Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Medlem ansøgning
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

FreeFrag
Friend of [+35]

Djibouti
10 indl�g

Skrevet - 31 Mar 2004 :  07:43:49  Vis profil  Bes�g FreeFrag's hjemmeside  Send FreeFrag en ICQ besked
Hejsa ..
Jeg har skrevet til COW og søgt om medlemskab og har da lige siden kigget min mail da jeg ikke har hørt noget har jeg igen kigget på det og har opdaget at jeg ikke har skrevet et indlæg her
Men jeg vil meget gerne med i +35 også selv om at i giver mig bank
Og hvorfor vil jeg så gerne med i +35 jo jeg har hørt så meget om ClanWar og vil gerne spille CS på et lidt mere organiseret plan jeg er klar over at det ikke er sikkert jeg vil være god nok men jeg kan vel forhåbenlig blive bedere
Og hvem er det lige FreeFrag er ..jooh jeg er skam en ex-nordjyde nu bosat i Roskilde jeg er en årgang 72 lidt slidt men megen lidt rust
jeg ved ikke lige hvad jeg ellers skal skrive men er der noget jeg ikke har oplyst så er i mere end velkomen til at spørge jeg hedder FreeFrag på Steem og har en e-Mail Siptur@Ofir.dk

Håber at høre fra jer snart
MVH. FreeFrag

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 31 Mar 2004 :  09:20:49  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse
Jeg siger god for ham.. Han er lige en 35. dårlig humer, nem at rive rundt i CS. ellers en hyggelig fætter..

Men han er sku en 35 nem til CS

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.

Rettet af - Frankness @ 31 Mar 2004 09:21:26
G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 02 Apr 2004 :  01:49:12  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked
Ja jeg kender jo sip /freefrag fra de "gamle" dage med 1.5, og jeg kan da oxe kunne snakke god for ham.. Og HVIS han skulle blive medlem, er jeg da sikker på at han med lidt træning kan blive god nok til team AllSmiles :):)

Jeg er lidt senil, men husker ikke hvorfor!!

G� til toppen af siden

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 Posts

Skrevet - 02 Apr 2004 :  10:39:39  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse
Hvis jeg er god nok til AllSmiles... er alle vel
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 02 Apr 2004 :  15:41:58  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
Han har kun vist sig fra den gode side de gange jeg har mødt han derinde.
Hyggelig og snaksaglig.
Thumbs up herfra

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 02 Apr 2004 :  16:15:08  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse
Hyggelig fætter :D lige til allsmiles
G� til toppen af siden

sheepilicious
Forummedlem

Denmark
135 Posts

Skrevet - 02 Apr 2004 :  16:22:52  Vis profil  Bes�g sheepilicious's hjemmeside  Klik for at se sheepilicious's MSN Messenger adresse
han er squ en god griner gut. Han passer da lige ind

Jeg synes det er ****ed up at rensdyr tisser i sneen..

Rettet af - sheepilicious @ 02 Apr 2004 16:23:15
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 02 Apr 2004 :  16:57:39  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Kanon gut mig og ham på survivor så kan i ligeså godt smutte for der owner vi :) men od for ham

G� til toppen af siden

tortillas
Friend of [+35]

Denmark
361 Posts

Skrevet - 02 Apr 2004 :  18:24:00  Vis profil  Klik for at se tortillas's MSN Messenger adresse
Så så ikke undervurdere AllSmiles vel, hehe.... Jeg er da med såååå. ;-).

FreeFrag jeg kan ikke huske på nuværende tidspunkt, at jeg har revet dig rundt, så håber da på et par hyggelige timer sammen med dig på serverne i fremtiden.
G� til toppen af siden

fsK
Nyt forummedlem

Denmark
26 Posts

Skrevet - 03 Apr 2004 :  13:31:07  Vis profil  Bes�g fsK's hjemmeside  Klik for at se fsK's MSN Messenger adresse
Sip er sgu' en cool fyr. Ikke altid med en god score, men det er jo ligemeget! Det er vel FFA! ;)
Jeg synes i burde lukke ham ind i varmen :P

< If you lost your right nut, would your left nut still be your left nut? >

by NoA.elemeNt
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000