Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Buy scripts til CS:source??
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 indl�g

Skrevet - 07 Oct 2004 :  15:04:31  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
I CS 1.6 og CZ kan man bare binde en tast til "ak47", så køber man en ak, men det virker ikke i CS:source, er der nogen som ved hvordan man gør i CS:source, vil gerne have et der køber ak, armor og ammo.
Calle

U won't believe what I believe when I'm alone

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 07 Oct 2004 :  19:49:58  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tomcat her, logget på Spoon´s forum account fra Jobbet, Caltex, det skyldes at næsten alle våben granater samt udstyr har fået nye navne som skal bruges til script´s kan smide et script til dig på det nævnte når jeg kommer hjem til min egen maskine. ellers kan du finde de nye nanve i www.steampowered.com forum´et det var der jeg fandt dem så jeg kunne lave mine script´s Source kompatible

Så længe der er kugler i luften, er der håb!?! (Svensk jagt motto, og den entlige grund til at 5-6 svensker omkommer om året under elg jagt!)
G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 08 Oct 2004 :  20:05:55  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du må gerne copy det ind her, jeg kan ikke finde det i valve forum.
Calle

G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 08 Oct 2004 :  20:47:37  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
her er mine foretrukne våben, læg venligst mærke til jeg ikke fumler rundt med scout bare fordi man er blevet autoteamet

bind "F5" "buy mp5"
bind "F6" "buy ak47; buy m4a1"
bind "F7" "buy sg552; buy aug"
bind "F8" "buy awp"

bruger så en knap til at restocke med når jeg "selvfølgelig" ikke døde denne runde og bare skal have fyldt op i næste runde

bind "DEL" "buy primammo; buy vesthelm; buy vest; buy hegrenade; buy defuser; buy flashbang"

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 11 Oct 2004 :  00:56:00  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvordan får jeg consolen frem.?

Rettet af - [+35]Caltex @ 11 Oct 2004 01:10:17
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 11 Oct 2004 :  01:28:51  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du skal binde noget andet end "½" i din confog.cfg, jeg bruger "q". Og så ind i advanced og enable console

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 27 Nov 2004 :  17:46:27  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
YaO har en buyscript maker på deres hjemmeside. Prøv der. Du vælger knap og fortæller den hvad den skal, så genererer sider scriptet for dig. Den virker.
www.clan-yao.dk

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 28 Nov 2004 :  10:25:26  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Ka' kun - igen - anbefale Nextwish's buyscipts. Han skriver, at det nu også virker til CS:S, men jeg har ikke sæ'l prøvet. Tjek det her: http://nextwish.org/mods.php?page=script/cstrike

G� til toppen af siden

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  22:22:20  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside  Svar med Quote
Skal det laves som "auteexe.cfg" eller kan man stadig bruge "userconfig.cfg" ?

When they outlaw guns, only outlaws will have guns
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  22:26:49  Vis profil  Svar med Quote
Det virker skut her

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Du skal binde noget andet end "½" i din confog.cfg, jeg bruger "q". Og så ind i advanced og enable console

G� til toppen af siden

Pitbull
Forummedlem

Denmark
89 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  23:54:28  Vis profil  Klik for at se Pitbull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nextwish - i skal ind i spillet og så i Options > Keyboard der ligger der så flere opsætnings muligheder.
G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 14 Dec 2004 :  21:49:57  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ellers er der en guide med en masse info her, og så er det på dansk :) http://www.tweakup.dk/article/510/dk/

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000