Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Clan Y.a.O
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 indl�g

Skrevet - 25 Sep 2004 :  19:39:40  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
De skal sgu have ros med på vejen.
Fede gutter alle sammen. Skide hyggeligt når de er på.
Og så bor de jo på vores servere
Håber at se meget mere til dem.

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  20:15:51  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Også et varmt skulderklap herfra.

Ikke mindst fordi de på et punkt har skiftet stil. I en kort periode, så jeg stor tendens til winnerjoin fra den side, men det er heldigvis ovre, og de er altid sjove, venlige, snaksaglige, etc. Så nogle dejlige gutter set med mine øjne.
G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  20:24:51  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
Nu skal det ikke være ros det hele.
De har stadig lidt tendens til og hænge sammen som ærtehalm vis det er træning i og spille sammen skal de måske spille pcw i stedet for og gøre det på vores servere.

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  20:34:25  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Det var også lidt det jeg hentød til, men syntes bestemt det er forbedret, selvom jeg de sidste to dage, ikke har spillet overdrevet meget CZ.
G� til toppen af siden

ramZes II
Nyt forummedlem

33 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  20:51:30  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-PACK

Nu skal det ikke være ros det hele.
De har stadig lidt tendens til og hænge sammen som ærtehalm vis det er træning i og spille sammen skal de måske spille pcw i stedet for og gøre det på vores servere.

nej det skal ikke være ros det hele men det varmer alligevel
men det er da utroligt at nogen ikke kan lade ros være ros uden at der skal hældes malurt i bægeret.
Men en stor TAK for det EYE, vi synes også at i er nogle kanon gutter at spille med, og vi forsøger da også at leve op til jeres regler på serverne, og håber vi forsat kan nyde hinandens selskab i cyberspace
G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  21:06:00  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
Og jeg maa æde mine ord igen spiller med dem nu og jeg maa have fået det forkerte indtryk sorry gutter

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

DoNuT
Forummedlem

Denmark
110 Posts

Skrevet - 26 Sep 2004 :  11:08:35  Vis profil  Bes�g DoNuT's hjemmeside  Klik for at se DoNuT's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]TheEye

De skal sgu have ros med på vejen.
Fede gutter alle sammen. Skide hyggeligt når de er på.
Og så bor de jo på vores servere
Håber at se meget mere til dem.

Tuisind tak TheNose! Det er fandme dejligt at få noget ros, det varmer sku' virklig
Men jeg har det også som om det ikke lige er rettet mod mig ( Pga. en masse beskyldninger jeg har fået )
Men det er fandme fedt at se en clan man har været med til at starte får noget ros og fra i dag vil jeg sku ændre min attitude over for nogle af jer +35 medlemmer jeg ikke har været så sød overfor. Det er også fedt at bo på en server uden at betale husleje ... Ja den var lidt kornet! men håber vi ses på slagmarken drenge ... hvis i ikke hader mig for meget
G� til toppen af siden

Cableguy
Friend of [+35]

Denmark
46 Posts

Skrevet - 27 Sep 2004 :  07:11:58  Vis profil  Bes�g Cableguy's hjemmeside  Send Cableguy en ICQ besked  Klik for at se Cableguy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kan også godt tilslutte mig rosen....og KillerWazze er jo dejlig easyfrag ;-)
G� til toppen af siden

Pitbull
Forummedlem

Denmark
89 Posts

Skrevet - 28 Sep 2004 :  00:41:56  Vis profil  Klik for at se Pitbull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja i er nogle hyggelige gutter.....camp whine ja hvem kan ikke det i er jo også kun mennesker .....Donut og møghunden her har haft et par sammenstød hvor vi er blevet lidt sure på hinanden, men vi har da kunnet se at det bare var "i kampens hede" og blevet gode venner igen. I har fået jer et nice Team efterhånden, så skal der bare trænes lidt så er i klar til at klapse lidt 35 numse .

Hvis i mangler en til PCW eller træning så siger i bare til.
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 28 Sep 2004 :  10:53:05  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af DoNuT

Det er også fedt at bo på en server uden at betale husleje

Det kan der nemt klares, vi har nemlig en konto hvor man frivilligt kan indbetale lidt håndøre på, så er man jo også sikret at serverene køre i fremtiden, for som i ved er de jo ikke gratis at have kørende...

Reg. nr. 3523
Konto nr. 3523006282

Husk at skrive jeres nick i spiller med på vores servere, så vi kan se i støtter os..
Det vil være dejligt at se jer i kø'en hos de andre gæster som støtter os lidt ind imellem med lidt klingende mønt..

Vi glæder os til at se jer på listen..

Rettet af - Danish.Bacon.DK @ 28 Sep 2004 10:54:29
G� til toppen af siden

DoNuT
Forummedlem

Denmark
110 Posts

Skrevet - 28 Sep 2004 :  11:34:44  Vis profil  Bes�g DoNuT's hjemmeside  Klik for at se DoNuT's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg smider nok et par kroner eller fire ind på et tidspunkt ;)
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 28 Sep 2004 :  12:17:29  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Nice move..

G� til toppen af siden

DoNuT
Forummedlem

Denmark
110 Posts

Skrevet - 28 Sep 2004 :  14:08:40  Vis profil  Bes�g DoNuT's hjemmeside  Klik for at se DoNuT's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK

quote:

Nice move..

Nu har jeg smidt en lille beløb på 50kr jeres vej ... håber det er o.k
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 28 Sep 2004 :  14:37:50  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du er en guttermand.. Jeg takker rigtigt mange gange på klanens vegne..
Når vi har registreret din indbetaling fra Banken kan du se det inde under vores link.. STØTTER

endnu engang tak m8 ..

Rettet af - Danish.Bacon.DK @ 28 Sep 2004 14:38:26
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 28 Sep 2004 :  16:57:06  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg går ud fra at 50,- om måneden også giver ham et reserved spot på serverne ?????????????????

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 28 Sep 2004 :  21:08:53  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
Desvære det er det lille +35 der gør hele forskellen
Jeg kan se at en vis Bap er meget flink ved os hils ham og sig at han kan få alle de easy frags han vil på mig.

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

Lanie
Nyt forummedlem

Denmark
1 Posts

Skrevet - 19 Oct 2004 :  09:27:16  Vis profil  Bes�g Lanie's hjemmeside  Klik for at se Lanie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Cableguy

Jeg kan også godt tilslutte mig rosen....og KillerWazze er jo dejlig easyfrag ;-)

Jeg ved det godt Cableguy det går lidt skidt for mig... men hvad pokker... Så længe at der er nogle fra [+35] så går det jo ikke helt galt... der er også nogle af dem der er easy frags
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 19 Oct 2004 :  17:04:09  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Fede Gutter hele bunken. Aner ikke hvad der menes når i siger winner joins det har jeg nu aldrig set dem gøre, i rocker drenge frags u with ;)

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

Daniboy1969
Friend of [+35]

Denmark
31 Posts

Skrevet - 20 Nov 2004 :  00:32:59  Vis profil  Bes�g Daniboy1969's hjemmeside  Klik for at se Daniboy1969's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ud fra hvad jeg kan se, så skulle et par stykker her ha støttet jer lidt, men kan ikke finde nogen af dem på jeres liste, det er måske ikke alle som kommer der på?
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000