Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Clan kampe
 Turnering(er?)
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 indl�g

Skrevet - 12 Apr 2004 :  18:50:02  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Hey alle fra +35 der spiller på et team

Ville bare lige høre om i kender nogle turneringer/ligaer (evt nogen i selv er med i) hvor det ikke kræver at man er super-gode for at være med

Mvh
Newbie

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 12 Apr 2004 :  21:16:49  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Matador og Aros f.eks

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 12 Apr 2004 :  21:19:07  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
warzoo.dk os sjaaaw

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  02:37:38  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
jeg har altid haft på fornemmelsen at matador og Aros er invite only, men det er måske bare mig

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  11:14:03  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Troede jeg faktist også :)
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  12:32:43  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Ja, har også kigget lidt på AROS, men der går jo nok lang tid før det er muligt for os at komme med
Og i matador skal man vist være over en (h?)vis alder før man må komme med
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  12:51:24  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ARoS ? er i sindsyge - det jo en tour for de store drenge :D - altså jeg vil sige div hold i aros er pænt skilled og erfarne med spillet så hvis i vil spille mod lette modstander skal i ikke spille i aros.

G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  14:33:24  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]KittyKat[Wa]

ARoS ? er i sindsyge - det jo en tour for de store drenge :D - altså jeg vil sige div hold i aros er pænt skilled og erfarne med spillet så hvis i vil spille mod lette modstander skal i ikke spille i aros.

Hmmm, har lige været inde og kigge på holdene, og efter hvad jeg ved om de forskellige, tror jeg da godt at vi kan følge med så langt som til "Bavian-divisionen".. men har også lige fundet ud af at det kun er en Invitations-turn
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  16:25:57  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kitty.
AROS er invite only, men lavet så alle kan være med.
Man for som regel selv lov til at bedømme hvor man hører hjemme i divisionerne.
Men sorry Nbn. Den er invite only.

Hvis i gerne vil med så skriv til Pharaoh fra AROS. Turneringen der er igang nu kører på de sidste 2 uger. Så måske i kunne nå den næste

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  16:27:25  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ups sorry. Newbie

G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  16:29:05  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ellers er der jo altid Clan Ladder

G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  17:37:35  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Hmm, har snakket lidt med Shiwa.. og han siger at de helst ser at medlemmerne er over 20 år gamle (Hvilket ingen af os er), såååeehh
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 13 Apr 2004 :  17:55:22  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Newbie - SKRU DA OP FOR CHAARMEN KNÆGT!

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000