Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Amx / AdminMod
 Hey HVORFOR nu det`??
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

WolfAngel
Nyt forummedlem

Denmark
15 indl�g

Skrevet - 17 Jun 2004 :  09:21:35  Vis profil  Bes�g WolfAngel's hjemmeside  Send WolfAngel en AOL besked  Svar med Quote
Hey!
Der er noget jeg synes som er mærkeligt....

OK vi kan vel alle huske da i testede AMX på pub I og II
Der var der jo det der med at man kunne se hvor meget skade man gjorde!

Om man overhovedt ramte!

HVORFOR! har i pillet det af? Det gad jeg godt at vide..

Jeg har spurt lidt på pub I og II og de er enige med mig og de synes altså godt vi kunne putte det på igen....

Hvis i er uenige eller enige så svar endelig....
-WolfAngel

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 17 Jun 2004 :  13:23:21  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Tror det er fordi det trækker på forbindelsen..

Mener faktisk også det er sådan så du kan skrive en command (ligesom /hp), og så kan du se hvem der sidst gjorde hvor meget skade.. Også selvom du er levende.. Hvilket giver dig en kæmefordel. Men er ikke lige helt sikker på den
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 17 Jun 2004 :  15:59:37  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er uenig, for hvis skærmen skal vise alt det skade jeg gør på min modstander så overbelaster det folks skærm :D

G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 17 Jun 2004 :  16:34:51  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er flere forskellige årsager til at det er slået fra.

Først og fremmest belaster det serveren en anelse mere. De kræfter vil vi hellere bruge på at serveren kører så godt som muligt.
Stats i amx er notorisk kendt for at være det element der giver flest problemer i samarbejde med andre plugins.
Samtidig mener mange, at en konstant strøm af stats-meddelelser ikke tilfører en FFA-server nogle positive ting.
Endelig slipper vi for konstant: /bottom15 /frank /ph og alt mulig andet i say

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 17 Jun 2004 :  17:30:36  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]KittyKat[Wa]

Jeg er uenig, for hvis skærmen skal vise alt det skade jeg gør på min modstander så overbelaster det folks skærm :D

Kitty prøv at slå "omnipotens" op i ordbogen.

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.29 sek. Snitz Forums 2000