Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 nick
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 indl�g

Skrevet - 10 Jul 2004 :  15:09:33  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
lige så i ved det jeg gået fra KittyKat til KenZaI da jeg syntes Kittykat lød lidt tøset så ved i lige det :D

[+35]KenZaI[Wa]

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 Posts

Skrevet - 10 Jul 2004 :  15:25:18  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
skifter du navn sådan engang hver halve år??? er det ikke bare for at slippe for dårlige stats??

God weekend
Mvh.
Stratos
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 10 Jul 2004 :  16:16:43  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
eller fordi man ikke kan li det nick man er kommet til og skifte og indser det er klamt ?

G� til toppen af siden

Kovdal
Friend of [+35]

Denmark
380 Posts

Skrevet - 10 Jul 2004 :  16:33:34  Vis profil  Bes�g Kovdal's hjemmeside  Klik for at se Kovdal's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
er der ikke noget med at man kun kan skrifte en gang om året ? eller er det mig der er forkert på den ?

G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 10 Jul 2004 :  20:15:10  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
[+35]Åhnej[WA] burde det være

Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 10 Jul 2004 :  20:16:14  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
syns [+35]Mittetat[Wa] ville være fint

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 10 Jul 2004 :  20:23:04  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvad så med det pæne billed Kitty..??

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 10 Jul 2004 :  22:54:20  Vis profil  Svar med Quote
Savner missetatten allerede

Men hvad er det seje i at opkalde sig efter byggematerialer fra østen?

G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 10 Jul 2004 :  23:13:45  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja, der er en regel om at man kun må skifte nick en gang om året, men jeg tror at i dette tilfælde, kan/bør/vil man se den anden vej?

Hvad det bekymrer mig mere, er at det tog over 7 måneder for at knægten, opdaget at hans nick måske havde en lidt bøs..æh feminin klang?

Men tillykke med dit nye nick skipper, nu er du vel 100% sikker på at du har valgt det rigtige? måske skulle du sove på det?

Så længe der er kugler i luften, er der håb!?! (Svensk jagt motto, og den entlige grund til at 5-6 svensker omkommer om året under elg jagt!)

Rettet af - [+35]Spoon @ 10 Jul 2004 23:15:27
G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  11:18:32  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
- Jeg fornemmer at Phil er begyndt at spille Shogun !?

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  11:27:46  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
-Joe hvad får dig til og tro det? :D Ej det for feeedt man :D

-spoon jeg har faktisk tænkt på det i 3uger og har ikke været sikker men det er rimelig bøs---feminin nick.

-Kuno Jeg laver da et nyt :D

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  13:20:32  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hihi hva med femiekat?? ej pjat.. bare du finder et nick jeg kan udtale ;)

BTW har jeg haft mit nick i 2 år nu

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  13:22:12  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har altid haft mit nick. Og jeg beholder det også

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -

--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  16:26:21  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hed i 3.5 år Phonix, men blev altid drillet af ungerne fordi at de mente der manglet et "e", men er oprindligt Phønix, men måtte lave ø om til et o pg HLs begrænsninger, og "Ph" var en udløber af Christophpher sagen

Så længe der er kugler i luften, er der håb!?! (Svensk jagt motto, og den entlige grund til at 5-6 svensker omkommer om året under elg jagt!)
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  16:34:49  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
og nu har du fundet frem til og kalde dig selv " Ske " ?

:D

G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  16:56:10  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Spoon ligger så godt på tungen. Prøv selv at sige det. Spooooooooon, Spooooon ,Spooooooon. Et dejligt ord ikke sandt?

Men bryder mig mest og lige til nicks, i modsætning til -=H4Xt33r=- er sådan noget, envider så bryder jeg heller ikke om nicks hvor der er to stavelser, de bliver næmlig altid forkortet, fx Tomcat bliver bar kaldt TC osv.

Spoooooon, Spoooooooooon... som fløde på tungen... Spoooon

G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  17:21:43  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Spoon[Wa]

Spoon ligger så godt på tungen. Prøv selv at sige det. Spooooooooon, Spooooon ,Spooooooon. Et dejligt ord ikke sandt?

Spoooooon, Spoooooooooon... som fløde på tungen... Spoooon

Spoooooon... SPoooonnn Jooh der sgu noget om det

G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  19:45:50  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ahh lige meget hvad... så vil du altid være den mittetat jeg skyder efter med bowlingkugler... eller hvad jeg ellers kan finde af skyts :-D

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  20:16:30  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har ændret dit nick her i forum KenZaI
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  20:32:11  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
1000tak skal du have Terabyte.. Så må jeg snart til og lave nyt logo med min nye kæreste.. i ved hende på mit billede... Adrina lima :D

G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 11 Jul 2004 :  20:56:13  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]KenZaI[Wa]

... da jeg syntes Kittykat lød lidt tøset så ved i lige det :D

Syn's du DET?????

G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 12 Jul 2004 :  05:53:13  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tja mit nick har jeg vel haft i 10-15 år.
Men der er jo en grund

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000