Forfatter |
Emne |
[+35]Tomcat
[+35] Soldier
Denmark
1309 Posts |
Skrevet - 14 Jul 2004 : 19:51:48
|
som eftest er det pga de forskellige maskiner "mistolker" hvilke standarder de kan køre og derved skifter ned til 10 mbit, dette vil ikke kunne mærkes under spil da man alligevel ikke har mere end max 2mbit ud af huset, men intern flytning af filer tager 10 gange så lang tid som hvis man kørte de 100 mbit som de fleste netværk er beregnet til, derfor check inde under avancerede indstillinger for alle 3 netkort og se om en af dem har en forkert opsætning eg derved tolkes som et 10 mbit netkort eller ringere. |
Tc over´n´out ! |
|
|
Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]
Denmark
533 Posts |
Skrevet - 17 Jul 2004 : 02:08:57
|
Switchen viser at alle kort køre 100mbit. Desuden har jeg prøvet at sætte kortet til forskellige hastigheder og duplex. Sidst men ikke mindst: Det er på en god dag højst 30kb/s så det er ikke bare fordi det føles langsomt. Problemet er der både ved filer på 500mb og 500kb ... |
It was once believed that given infinite monkeys with keyboards and infinite time that they could recreate the works of Shakespeare. Thanks to Usenet, Email ,IRC, Forums, ICQ, AIM and especially MSN, we now know this isn't true. |
|
|
[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
4078 Posts |
Skrevet - 17 Jul 2004 : 02:23:49
|
har du prøvet andre kabler |
|
|
[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW
4556 Posts |
Skrevet - 17 Jul 2004 : 07:22:31
|
Tag den med til CG. Der er en bålplads |
**** Cow(ard) of the county ****
|
|
|
Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]
Denmark
533 Posts |
Skrevet - 17 Jul 2004 : 11:54:10
|
Ja jeg har prøvet et andet kabel 6-shooter: Så brænder kæresten sgu mig. Det er jo hendes PC |
It was once believed that given infinite monkeys with keyboards and infinite time that they could recreate the works of Shakespeare. Thanks to Usenet, Email ,IRC, Forums, ICQ, AIM and especially MSN, we now know this isn't true. |
|
|
Emne |
|