Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Amx / AdminMod
 admin noget...
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

odR
Nyt forummedlem

Denmark
17 indl�g

Skrevet - 13 Jun 2004 :  17:08:36  Vis profil  Bes�g odR's hjemmeside  Send odR en AOL besked  Send odR en ICQ besked  Klik for at se odR's MSN Messenger adresse  Send odR a Yahoo! Message  Svar med Quote
Ved ikke om det er det rigtige forum, men whatever. Jeg er jo blevet medlem af denne skæppeskønne clan, og jeg vil gerne vide hvad jeg skal gøre for at få rettigheder på serverne, fx. at kunne komme ind når der kun er de spærrede pladser tilbage osv..

PFH. tak =)

/odR ovR and ouT

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 13 Jun 2004 :  17:11:38  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Du skal skrive dit Steam_ID til Lazy. Du finder dit Steam_ID ved at gå ind på en hvilken som helst online-server og skrive "status" i konsol.

Edit:

Og skal du så ikke også have sat noget clantag på, herinde i forum?

Rettet af - [+35]FeHAAR[Wa] @ 13 Jun 2004 17:12:12
G� til toppen af siden

odR
Nyt forummedlem

Denmark
17 Posts

Skrevet - 13 Jun 2004 :  18:54:25  Vis profil  Bes�g odR's hjemmeside  Send odR en AOL besked  Send odR en ICQ besked  Klik for at se odR's MSN Messenger adresse  Send odR en Yahoo! besked  Svar med Quote
Hvordan får jeg så fat på Lazy?

numsen er bar, hurra!
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 13 Jun 2004 :  18:58:26  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jochris@hotmail.com er hans msn mail

G� til toppen af siden

odR
Nyt forummedlem

Denmark
17 Posts

Skrevet - 13 Jun 2004 :  19:01:25  Vis profil  Bes�g odR's hjemmeside  Send odR en AOL besked  Send odR en ICQ besked  Klik for at se odR's MSN Messenger adresse  Send odR en Yahoo! besked  Svar med Quote
Mange tak :D

numsen er bar, hurra!
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.26 sek. Snitz Forums 2000