Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Kvartalets bedste admin
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 indl�g

Skrevet - 14 May 2004 :  15:15:25  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Skal vi ikke lave en lille intern konkurrence, hvor vi kan indstille et medlem/admin til kvartalets bedste admin - Målt på baggrund af humør, evnen til at styre en presset situation osv.

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -

--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament

Frylle
Friend of [+35]

Denmark
161 Posts

Skrevet - 14 May 2004 :  19:45:38  Vis profil  Bes�g Frylle's hjemmeside  Send Frylle en ICQ besked  Svar med Quote
Den er jeg med på.

Min stemme går helt klart til siehoff, den gamle svinger

give it a try or die

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 14 May 2004 :  20:26:16  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hihi kunne værer sjovt

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 14 May 2004 :  22:34:16  Vis profil  Svar med Quote
Jeg stemmer sq på Boss ... han er altid mand for lidt sjov, og at Illama'e whine-dyrerne
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 15 May 2004 :  19:24:03  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Stemmer på Shutgun Joe =)

G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  14:07:16  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg undlader at stemme, da de admins der er bedst, er dem man ikke ligger mærke. Fordi de IKKE:

Starter alt mulig lort op i spillet uden at vote først.
For let får kløe i KICK/BAN fingeren.
Skifter maps uden at vote.

Til ALLE andre. GODT GÅET. GL HF

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Mini
Friend of [+35]

Denmark
422 Posts

Skrevet - 19 May 2004 :  15:18:25  Vis profil  Bes�g Mini's hjemmeside  Send Mini en ICQ besked  Klik for at se Mini's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg stemmer også på Shotgun Joe :D

Real Men Play Nuke :)
G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 19 May 2004 :  15:27:36  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Da dette er et forum for ROS, vil jeg da bare nøjes med at rose BOSS som stoppede en tendens andre havde sat igang, da jeg var på serveren på et tidspunkt. Utroligt som den der llama kan sætte en stopper for brokkeriet

G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 19 May 2004 :  17:50:10  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Enhver som stemmer på mig, bliver ØJEBLIKKELIGT OG PERMANENT BANNED !!!!
- Det ville ødelæggge mit rygte 2talt !

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 20 May 2004 :  01:09:57  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
jeg stemmer IKKE på Joe, magen til sure og "trigger happy" admin skal man lede længe efter

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 20 May 2004 :  17:32:59  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Når nu i snakker Llama, er det så den "samme" som Jumpman forsøgte med på DISA, hvor "Llama'erne", ikke kan skrive/snakke, men får dyrelyde istedet, og ikke kan skifte nick? For den er virkelig effektiv.

Syntes generelt jeres admins gør det godt, der er dog episoder, hvor man kunne ønske der blev tænkt lidt mere fair, og mindre dobbeltmoral. Men det er mest blandt medlemmer man ser sjældent på, og så er det nok "fair" nok at de spiller som de har lyst.
G� til toppen af siden

WolfAngel
Nyt forummedlem

Denmark
15 Posts

Skrevet - 22 May 2004 :  13:46:10  Vis profil  Bes�g WolfAngel's hjemmeside  Send WolfAngel en AOL besked  Svar med Quote
Jeg stemmer på Siehoff da jeg ikk tør stemme på Joe..

Siehff der bliver min stemme så.... he he
Han er også en flinker fyr.... man får nogen fede stunder med ham....

WolfAngel

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000