Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Luke2ooo som ny medlem ??
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Luke2000
Nyt forummedlem

Denmark
2 indl�g

Skrevet - 25 Feb 2004 :  17:35:48  Vis profil  Bes�g Luke2000's hjemmeside
Jeg er en hyggelig gammel fætter på 23 som gerne vil være medlem af +35 jeg har være inde på jeres server og elsker den måde det forgår på... Nu vil jeg selv gerne være med i en klan og da jeres lyder god... vil jeg gerne høre om I ville tillade at jeg kom med ?

Jeg er ikke verdens bedste til cs men jeg er da ved at lære det

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 25 Feb 2004 :  17:56:29  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse
Bliv ved med at spille på verdens bedste servere og skriv en mail til C.O.W. for at søge om optagelse... gerne en god 3 siders stil (så meget behøver det nu heller ikke være) om hvem du er osv... det vil de sikkert blive rigtig glade for ....

Held og lykke

Z

G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 25 Feb 2004 :  17:59:34  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
Det du skal gøre er at spille hos os sa ofte du kan. Jo hurtigere vi lærer dig at kende, jo hurtige kommer du (måske) i betragtning.
Du skal sende en ansøgning til COW, når du mener tiden er moden.

Jeg kan forstå du ikke har spillet her så længe, så lad der gå lidt tid endnu.
Ellers ---- velkommen på vores servere.
På HP kan du under servere få IPerne på dem alle. Det skifter lidt i øjeblikket.

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Luke2000
Nyt forummedlem

Denmark
2 Posts

Skrevet - 25 Feb 2004 :  18:21:04  Vis profil  Bes�g Luke2000's hjemmeside
Tak for hurtigt svar... det må jeg nok sige I er nogen hurtigt nogen.. Men det vidste jeg jo godt fra spillet... Jeg har rigtigt nok kun spillet på jeres servere i en 4-5 månder

Jeg har nu rettet min profil så jeg står som rigtig står til at være 23 og ikke 11 som den startede med.

Rettet af - Luke2000 @ 25 Feb 2004 18:22:20
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 25 Feb 2004 :  18:32:42  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Hej luke kender dig ikke men ser frem til og spille med og mod dig så hyg dig indtil da

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000