Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Clan kampe
 PWC
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

ramZes II
Nyt forummedlem

33 indl�g

Skrevet - 20 Sep 2004 :  12:41:40  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
Hejsa alle 35+

Nu er tiden kommet til at [-Y.a.O-] er blevet store nok til at prøve 1 lille pwc, så jeg vil gerne ligge 1stk udfordring til et af jeres teams ( i bestemmer selv hvilket, dog skal det nok ikke være det bedste hold da det er vores første ,, hehe). Hvis ser er nogen der vil tage udfordringen op kan jeg kontaktes på mail rene.a@stofanet.dk, ellers ses vi på serverne..
mvh
ramZes II

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 20 Sep 2004 :  14:13:01  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis jeg nu var jer ville jeg udfordre dem til en "pcw" *s*

Ej hvis i ikke ville spille mod nogle gode så lad for guds skyld vær med og udfordre de der "AllSmiles" der siger jeg bare *Miaaaav* De er 4vilde, i love u SK's guys :)

G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 20 Sep 2004 :  14:32:13  Vis profil  Svar med Quote
Ja, især nu hvor jeg er på holdet også
G� til toppen af siden

ramZes II
Nyt forummedlem

33 Posts

Skrevet - 20 Sep 2004 :  23:53:58  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
Vi spiller gerne mod alle. det gælder også sie og kompani.Som sagt er det vores første, så det er som med piger, husk at være forsigtig
G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 21 Sep 2004 :  15:45:40  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
har i ikke allerede "forhandlinger" i gang med Spoon om en CZ kamp søndag aften ? ellers er Team Phoenix game er jeg sikker på hvs det kan passe jer

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 Posts

Skrevet - 21 Sep 2004 :  16:54:18  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hej Og i næste uge vil Undertakers også gerne spille mod jeg.
Så bage sige til og vi får lazy til at lave en server klar til cz...
G� til toppen af siden

DoNuT
Forummedlem

Denmark
110 Posts

Skrevet - 21 Sep 2004 :  17:11:05  Vis profil  Bes�g DoNuT's hjemmeside  Klik for at se DoNuT's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er bange for TP ( Team Phoenix ) :|

Men Undertakers skulle vist være i vores klasse :D ( Håber ikke det var en negativ kommentar? )

Men jeg tror ramzes vores "PWC" :P mand skal køre det show

I kunne skrive en lille besked på vores hjemmeside ( www.clan-yao.tk )

Rettet af - DoNuT @ 21 Sep 2004 17:12:10
G� til toppen af siden

ramZes II
Nyt forummedlem

33 Posts

Skrevet - 22 Sep 2004 :  00:41:57  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
Vi er klar til at møde både Phoenix og undertakers i næste uge...vi har desværre ikke en server selv på nuværrende tidspunkt men vi kan leje en hvis i ikke har mulighed for at stille en til rådighed...kan den spilles mellem 19-21 ville det være super
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 22 Sep 2004 :  00:50:34  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Udlåner Boomtown ikke stadig servere til Citymembers
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 22 Sep 2004 :  01:37:36  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jo men kun CS servere

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

ramZes II
Nyt forummedlem

33 Posts

Skrevet - 22 Sep 2004 :  13:18:08  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
vi kan måske leje ved gamehotel.. der er det vist muligt på time basis
G� til toppen af siden

ramZes II
Nyt forummedlem

33 Posts

Skrevet - 22 Sep 2004 :  13:20:40  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
og undskyld min fadæse(PCW) lol
G� til toppen af siden

ramZes II
Nyt forummedlem

33 Posts

Skrevet - 26 Sep 2004 :  19:27:26  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
Spoon er vi på onsdag eller torsdag??
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 27 Sep 2004 :  07:24:43  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kringle.
Os (Phoenix) skal du sgu ikke være bange for. Vi sutter max

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

ramZes II
Nyt forummedlem

33 Posts

Skrevet - 27 Sep 2004 :  08:49:16  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
jeg er sku ikke bange for nogen og da slet ikke dig EYE, du glemmer jeg har set dig spille så hvis du er frisk, hvad siger du til en match onsdag eller torsdag??Mens jeg er i gang ligger jeg lige en udfordring til Allsmiles
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000