Forfatter |
Emne |
|
[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier
505 indl�g |
Skrevet - 02 Apr 2004 : 21:31:30
|
meget simpelt er mit spørgsmål, hvad kræver i af et kommende +35 medlem?
|
//Mostly Harmless Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
|
|
[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW
4556 Posts |
|
[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
4078 Posts |
Skrevet - 02 Apr 2004 : 22:06:19
|
et andet simple svar
At vi kan li dig :D |
|
|
KenZaI
Forum medlem
Denmark
1294 Posts |
Skrevet - 03 Apr 2004 : 11:04:54
|
quote: Oprindeligt skrevet af MaDwEeSeR
et andet simple svar
At vi kan li dig :D
Det er derfor du ikke kommer i +35 |
|
|
|
[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier
505 Posts |
Skrevet - 03 Apr 2004 : 15:09:12
|
hmmm var nu ikke helt hvad jeg mente. det jeg sådan set mere mente var hvilke kvaliteter sætter i højt hos nye mulige medlemmer.
Btw /mentalignore på den grimme mittetat
|
|
|
|
[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW
4556 Posts |
Skrevet - 03 Apr 2004 : 15:12:24
|
Det sociale og dit gameplay på serverne. Skills er ikke så vigtigt. |
**** Cow(ard) of the county ****
|
|
|
[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
968 Posts |
Skrevet - 03 Apr 2004 : 15:14:07
|
tjaaa.... det er vel først og fremmest hygge :) og at man falder godt ind i voes niche vil jeg tro...
Samtidig skader det aldrig at være oppe i alderen.. (host.. jeg er 19..føler mig som 50...har udviklet en smag for whiskey, og hører blues :|) .....
Derudover vil det selvfølgelig hjælpe at du sender en formel ansøgning til COW og at du er aktiv på serverne så vi som medlemmer kan "se hvem du er" :) |
The Biggest, The Best - Better than the rest! |
|
|
[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier
Denmark
1590 Posts |
Skrevet - 03 Apr 2004 : 15:33:50
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Dr.Zeepra[Wa]
tjaaa.... det er vel først og fremmest hygge :) og at man falder godt ind i voes niche vil jeg tro...
Samtidig skader det aldrig at være oppe i alderen.. (host.. jeg er 19..føler mig som 50...har udviklet en smag for whiskey, og hører blues :|) .....
He he Zee, jeg tror du RET præcist fik slået hoved på sømmet der Det med whiskey er vigtigt |
- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges ! |
|
|
[+35]Tomcat
[+35] Soldier
Denmark
1309 Posts |
Skrevet - 03 Apr 2004 : 23:17:24
|
tjah, det skal ikke være en hemmelighed at vi på team Phoenix har inkarneret det stribede Æsel til at kunne lidt whisky og hvad dertil følger til et team tam tam.
Men det mest vigtige kriterium fort at blive optaget i clan 35 er: højt humør, glæden ved at spille CS, fornuft MHT at spille CS og en stor stor glæde ved at nakke Mikey med MP5 ;) |
Tc over´n´out ! |
|
|
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 Posts |
Skrevet - 05 Apr 2004 : 16:28:37
|
Ja Tomcat. Men vi har jo et sort får et Phoenix (ikke Sheep). Spoon skal i whiskey træning |
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
|
Frankness
Super forummedlem
Denmark
1399 Posts |
Skrevet - 05 Apr 2004 : 18:25:06
|
Whisky er også godt..
men 35 er jo trods alt en oldinge clan. så at værer over de 50 år er nok en fordel hvis man vil ind i clanen..
hehe.. ej spøg til side.. tror nok det kræver at man kan sammen med de andre fra clan 35. at man er en fair spiller (som jeg ikke så tit ser fra 35.. de skyder jo en heletiden ) og så at man for guder dem fra DISA
3 gode grunde |
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
|
|
|
[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier
505 Posts |
Skrevet - 07 Apr 2004 : 03:02:06
|
Tja har prøvet mange gange hvor det primære jeg har søgte efter var "fællesskab og godt humør", dog er jeg ofte blevet grusomt skuffet da det nærmere er blevet "backstabbin og sleskeri". Overvejer på nuværende tidspunkt ikke at ansøge til jeres clan men ville klart kunne se fordelene senere i mit liv (er jo trods alt en "ung" knægt på 23). på et eller andet punkt tiltaler det mig at kunne finde claner som jeres her. Virker sq som om i er hvad i står for hygge og spillet plus den gængse drilleri ting som skal være der.
Håber klart der engang vil være en plads til mig i +35 men det må vi tage til den tid, men indtil da så snakkes vi på serverne :-)
GG & HF
|
|
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 07 Apr 2004 : 19:23:56
|
Ja kom bare ind og spil |
|
|