmark
408 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2004 : 15:47:59
|
quote: Det kan godt være det kun er om aftenen, at der bliver spillet CW/PCW, men husk lige på at du ikke BEHØVER joine et aktivt team .. det er altså nok at joine +35 og så spille public alt efter hvor meget du kan ..
Nej det behøver jeg vel ikke, men hvis jeg på et tidspunkt skal joine et clan, så er det for at spille cw og pcw's hvilket jeg ikke har mulighed for lige nu.
Nu har jeg spillet FFA herinde, i efterhånden nogle år, og dvs. bla. dengang hvor Drunk Gravefiller, drillede en hvis [AoD]Mikey (og der var vist nok også en hvis [AoD]Daffy, dengang hvor Lecaf, også slog sine folder herinde, dengang hvor største delen af +35 var over 35 , men der var et en som gemte sig under nicket Zombie i stedet, dengang hvor Renegade, Mini (eller Mini Suppe), RaZorBlade, Fermo, Johnny Bravo huserede under +35 Tagget og selfølgelig en hvis Spiff. Dengang hvor man skrev indlæggende på Engelsk for de mange udenlandske gæster (inkl. de svenskere som jeg har glemt navnet på). Det var dengang der var omkring en 1/3 af nuværende members, det var også dengang [Old_dogs]Casa & [Old_dogs]Bendtsen huserede serverne.
Og man bliver vel også lidt træt af at knive Z(ombie) i længden |
Peace sells, but who is buying ??? #Maxwhiners |
Rettet af - LivTraSer @ 22 Feb 2004 19:37:05 |
|
|
[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
463 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2004 : 15:54:21
|
Liv..... bliver helt nostalgisk nu...... De svenskere du leder efter hed Cygnys/Taurus.... savner også R@nger aka Br3sson......Long time ago..... [IMG]http://www.langkawi.dk/q41.gif[/IMG] |
|
|
|
[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
618 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2004 : 17:09:56
|
Ja kan også godt huske dengang der var et hav af farverige personligheder på serveren som vi desværre ikke ser så tit længere.. Og Gravfiller er afgjort en person som er savnet |
I'm not a stranger, just strange... |
|
|
Z
Friend of [+35]
Denmark
1527 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2004 : 17:12:56
|
Gad vide hvad ham Z(ombie) render rundt og laver han var/er sku da en hyggelig fyr.. og nej tror ikke du har fået lov til at knive ham da han ihvertifald på det tidspunkt var den bedste til CS i danmark gad vide om han finder den gamle stil tilbage og kigger forbi serverne
Z |
|
|
|
[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW
4556 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2004 : 17:44:07
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Z[Wa]
Gad vide hvad ham Z(ombie) render rundt og laver han var/er sku da en hyggelig fyr.. og nej tror ikke du har fået lov til at knive ham da han ihvertifald på det tidspunkt var den bedste til CS i danmark gad vide om han finder den gamle stil tilbage og kigger forbi serverne
Z
Han er nok død af fedt om hjertet. Han var RIMELIG stor |
**** Cow(ard) of the county ****
|
|
|
Z
Friend of [+35]
Denmark
1527 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2004 : 20:33:34
|
så er det ikke den samme vi kender ... han var stor, men mener han har tabt sig meget ..... |
|
|
|
[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
618 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2004 : 01:30:11
|
Well Trinity har da tabt sig 50 kg siden han spillede inde på +35 serverne.. Så alting kan lykkes så længe man har viljen
Tog ham forresten kun ½ år!! |
|
|
Z
Friend of [+35]
Denmark
1527 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2004 : 09:56:30
|
Var det stress ?? |
|
|
|
[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW
4556 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2004 : 10:44:53
|
Man taber sig ikke af stress. I så fald ville jeg veje minus nu :) Men det gør jeg godt nok ikke !!! |
**** Cow(ard) of the county ****
|
|
|
[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
618 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2004 : 11:00:37
|
Nej... Vægtkonsulenterne.. Han tabte sig 2-3 kg om ugen! |
|
|
[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2004 : 11:07:08
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Axix[Wa]
Nej... Vægtkonsulenterne.. Han tabte sig 2-3 kg om ugen!
Så må han have været temmelig stor..
|
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
Emne |
|