Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] VIP Server
 Skal vi ikke lave en aftale alle sammen??
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 indl�g

Skrevet - 27 Mar 2004 :  00:38:07  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
At vi ikke kommer ind på VIP for at kapre spillere til en PCW????.... Det er et meget dumt sted at kapre spillere da der ikke er så mange der kan joine vippen i forvejen, da det er en lukket server..

Her til aften havde vi det rigtigt sjovt på vippen, og hvad sker der???.. ind kommer en spiller og kapre 2 mand til en PCW .. 3 minutter efter er serveren totalt tom da flere bliver sure over det der er sket og skrider... Det vil sige at det medførte at en sjov aften blev ødelagt for os der hyggede os gevaldigt... Og personligt syntes jeg ikke det var særligt kammeratligt gjort..

Så dette er bare en forspørgsel om at vi evt stoppede med at kapre spillere fra VIP... Hvad syntes i andre om den ide???

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 27 Mar 2004 :  00:59:53  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg valgt da frivilligt og gå til pcw det havde jeg lyst til jeg vil da ikke føle mig tvunget til og blive på vippen fordi så går alle så jeg syntes det er frivilligt alt efter hvad man gør og derved har vi stadig PUB's server.

G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 27 Mar 2004 :  14:39:31  Vis profil  Svar med Quote
Tjaaaeee ... på det tidspunkt var vi ikke så mange tilbage på serverne generelt, og da I 3 smuttede, så var VIP'en ligesom død. De andre servere var tomme, og så blev det sengetid lidt tidligere end forventet.

Selvfølgelig er det frivilligt om man gider blive på VIP, ligesom det er frivilligt, om man vil være bekendt at amputere en sjov VIP.

Personligt ville jeg ikke i den situation have valgt den metode, fordi jeg lige sad og havde lyst til en rigtig kamp.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000