Jeg er en hyggelig gammel fætter på 23 som gerne vil være medlem af +35 jeg har være inde på jeres server og elsker den måde det forgår på... Nu vil jeg selv gerne være med i en klan og da jeres lyder god... vil jeg gerne høre om I ville tillade at jeg kom med ?
Jeg er ikke verdens bedste til cs men jeg er da ved at lære det
Bliv ved med at spille på verdens bedste servere og skriv en mail til C.O.W. for at søge om optagelse... gerne en god 3 siders stil (så meget behøver det nu heller ikke være) om hvem du er osv... det vil de sikkert blive rigtig glade for ....
Det du skal gøre er at spille hos os sa ofte du kan. Jo hurtigere vi lærer dig at kende, jo hurtige kommer du (måske) i betragtning. Du skal sende en ansøgning til COW, når du mener tiden er moden.
Jeg kan forstå du ikke har spillet her så længe, så lad der gå lidt tid endnu. Ellers ---- velkommen på vores servere. På HP kan du under servere få IPerne på dem alle. Det skifter lidt i øjeblikket.
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
Tak for hurtigt svar... det må jeg nok sige I er nogen hurtigt nogen.. Men det vidste jeg jo godt fra spillet... Jeg har rigtigt nok kun spillet på jeres servere i en 4-5 månder
Jeg har nu rettet min profil så jeg står som rigtig står til at være 23 og ikke 11 som den startede med.