Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] VIP Server
 Forslag til nye maps
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 indl�g

Skrevet - 10 Apr 2004 :  16:58:21  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Gudaw allesammen
Ja, jeg er kun lige kommet på VIPPEN før jeg er til besvær , men det må i jo så lige leve med... Ej har 2 forslag til maps der evt kan komme på VIPPEN, og det er:

fun_allinone - Et fun map, hvor T og CT starter i hver sit glashus, og 1 fra hvert hold kan løbe ind i en lille sluse, trykke på en knap, styrte ud for så at skulle vælge med hvilke våben der skal spilles med i pågældende runde Faktisk rigtig god griner, og tror det vil passe perfekt til VIPPEN

de_simpsons - Ja navnet siger jo næsten sig selv . Det er et map med en dejlig masse sjove lyde, direkte taget fra Simpsons TV-serien... (de_springfield_v2, kan evt vælges istedet, da det er større og mere detaljeret. Kan desværre ikke komme med flere kommentarer om dette map, da jeg ikke har spillet det så meget )

Mvh
Newbie / Jimmi



Rettet af - [+35]FeHAAR[Wa] @ 10 Apr 2004 16:59:47

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 10 Apr 2004 :  17:30:10  Vis profil  Svar med Quote
Simpsons har været på før, men lad os bare få nogle fun maps på serverne.

Luksus udgaven vil være med en link til hvor map kan hentes.
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 10 Apr 2004 :  17:30:55  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
fun_allinone
http://www.sleeping-dogs.de/downloads.php?file_id=161
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 10 Apr 2004 :  19:56:35  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
de_springfield_v2_og_mange_andre_maps
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000