Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 HJÆLP
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 indl�g

Skrevet - 27 Jun 2004 :  19:37:02  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har lige købt nyt headset og det er med sådan en viberartor i så jeg kan skrue op og ned.. og der er ledningen knækket så jeg har 2 dele med ledninger, nogle der ved hvordan jeg kan sætte dem sammen igen ? Plz help me

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 27 Jun 2004 :  19:44:59  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe hvoren helvede kan man knække det??

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 27 Jun 2004 :  19:49:56  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Skulle rejse mig også sad det mellem min stol

G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 27 Jun 2004 :  22:52:33  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
loddekolbe, loddetin og krympeflex ?

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  07:14:00  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ROFL

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  12:07:12  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LOL Held og lykke.....
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  12:14:54  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LOL Held og lykke.....
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  12:38:27  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg vil os tro at du skal lodde det sammen... men er lodetin knækker det ikk let igen?

It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

[+35]STONEFREE
[+35] Soldier

Denmark
340 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  13:17:59  Vis profil  Bes�g [+35]STONEFREE's hjemmeside  Svar med Quote
Kan du ikke bare afisolerer begge ender og så bruge en samlemuffe til at samle ledningerne med. Det er ikke særligt kønt, men jeg tror det virker.

En ubeskyttet computer, er som at dyrke sex uden kondom: Man risicere at få noget man ikke ønskede sig bagefter.
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  13:21:55  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
eller afisolerer begge ender og så vilke dem sammen , også lige 2 gange krympeflex
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  13:51:25  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
afisolere, vikle og lodtin....det skal nok holde....selvfølgelig med krympeflex bagefter.....og husk krympefleks i først trust me....hvis du har gjorde det rigtig så holder det....har gjorde det mange gange.
Er uddannet elektronik mekaniker.
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  13:57:40  Vis profil  Svar med Quote
eller bare brug Gaffertape !!
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 28 Jun 2004 :  15:14:35  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja! Gaffertape!! det virker på flyverne godt grej til alt muligt.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000