Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Ros 1963
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 indl�g

Skrevet - 28 Aug 2004 :  20:39:38  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg vil gerne rose 63 for at have donere til clanen trods sindsyge grebyrer :D:D

Thumps m8

[WoF]Sneakyslicer`63
Gammel ven af +35

Sweden
490 Posts

Skrevet - 28 Aug 2004 :  21:05:42  Vis profil  Svar med Quote
haha tak mad! Det aer för en god sak och ni dansker e så damn nice med mig og det drabbar ingen fattig.... hehehe

G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 29 Aug 2004 :  13:44:42  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
1963 er også altid et dejligt frag på serveren.... hehehe... desværre tager han ALT for tit hævn kort tid efter ;-)

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 30 Aug 2004 :  11:41:17  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
1963:

min favorit-svensker - efter Princesse Madeleine :-))))

G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 30 Aug 2004 :  15:23:19  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja Michael er sgu en fin fin fyr (af en svensker og være )
Kan især godt lide hans måde at spille på (kolde øl lige ved hånden )

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]Dexter[Wa]
[+35] Soldier

478 Posts

Skrevet - 03 Sep 2004 :  13:24:36  Vis profil  Klik for at se [+35]Dexter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hihi...ja! 63 er altid fed at spille med...især after the beers! Glemmer aldrig hans afskedshilsen efter hans Single Malt aften, der gik noet i stil med "går i seng nu...elsker jer alle...i er nogle søde gutter...knuz og klem 1963".
Hehe...kneb sgu næsten en tåre der :)
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 10 Sep 2004 :  22:19:43  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
MIKI for president

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Cableguy
Friend of [+35]

Denmark
46 Posts

Skrevet - 11 Sep 2004 :  10:07:26  Vis profil  Bes�g Cableguy's hjemmeside  Send Cableguy en ICQ besked  Klik for at se Cableguy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg troede, at det kun var finnere, der gik rundt med kniv - men har fundet ud af, at det også gælder svenskere....ihvertfald er -1963- på evig jagt efter mig med sin nyslebne kniv, men heldigvis har jeg Deagle :D
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 11 Sep 2004 :  11:08:05  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
-1963- har afgjort forsøgt at ændre min opfattelse af svenskere..

Han er helt sikkert en af de spillere jeg nyder mest at spille sammen med samtidig med at han giver mig rigeligt modstand med hans til tider urealistiske svenskersprays

Keep it going mate.. Your doing great!

Thumbs up herfra!

I'm not a stranger, just strange...
G� til toppen af siden

tortillas
Friend of [+35]

Denmark
361 Posts

Skrevet - 27 Sep 2004 :  10:21:54  Vis profil  Klik for at se tortillas's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Svenska n00b.. Ej du er sku en fin fyr, med humor .
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  19:07:44  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]TheEye

Ja Michael er sgu en fin fin fyr (af en svensker og være )
Kan især godt lide hans måde at spille på (kolde øl lige ved hånden )

Yepper ikke dårligt af en svea!

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000