Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 Sælges : Ati 9800Pro
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

-P-
Forummedlem

Denmark
214 indl�g

Skrevet - 28 Jul 2004 :  02:16:04  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- a Yahoo! Message  Svar med Quote
Så god som ny, kun et halvt år gammel.

GI ET BUD..

Mindste pris, BETAL SELV PORTOEN

Ps. en ram-chip er på underlig vis blevet Voldflået ud af printet

Jeg er lidt senil, men husker ikke hvorfor!!

Rettet af - -P- @ 29 Jul 2004 01:09:11

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 28 Jul 2004 :  14:30:47  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Jeg starter med 500,-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 28 Jul 2004 :  14:36:11  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Mindste pris? jeg byder 499,-

nej....jeg byder 525,-
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 28 Jul 2004 :  14:45:40  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Ja, lad os endelig holde den kørende.
Jeg byder 550,-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 28 Jul 2004 :  14:54:49  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er da med på den herre Mus

byder 575,-
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 28 Jul 2004 :  14:57:08  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
forresten -P- hvad er det for en PRO? 256ram eller 128ram?
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 28 Jul 2004 :  15:02:32  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
1: Skal dette indlæg ikke ligge i Hardware?
2: Hvad kan dette Grafikkort?

Og hvem har udviklet det.. Bare ATI, eller er det et ATI kort fra en anden producent?

Koen

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 28 Jul 2004 :  15:27:54  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LOL -P-
Kan godt lide hvad du har skrevet med småt ROFL

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 29 Jul 2004 :  01:08:48  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked  Svar med Quote
Ja det er en god ide at læse det med småt,

Det er et HIS Excalibur Radion 9800 pro IceQ kort med 128 mb ram , Hvis det stadigvæk har interesse

quote:
1: Skal dette indlæg ikke ligge i Hardware?

Kunne sq ikke lige finde hardware forumet

Rettet af - -P- @ 29 Jul 2004 01:13:37
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 29 Jul 2004 :  02:34:56  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
vil give 2 kr for det

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 29 Jul 2004 :  14:09:06  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked  Svar med Quote
ok Frank, 2kr+ porto og kortet er dit. :D

Rettet af - -P- @ 29 Jul 2004 14:09:33
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 29 Jul 2004 :  14:18:08  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
600 er budt :-)

G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 29 Jul 2004 :  14:32:27  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked  Svar med Quote
ok eazy så er kortet sq dit.

Har du læst det ordenligt igennem??

Også det med småt

G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 29 Jul 2004 :  14:35:40  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
næ det havde jeg ikke set - men det har jeg nu - mmmhh - ikke så interesseret længere, I think...:-)

"Så godt som nyt" og "mgl. ramchip" - hvordan harmonerer det? :-)

G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 29 Jul 2004 :  14:37:37  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked  Svar med Quote
hehe du har jo ikke købt det endnu vel.. Det kaldes en joke her hvor jeg kommer fra :D

Og når mindsteprisen er at man selv skal betale portoen, så burde der sq oxe ringe klokker.. Ingen raske mennesker vil da bortgive et 2000kr kort, hvis det ikke fejler noget

Rettet af - -P- @ 29 Jul 2004 14:38:57
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 29 Jul 2004 :  14:41:30  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LOL

jeg er lidt EKSTRA sløv her i sommer-"varmen"....

good one, P :-)

G� til toppen af siden

[+35]Menzes[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
441 Posts

Skrevet - 30 Jul 2004 :  16:02:48  Vis profil  Send [+35]Menzes[Wa] en AOL besked  Klik for at se [+35]Menzes[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
625 DKK herfra...... det kan kun være bedre end det jeg har nu!!

quote:
en ram-chip er på underlig vis blevet Voldflået ud af printet

ARGHHH......... glemte det med småt!! Bull****.... 1,5 DKk... sidste bud!!

"tro ikke, at jeg er kommen for at nedbryde loven eller profeterne;
jeg er ikke kommen for at nedbryde, men for at fuldkomme"

Rettet af - [+35]Menzes[Wa] @ 30 Jul 2004 16:07:02
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000