Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 Need Backup fra hajerne
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 indl�g

Skrevet - 26 Jul 2004 :  17:53:02  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jaa... nu er den gal igen...!
jeg sad lige og hyggede mig med lidt Helbreath.... da min skærm pludselig gik i Blåt med en masse hvide Bogstaver / tal ...
og derefter restarte....!!

da jeg ikke kan finde uda f at poste billeder.... ved jeg ikke hvordan i ellers kan se loggen... men jeg har den hvis i vil ha den må i li sige til...!!

Hvad kan det skyldes..???

Jeg er faret Vild ?!

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  17:59:15  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Varme? du har vel ikke masser af støv som har samlet sig ind i kabinettet? især ved køleren.

Jeg har set endel her hos os, hvor vi har meget problem med støv. Det er tit når dette sker, at pc genstarter eller fryser!
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  18:02:49  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jamen den skal sku da ikke støvsuget en gang om ugen... for den gør det tit... når jeg har støvsuget den går der et par dage så restarter den pludselig igen...!!

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  18:09:20  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så er måske kølerpasta som ikke er god mere

Eller det kan selvfølgelig være at det er grafikkortet som bliver for varmt.

Du kan jo overvåge temp. på cpu'en har du prøvet det?
G� til toppen af siden

Pitbull
Forummedlem

Denmark
89 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  18:09:29  Vis profil  Klik for at se Pitbull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
snak med Crazy Dane han er skide god til sådan noget.......han lever jo også af det
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  18:11:09  Vis profil  Svar med Quote
Prøv at tage kabinet siden af og kør "med åben hus" mens du spiller yennek, åben evt. et vindue så der ikke er alt for varmt i rummet. Hvis den ikke genstarter kan det tyde på at du har for lidt køling i kabinettet som eskimo antyder.

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  18:29:26  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Yennek...!!!

Jeg havde det samme problem...

såå..!!

Jeg gjorde ligesom passegnger siger..

og det hjalp..!!!

SÅÅ GØR HVAD PASSENGER SIGER..:D:D

Held og lykke til dig,fra mig

//JuniOr
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  18:43:11  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
tror ik det er luften... da jeg har 4 blæsere til Kabinettet...

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  18:54:37  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nu har jeg prøvet at støvsuge den så må vi se om det giver underværker

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  19:51:41  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej ven!
Jeg hopper altså også på det med varmen, men hvis du har 4 blæsere, så kunne det jo også tyde på at det er din PSU(Strømforsyning) der måske enten ikke kan give nok strøm, eller så kunne det jo være at det var den der udviklede en masse varme, prøv at pille siderne af og hiv stikende ud til de blæsere, fpr at se om det måske hjælper lidt :-S

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

AlienZ AltAVuS
Friend of [+35]

27 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  20:15:42  Vis profil  Bes�g AlienZ AltAVuS's hjemmeside  Svar med Quote
hent motherboard monitor fra http://mbm.livewiredev.com det kan overvåge cpu temp , MB temp samt fan speed og en masse andet så du kan holde øje med skidtet .... og du kan sætte alarm sound på ved for høj temp så du bliver advaret før den blå skærm

Your type is: KES. 1% of respondents so far fall into that type.

Your answers were split as follows: Killer 60%
Explorer 53%
Socializer 46%
Achiever 40%
G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  20:16:12  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked  Svar med Quote
Hvis den laver blå skærm og genstarter, er det vel en fejl i windows eller hvad?? Så kan det jo være mange ting, varme eller som jeg havde probs med. Defekte ram.. Prøv evt at køre en memtest hvis kølingsforslaget ikke løser det..

Hent her http://www.memtest86.com

Jeg er lidt senil, men husker ikke hvorfor!!

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  20:25:02  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lol...
quote:
Hvis den laver blå skærm og genstarter, er det vel en fejl i windows eller hvad??
det er jo nemlig det det er... den kommer med en fejlrapport : Windows er genoprettet efter en alvorlig fejl...!

quote:
Virker ikke.. på min..!

quote:
http://mbm.livewiredev.com
Vil heller ik køre..

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  20:26:19  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
men jeg har noed der hedder ASUS Probe.. gør næsten det samme ALTA

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  21:06:20  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det med blåskærm, kom også ved min varme problem for et styk tid siden, den kom med alvorligt fejl og genstartede. Fandt så ud af senere at mit køler til CPU havde samlet støv og bliv for varmt, jeg kunne ikke se det før jeg tog kølere af.
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  21:11:42  Vis profil  Svar med Quote
De programmer er desværre ikke til at stole på, men med 4 blæsere i kabinettet er det som eskimo siger nok køle pastaen imellem cpu og køleprofil, gfx kølingen eller noget helt tredje den er gal med.

Har du prøvet at køre med et andet grafikkort i maskinen?

G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  21:50:51  Vis profil  Svar med Quote
--- Citat Eskimo ---
Jeg har set endel her hos os, hvor vi har meget problem med støv. Det er tit når dette sker, at pc genstarter eller fryser!
--- Citat slut ---

Ja det tror da fanden at din pc fryser, du bor på Grønland

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  23:12:40  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det kunne jo også være din køler ikke sad rigtigt på CPUen. Så går det også galt. Startede det efter du havde flyttet på puteren ??????

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 27 Jul 2004 :  12:58:40  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nej... Jeg Tror det er Kølerpastaen....!! Da det ik har været længe... har haft problemet før.. men har ik fundet en løsning... det er sq nok pastaen.. m¨å se om jeg kan fremsakffe noed.. ellers må jeg leve med det indtil CG :P

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 27 Jul 2004 :  13:05:40  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
du skal passe lidt på med det pasta, hvis du skal til og rode i det. Hvad har du at processor?
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 27 Jul 2004 :  13:06:49  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
amd Barton 2800...

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Crazy Dane
Friend of [+35]

Denmark
277 Posts

Skrevet - 27 Jul 2004 :  16:17:54  Vis profil  Bes�g Crazy Dane's hjemmeside  Klik for at se Crazy Dane's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
80% af de tilfælde hvor der kommer en blå skærm er det ram fejl
slå automatisk genstart fra i egenskaber for system/avanceret/start og genoprettelse indstillinger/fjern fluebenet i systemfejl
skriv koden ned som står i den skærm (der står nok stop E0 0x000000E5) gå på technet slå den op
hvis der ikke står noget om den fejl du får, kør en ram test

det er som regl dålig skrevet driver eller hardware der er skyld problemer med windows

Kun Bornholmske kvinder føder rigtige fiskere
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 27 Jul 2004 :  18:33:26  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]YenneK[Wa]

quote:
Virker ikke.. på min..!

Og du prøver selvfølgelig ikke at starte det op inde fra Windows.... vel

It was once believed that given infinite monkeys with keyboards and infinite time that they could recreate the works of Shakespeare. Thanks to Usenet, Email ,IRC, Forums, ICQ, AIM and especially MSN, we now know this isn't true.
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 27 Jul 2004 :  18:39:35  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dahoon nu er det såen at jeg ikke har noeget Floppy drev :(

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 27 Jul 2004 :  22:11:08  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
er også begyndt at få blå skærm :S og tror næppe det er varme min CPU er højst oppe på 51 grader..

Men Øhm er det ik noget med man kan hitte en log hvor i fejlen står efter en blå skærm??

Btw vi er ved det. nogen der ved hvor man kan hente et program til at se ens GFX kort temputur?? har mbm 5 men kan ikke få den til at finde mit GFX temp

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.06 sek. Snitz Forums 2000