Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 The Saint til CG
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 indl�g

Skrevet - 10 Aug 2004 :  01:48:19  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Der går rygter om at Saint i længere tid har øvet sig på et lille dansenummer, som han hjertensgerne vil vise alle os der kommer til CG.
Jeg har været så heldig at få lov til at overvære generalprøven, her er hvad der kom ud af det: http://www.team-magic.org/SYREHUE.mpeg

FC's weefik man ge om k90 er nice

Rettet af - [+35]Abs[Wa] @ 10 Aug 2004 01:49:04

Orion
Forummedlem

Denmark
93 Posts

Skrevet - 10 Aug 2004 :  09:00:33  Vis profil  Klik for at se Orion's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
he he, ja ja, kom ikke og sig, at stoffer IKKE er skadelige! :P

Life is a cookie :)
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 10 Aug 2004 :  11:44:40  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
O M G ! ! !

Glæder mig total meget til at møde Saint - Fedt endelig at møde en "soulm8" !!! Så skal vi sq vise de andre hvordan man skal danse tekno^^ *GG*

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 10 Aug 2004 :  12:01:27  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote

Åh gud... - troede egentlig at man faldt omkuld, når man fik sådan en totalspasme?

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]Dexter[Wa]
[+35] Soldier

478 Posts

Skrevet - 11 Aug 2004 :  15:29:10  Vis profil  Klik for at se [+35]Dexter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hihi...totaaaal griner :) Minder sgu lidt om en blanding af et epileptisk anfald og en diskoaften for udviklingshæmmede med Parkinsons...hehe
Håber aldrig at se sådan noet og opdage at det er....MIG!
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 11 Aug 2004 :  15:42:16  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Dexter

Håber aldrig at se sådan noet og opdage at det er....MIG!

Hehe hvorfor ikke?
Hvis man lytter lidt til musikken i baggrunden, så synes jeg faktisk alle de andre stivstikkere der står og glor med hænderne i lommen er endnu mere kiksede

G� til toppen af siden

The Saint
Forummedlem

Denmark
263 Posts

Skrevet - 11 Aug 2004 :  18:16:22  Vis profil  Klik for at se The Saint's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Drenge jeg må sige jeg er imponeret!
Den dreng kan danse....jeg brød hulkende sammen af grin....Jeg skal se hvad jeg kan gøre Mikey...men jeg når nok ikke helt at blive så god til CG
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 11 Aug 2004 :  20:46:08  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Han ligener sgu en der er ved at starte sin plæneklipper
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 11 Aug 2004 :  21:12:29  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Hirhirhirhir HAhahaahhhaha .. knækkede så meget sammen af grin over den der David Hahahaahahah
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 11 Aug 2004 :  21:28:45  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
rofl :D

G� til toppen af siden

[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
463 Posts

Skrevet - 17 Aug 2004 :  14:08:06  Vis profil  Bes�g [+35]Hunter[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]Hunter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
lol ... fed dans...

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000