Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 hjælp søges :)
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

GnaR
Forummedlem

298 indl�g

Skrevet - 21 Jun 2004 :  20:54:46  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Heey... nu er det snart et stykke tid siden jeg har spillet på jeres server.... men da jeg forleden dag kom ind og add'ede ip'en så sagde den bare "no responding"... os efter jeg har genstartet steam og min computer... plz hjælp mig...

SnoxX



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.

PCK
Forummedlem

Denmark
337 Posts

Skrevet - 21 Jun 2004 :  23:15:54  Vis profil  Bes�g PCK's hjemmeside  Send PCK en ICQ besked  Klik for at se PCK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tjek vores server liste (se link på forsiden), der er sikkert kommet nye ipér siden sidst :-)



/PCK
Software is like sex - sometimes you just have to pay for it....
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 21 Jun 2004 :  23:41:27  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
har jeg gjort... det er de nye der ikk virker.... eller de gør de ikk hos mig..



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 22 Jun 2004 :  09:55:05  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked  Svar med Quote
Prøv evt at få en ven til at joine vores servere, og så adde dem gemmen friendslisten. Det kan da være det virker så :/

 Jeg er lidt senil, men husker ikke hvorfor!!


G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 22 Jun 2004 :  12:23:38  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
SnoXx Har du FireWall?? kan være du er kommet til at Blokere dem.. det har jeg nemlig gjort En gang ...

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 22 Jun 2004 :  17:05:48  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ØH hvilken server var det.
Vip kører kun efter 2000.
Og der tror jeg nok DM serveren er nede, men ikke sikkert.

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 23 Jun 2004 :  16:32:13  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har ik en firewall... og det er pup 1 og 2 der ikk rigtigt virker.. så jeg har lige prøvet at gen ins steam... men det F****R totalt ud nu! det er efter jeg prøver at logge in med min bruger så står den bare og er mærkelig... gør slet ikk noget ved det..........



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 24 Jun 2004 :  15:41:31  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
okay... mit steam virker nu... men sår jeg joiner en server siger den "this game i currently unavailable please try another time"...? hjælp



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 24 Jun 2004 :  15:52:09  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Snoxx .........

bare prøv igen, igen, igen o.s.v.



Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 24 Jun 2004 :  15:54:47  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Snoxx .........

bare prøv igen, igen, igen o.s.v.



Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 24 Jun 2004 :  17:31:52  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
okay......... :) danke



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 24 Jun 2004 :  19:26:38  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Hmm nu er den begyndt på noget mærkeligt noget...

hvordan er det nu man uploader billeder?? den siger noget ala at min steam ticket er udløbet...? og at jeg skal skrive mit password hvilket jeg så gør hvor på den gå i hak....?

plz help mig....



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 24 Jun 2004 :  19:54:42  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Har fået at vide af nogle venner at jeg skal købe ny cd key og lave ny bruger...?!



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 24 Jun 2004 :  19:56:47  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Har fået at vide af nogle venner at jeg skal købe ny cd key og lave ny bruger...?!



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 27 Jun 2004 :  19:08:25  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
det har jeg så gjort og ny HL i embalage... men steam siger at cd-keyen stadig ikk virker..?



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  23:30:47  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
prøv at slette cliant.blob filen og genstarte steam det plejer at virke

All people smiles in the same language
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 29 Jun 2004 :  00:48:41  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
ja det hvis du ikk kan joine en server.... men her gidder den slet ikk gå ind i min steam bruger... såå fik købt ny cd key men den var sgu brugt! så skal ned og bytte det i morgen



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

Jalas
Nyt forummedlem

16 Posts

Skrevet - 29 Jun 2004 :  15:52:56  Vis profil  Bes�g Jalas's hjemmeside  Svar med Quote
Du skal ikke købe ny cdkey for de probs du har!

G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 29 Jun 2004 :  20:46:05  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Hvad så?



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

Jalas
Nyt forummedlem

16 Posts

Skrevet - 29 Jun 2004 :  22:21:30  Vis profil  Bes�g Jalas's hjemmeside  Svar med Quote
Vil nok forslå at de sletter steam og installere det på ny.
evt. hent steam på ny fra der site.

G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 29 Jun 2004 :  22:45:30  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
hmm... vil jeg da så prøve tak for hjælpen...



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 30 Jun 2004 :  19:19:54  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det her er sq spændende lad os vide hvordan det går. Det er rart (no offence) at høre at jeg ikke er den eneste i den her udefinerbare cs cyber elektroniske verden som ligger inde med de slags problemer i ny og næ. Knæk og bræk snoxx. Og det mener jeg sq. fra en ligestillet



Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 01 Jul 2004 :  13:43:39  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
øhm.. nu er jeg sådan en nød at jeg har glemt (eller kan nogen havet ændret den?) min steam bruger kode... (S***)



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 01 Jul 2004 :  15:20:28  Vis profil  Svar med Quote
Din email, og steam kan sende dig en ny kode.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 01 Jul 2004 :  16:14:49  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Okay... det meget godt... men tror i stem gider sende den ****ing kode?! nej



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

Minsc
Forummedlem

Denmark
123 Posts

Skrevet - 01 Jul 2004 :  17:49:01  Vis profil  Bes�g Minsc's hjemmeside  Klik for at se Minsc's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det skal de gør da det er del af hvad du har købt i sig tid

whatever? jeg lamer bare

G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 01 Jul 2004 :  18:00:23  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
hmm ja... **** dem... har købt CZ i dag så nu virker det hele vidst



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 01 Jul 2004 :  18:03:58  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
men tilbage til det rigtige problem... serverene virker stadig ikk....?!



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 02 Jul 2004 :  14:29:19  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
et til lille problem... hvordan kan det være jeg altid skal ha en ping konstant på 400-500? og det er på alle servere os i cz...? plz help mig igen...



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 02 Jul 2004 :  14:47:15  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af SnoxX

et til lille problem... hvordan kan det være jeg altid skal ha en ping konstant på 400-500? og det er på alle servere os i cz...? plz help mig igen...


Det er måske fordi steam opdaterer alle de spil du har installeret via.......Steam..

Afinstaller, eller slå automatisk opdatering fra på dem du ikke bruger f.eks...


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 02 Jul 2004 :  22:21:12  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
TAk... :)



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000